IS:ssa juttu kylpylöistä. Minua ei saisi sellaiseen millään! Miten te?
Kylpylä on minusta vähän kuin palju. Yhtä inhottava.
Kommentit (51)
Joskus nuorena kävin, sitten opiskelin aseptiikkaa ja hygieniaa sekä mikrobeista, bakteereista ja viruksista sen jälkeen ei ole kylpylät kiinnostaneet.
Eipä tule mentyä. -sairaalahuoltaja
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorena kävin, sitten opiskelin aseptiikkaa ja hygieniaa sekä mikrobeista, bakteereista ja viruksista sen jälkeen ei ole kylpylät kiinnostaneet.
Sittenhän et varmaan voi käydä yhtään missään. Jossain steriloidussa leikkaussalissa varmaan sitten kannattaa loma viettää. Mikrobeja, bakteereja ja viruksia nyt sattuu olemaan ihan kaikkialla.
Huomenna lähden kylpylään kahdeksi yöksi. Ihanaa, rentouttavaa: Kirkkaat valot syyskaamokseen ja poreiden pyörteet. Hyvää ruokaa, rentoutusta ja paljon unta palloon. Kiva mennä kuitenkin ennen koulujen syyslomia :)
En käy. Jotkut ihmiset ovat hirveitä sottapyttyjä kuten esim täälläkin moni vasta kertoi ettei vaihda kotonaan lakanoita kuin kerran kuussa jos silloinkaan. Mitenhän sen oman peseytymisenkään laita silloin on jos kodistaankaan ei huolehdi. Olisihan nuo kylpylät ihan mukavia paikkoja mutta ajatus ällöttää lillua toisten hilseessä ja irronneissa ruvissa ja ties missä möhnässä mitä likaisesta ihmisestä irtoaa.
Vierailija kirjoitti:
Uimahallissa käyn. Se riittää.
En käy edes uimahalleissa.
Pidän kylpylöistä.
Siis oikeista missä on hoitoja, terveellistä hyvälaatuista ruokaa, viihtyisä rauhallinen ympäristö. Luksusta. Olen käynyt keski-Euroopassa muutamissa ihanissa paikoissa.
Sellaisia ei Suomessa ole (kuin joku törkykallis Haikko), nämä "kylpylät" on vain likaisia lillumoita missä makoillaan altaissa ja vedetään bisseä allasbaarissa. Ällöä, häiritsevää ja junttia
Vierailija kirjoitti:
Pidän kylpylöistä.
Siis oikeista missä on hoitoja, terveellistä hyvälaatuista ruokaa, viihtyisä rauhallinen ympäristö. Luksusta. Olen käynyt keski-Euroopassa muutamissa ihanissa paikoissa.
Sellaisia ei Suomessa ole (kuin joku törkykallis Haikko), nämä "kylpylät" on vain likaisia lillumoita missä makoillaan altaissa ja vedetään bisseä allasbaarissa. Ällöä, häiritsevää ja junttia
Bisseä? Eiii!
En käy kylpylöissä kotimaassa vaan muualla Euroopassa missä ne ovat lähinnä aikuisille ja rakennukset ovat vanhoja ja kauniita. Silmänruoka on oleellinen osa kokemusta enkä nyt tarkoita ollenkaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Siivoojille monet paikat saattavat alkuun olla ongelmallisia lomakohteita.
Mä kusen aina altaaseen. Esimerkiksi porealtaasta ei voi nousta käymään vessassa koska joku mummu vie heti paikan.
Mulle riitti kylpylät. Viimeksi menin kylpylänn, siellä oli sellainen luola. Siellä oli tatuoitu ylipainoinenn pariskunta sekstailemassa. Kuulin vaan kun nainen sanoi, työnnä välillä persereikäänkin. Lähdin pois. EI enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riitti kylpylät. Viimeksi menin kylpylänn, siellä oli sellainen luola. Siellä oli tatuoitu ylipainoinenn pariskunta sekstailemassa. Kuulin vaan kun nainen sanoi, työnnä välillä persereikäänkin. Lähdin pois. EI enää ikinä.
Hyiii eiii!!! Please sano että vain trollaat
Mää kävin kylpylässä. Poreammeessa oli joku vajaa mummo. Oli vissiin ripuloinnut altaseen. Hyvin tyttyväisenä siellä ruskeassa porealtaassa silti istui. Menin hotellihuoneeseen, pakkasin kamt ja lähdin pois.
Lempäälään olisi voitu tehdä erikseen uimahallin puoli ja lisämaksullinen kylpyläosasto.
Kohta on kylpylät täynnä intialaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän kylpylöistä.
Bisseä? Eiii!
No drinksuja sitten?
Viimeisin kokemus tältä kesältä, luulin että Kakola olisi ollut vähän tasokkaampi uimahalli mutta ei, sellaisia arjen sankareita täynnä🤮
sanmt sanat, yäkk!