Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ei siivoa, lapsenlapset yökylään?

Vierailija
06.10.2024 |

Moi!

Anoppi ei ole pyyhkinyt keittiön pintoja tai vessaa useaan vuoteen. Mieheni mielestä ylireagoin, eikä siellänyt niin likaista ole. Pinnat ovat täynnä vanhaa kuivunutta ruokaa ym. Anoppi haluaa lapsenlapsen yökylään, mutta mielestäni ihan perus siisteys olisi tärkeää. Puolison mielestä likaisuus ei ole nyt "niin paha". 

Kysymys: Ylireagoinko? Onko mielestänne OK viedä lapsi paikkaan, jossa ei perussiivota?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse tarjoutunut siivousavuksi anopille, niin voisit päästää lapsesi yökylään. Jos vaikka viikon antaisit apuasi, niin johan paikat olisivat siistit.

Ei kai kukaan oikeasti anopillaan siivoa..?

Vierailija
42/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit antaa kylään mutta vasta teini iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse tarjoutunut siivousavuksi anopille, niin voisit päästää lapsesi yökylään. Jos vaikka viikon antaisit apuasi, niin johan paikat olisivat siistit.

Monikin siivoaa ja muutenkin auttaa anoppia.

Vierailija
44/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu miniälle, mutta poika voisi käydä siivoamassa äitinsä luona. Tai ostaa siivouspalvelua äidilleen. 

En ymmärrä tätä jaottelua. Ihan kuin ei edes haluttais olla samaa perhettä. Sorry, jos poika kelpas niin anoppikin kuuluu pakettiin.

Poika lienee siivoustaitoinen myös niin sun mielestä varmaan pojan pitäisi sit siivota oma anoppilansa?

Vierailija
45/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy jos oikeasti on noin tossun alla.

Vierailija
46/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy kun toiset on hyvissä ja läheisissä väleissä?

Vierailija
47/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se hyvistä ja läheisistä väleistä kerro että olet kotipalvelija. Jos teillä olisi hyvät ja läheiset välit, miehesi auttelisi omaa äitiään ja sinä olisit toivottu vieras jota kohdellaan vieraana. Ei taida kotonakaan kotityöt kuulua miehelle?

Vierailija
48/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nähdä tuollaista niin vakavana asiana. Yleensä sottaisuutta pahempi ongelma on ylisiisteys. Se nimittäin altistaa allergioille ja autoimmuunitaudeille.

Vierailija
49/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se hyvistä ja läheisistä väleistä kerro että olet kotipalvelija. Jos teillä olisi hyvät ja läheiset välit, miehesi auttelisi omaa äitiään ja sinä olisit toivottu vieras jota kohdellaan vieraa

En minä ole kotipalvelija enkä edes puhunut itsestäni. Mutta edelleenkin monikin auttaa omasta tahdosta iäkästä anoppia eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Paitsi sinun mielestä se on outoa.

Vierailija
50/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autetaanhan sitä ystäviä, sisaruksia ja muita läheisiäkin niin miksi anoppia ei saisi auttaa missään nimessä? Tätä mä en ole ikinä ymmärtänyt, ihminen se anoppikin on.

Vierailija
51/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi. Minulla samanlainen töhnäanoppila enkä itsekään käy siellä.

Vierailija
52/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä oikeasti saastaisia koteja on minkä omistajat ei oikeasti välitä liasta. Oma perheeni on ihan samanlainen.

Vierailija
53/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autetaanhan sitä ystäviä, sisaruksia ja muita läheisiäkin niin miksi anoppia ei saisi auttaa missään nimessä? Tätä mä en ole ikinä ymmärtänyt, ihminen se anoppikin on.

Yleensä näissä kommenteissa vastustetaan tilannetta, jossa nainen auttaa omia ja miehen vanhempia ja hoitaa tietty oman kotinsa eikä mies tee mitään.

Vierailija
54/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä näissä kommenteissa vastustetaan tilannetta, jossa nainen auttaa omia ja miehen va

Niin mutta miksi? Miksi pitää vastustaa? Se miniä voi auttaa anoppia ihan omasta vapaasta tahdosta ja olla vaikka sen anopin ystävä. Niin mikä tässä on niin kauheaa?

Vierailija
55/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmasti hyvä, mutta asumme 1,5h ajomatkan päässä. Minulla ei ole mahdollisuutta päästä sinne siivoilemaan...

Eihän tuo ole kun reilu 100km. Muita tekosyitä?

Hmm? Olisi yksinkertaista käydä vaikka auttelemassa, jos asuisi lähellä. Nyt minulla on perhe ja oma koti myös, josta pidän huolta. Työt, oman kodin siivous, ruoanlaitto, oma harrastus...

Jos haluaisit niin voisit vaikkapa joku aamu ajaa sinne, siivota ja ajaa takaisin. Mikä tässä on hankalaa?

Anteeksi mitä? Kahden pienen lapsen äiti ajaa "joku aamu" ennen töihin lähtöä kolmen tunnin matkan päähän anopin taloa siivoamaan?

Vierailija
56/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi rakastaa sitä kun miniä alkaa heti jynssätä vessanpyttyä ja pyyhkiä keittiötasoja. Niinkö sinä teet?

Vierailija
57/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmasti hyvä, mutta asumme 1,5h ajomatkan päässä. Minulla ei ole mahdollisuutta päästä sinne siivoilemaan...

Eihän tuo ole kun reilu 100km. Muita tekosyitä?

Hmm? Olisi yksinkertaista käydä vaikka auttelemassa, jos asuisi lähellä. Nyt minulla on perhe ja oma koti myös, josta pidän huolta. Työt, oman kodin siivous, ruoanlaitto, oma harrastus...

Jos haluaisit niin voisit vaikkapa joku aamu ajaa sinne, siivota ja ajaa takaisin. Mikä tässä on hankalaa?

Anteeksi mitä? Kahden pienen lapsen äiti ajaa "joku aamu" ennen töihin lähtöä kolmen tunnin matkan päähän anopin taloa siivoamaan?

Etkö ole viikonlopusta kuullut? Ja on ihan normaalia käydä 1,5h matkan päässä töissä, kaupassa, lääkärissä jne. Mutta sä et edes kerran kuussa kehtaa ajaa auttamaan anoppia. 

Vierailija
58/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia moiseen sikalaan. Miehesi on jo tottunut törkyisyyteen joten hän ei ymmärrä sitä ettei ole normaalia. 

Vierailija
59/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lapsesi voi ilahduttaa mummoaan ja pyyhkiä ne pölyt ja pinnat?

No ei nyt saatana lastenlapsia panna mummolan paskaista vessanpönttöä kuuraamaan.

Tää huvittaa jo näin lapsettomanakin. Iskä ja äippä lähtee viikon matkalle hauskaa pitää mut piltit, te meette kuuraan mummin pasckat ;))) 

Vierailija
60/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat 0-15 v, minä siivosin siellä. Muista yhden kerran, kun roskat eivät mahtuneet roskikseen, jätin pari jätesäkillistä parvekkeelle ja pyysin viemään ne. Seuraavalla kerralla olivat edelleen parvekkeella. Mä lopetin käymisen.

Mies juoksee ystävien luona ja appivanhemmat olivat lasten kanssa. Mä siivosin kodin ja aattelin ainoa ratkaisu, kun vessakin oli ihan paskanen.

Nyt ei lapset enää lähde mummolaan, mies menee edelleen ystäviä katsomaan, en mäkään mene

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi