Naiset, deittailisitteko miestä joka kuuntelee animemusiikkia?
Yllä kysymys, rehellisiä vastauksia!
Esimerkki animemusiikista:
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisimpia animekappaleita lienee Final Fantasy VIII:n Eyes On Me. Mutta uskokaa pois, on paljon muutakin upeaa.
Ei ole animekappale?
No mihin raja vedetään. FF-sarja on ollut animetyylinen. Totta on, että tuo osa oli länsimaisempi aivan kuten uusin XVI.
Vierailija kirjoitti:
Korkeasti koulutetut miehet ei katso animea. Animea harrastaa lähinnä incelit, työttömät, amikset ja kirkonkylillä asuvat juntit.
Eikös studio Ghiblin leffat ole tosi hyviä? En kyllä tiedä mitä on animemusiikki. :D
Japanissa kosketinsoitto on vahvaa. Kosketinmelodioita syntetisaattorilla väsäävät tosi ahkeraan.
Outoa, että muusikko Tuomas Holopainen ei ole maininnut anime- ja pelimusiikkia inspiraatiokseen. Aihe ehkä nolottaa? Holopainen on kuitenkin itse kosketinsoittaja, "nörtti" ja lähes varmasti tuntee Japanin skeneä.
Tämä musiikki ei taida olla tuttua varsinkaan vanhemmalle väelle. Radiosta sitä ei kuulu eikä esim. Crunchyroll-striimipalvelua saa älytelevisioon Suomessa, josta löytyy animesarjoja ja -elokuvia. Moni ei tunne myöskään animepelejä niin hyvin.
Crunchyroll-sovelluksen saa kyllä tietokoneeseen, tablettiin ja kännykkään Suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Japanissa kosketinsoitto on vahvaa. Kosketinmelodioita syntetisaattorilla väsäävät tosi ahkeraan.
Outoa, että muusikko Tuomas Holopainen ei ole maininnut anime- ja pelimusiikkia inspiraatiokseen. Aihe ehkä nolottaa? Holopainen on kuitenkin itse kosketinsoittaja, "nörtti" ja lähes varmasti tuntee Japanin skeneä.
No ei ole kai animea suoraan maininnut inspiraatiokseen, mutta on Disney-fani, joten näiden piirrettyjen musiikit ovat hänelle todella tuttuja. Hänhän sävelsi musiikkiteoksen The Times and Adventures of Scrooge McDuck Nightwishin ulkopuolella. Nightwishin eri biisien sanoituksissa viitataan myös erilaisiin fiktiivisiin teoksiin ja niiden yksityiskohtiin, en vaan ole niin iso fani, että tunnistaisin niistä kaikki. Osan kuitenkin sentään.
Vaikea uskoa, että Holopaista nolottaisi myöntää myös anime- ja pelimusiikki inspiraationsa lähteikseen, jos ne sitä olisivat. Oma huomioni on, että hän on edennyt teemoissaan tieteeseen, etenkin tähtitieteen alueelle ja ihmisten esihistoriaan, ja nojaa nyt paljon niihin sanoituksissaan. Myös uudehkon bändin jäsenen, Troyn, liittymisen jälkeen on tullut paljon myös irlantilaisvaikutteita sävellykseen.
Onkko onkko kona mulla on animetyttö vartalotyyny
Vierailija kirjoitti:
Onkko onkko kona mulla on animetyttö vartalotyyny
Onko sillä pullea pini?
Mielenkiintoista musiikkia. Jännän kuuloista, kun ei tajua sanoista mitään. Animeharrastajat kun osaa japania, niin se on heille erilainen kokemus. Omadta mielestäni tuo kappale kuulosti siistiltä. Ei olisi siis mikään ongelma. Ja oppisihan siinä itsekkin joitakin sanoja ja lauseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisimpia animekappaleita lienee Final Fantasy VIII:n Eyes On Me. Mutta uskokaa pois, on paljon muutakin upeaa.
Ei ole animekappale?
No mihin raja vedetään. FF-sarja on ollut animetyylinen. Totta on, että tuo osa oli länsimaisempi aivan kuten uusin XVI.
Anime on animaatiota, pelit on pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole animekappale?
Anime on animaatiota, pelit on pelejä.
Jotkut pelit ovat anime-tyylisiä, mutta ei se tee siitä animea. Ja animemusiikki on ihan erilaista kuin animetyylisissä peleissä oleva musiikki.
Arvostaisin jos elämänkumpparillani olisi neulansilmään laveampi musiikkimaku.
On ihan kiva jos on erikoisia kiinnostuksen kohteita mutta minä kuuntelen kaikkea renesanssimusiikista nykyaikaan.
Mitä on animemusiikki?
En ole ikinä kuullut moisesta musiikkityylistä.
Jos olisi ainut genre mitä kuuntelisi niin ei. Jos kuuntelisi paljon muutakin niin ok.
Vierailija kirjoitti:
On ihan kiva jos on erikoisia kiinnostuksen kohteita mutta minä kuuntelen kaikkea renesanssimusiikista nykyaikaan.
BTW, kokeile Assassin's Creed II soundtrackia, jos tykkäät renessanssilaisesta musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BTW, kokeile Assassin's Creed II soundtrackia, jos tykkäät renessanssilaisesta musiikista.
Tähän voisi myös lisätä Assassin's Creed: Brotherhoodin. City of Rome on ihan hullun hyvä kappale ja kuulostaa just sellaiselta renessanssilaiselta musiikilta.
En ymmärrä musiikkia kuuntelemattomia ihmisiä. Tällaisiakin kuulemma on.
Jos videoita pystyy tänne lisäämään, niin tietenkin ne kuuluvat tänne. Valita Sanomalle, jos videoiden lisäämismahdollisuus aiheuttaa hiekan kaltaista hankauksen tunnetta alapään elimissäsi.