Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ei siivoa, lapsenlapset yökylään?

Vierailija
06.10.2024 |

Moi!

Anoppi ei ole pyyhkinyt keittiön pintoja tai vessaa useaan vuoteen. Mieheni mielestä ylireagoin, eikä siellänyt niin likaista ole. Pinnat ovat täynnä vanhaa kuivunutta ruokaa ym. Anoppi haluaa lapsenlapsen yökylään, mutta mielestäni ihan perus siisteys olisi tärkeää. Puolison mielestä likaisuus ei ole nyt "niin paha". 

Kysymys: Ylireagoinko? Onko mielestänne OK viedä lapsi paikkaan, jossa ei perussiivota?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse tarjoutunut siivousavuksi anopille, niin voisit päästää lapsesi yökylään. Jos vaikka viikon antaisit apuasi, niin johan paikat olisivat siistit.

Vierailija
2/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi voi ilahduttaa mummoaan ja pyyhkiä ne pölyt ja pinnat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmasti hyvä, mutta asumme 1,5h ajomatkan päässä. Minulla ei ole mahdollisuutta päästä sinne siivoilemaan...

Vierailija
4/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko anoppi liikuntarajoitteinen?Kädet tai jalat ei enää toimi. Kannattaako tilata siivousapua, nykyään kaikki käyttää niitä.

Vierailija
5/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat 1 ja 5 v.

Vierailija
6/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse tarjoutunut siivousavuksi anopille, niin voisit päästää lapsesi yökylään. Jos vaikka viikon antaisit apuasi, niin johan paikat olisivat siistit.

Anoppilan siivous ei kuulu miniälle.

Vierailija
7/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmasti hyvä, mutta asumme 1,5h ajomatkan päässä. Minulla ei ole mahdollisuutta päästä sinne siivoilemaan...

Eihän tuo ole kun reilu 100km. Muita tekosyitä?

Vierailija
8/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt saatana lastenlapsia panna mummolan paskaista vessanpönttöä kuuraamaan.

Vierailija
9/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko anoppi liikuntarajoitteinen?Kädet tai jalat ei enää toimi. Kannattaako tilata siivousapua, nykyään kaikki käyttää niitä.

Anoppi ei ole liikuntarajoitteinen ja on työelämässä. Itse koen, että hän ei jaksa vain siivota eikä välitä liasta.

Vierailija
10/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoatko sinäkin anoppilasi?

Vierailija
11/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaapa anopille lahjaksi muutama tunti siivouspalvelua, varmasti ilahtuu.

Vierailija
12/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi saattaa loukkaantua verisesti jos miniä tarjoutuu siivoamaan.

Vierailija
13/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan anoppi haluaisi vuoden vanhan yökylään?  Kyllä nyt on taas vanhempien tarve eikä anopi .

Vierailija
14/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm? Olisi yksinkertaista käydä vaikka auttelemassa, jos asuisi lähellä. Nyt minulla on perhe ja oma koti myös, josta pidän huolta. Työt, oman kodin siivous, ruoanlaitto, oma harrastus...

Vierailija
15/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä liioittelee. Osa kuvittelee parin päivän murut olleen viikkoja, vaikka ne vaihtuu, kun kuitenkin siivous tapahtuu kerran viikossa. jne.

Miehes sun parhaiten tuntee, että kyllä ylireagoit. ;)

Lattioilla ei kuitenkaan pyöri lääkkeitä, tupakan puruja? Eikä lattiat ole tahmaset kaatuneen mehukattikiljun takia? Näiden rinnalla murut ja kuivunut ruoka on aika kevyttä.

Vierailija
16/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoatko sinäkin anoppilasi?

Anoppi siivoaa meillä. Mutta olen kyllä käynyt 100km päässä siivoamassa. Ei oo vaikeaa. 

Vierailija
17/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taaperoita mihinkään ryönämyllyyn. Ties mitä laittaa suuhunsa.

Vierailija
18/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppilan siivous ei kuulu miniälle.

Tottakai kuuluu, jos on perhettään rakastava ja haluaa, että kaikilla on asiat hyvin.

Vierailija
19/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten siisteys- ja hygieniakäsitykset voivat vaihdella suuresti.

Älä ala nipottamaan sottaisen anopin kodista, mikä ei mitenkään koskaan tule todennäköisesti täyttämään sairaalasteriili-kriteereitäsi. Hän on miehesi äiti, älä pahoita miehesi mieltyä vaan pidät nyt nätisti kerrankin suusi kiinni ja ole iloinen jos lapsenlapset tykkää jäädä yökylään.

Lapsille tekee sitäpaitsi oikein hyvää nähdä mahdollisimman erilaisia koteja ja asuinympäristöjä jo pienestä. Sitten on ihana palata kotiin ja arvostaa kotioloja.

Vierailija
20/67 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten anoppi selviää lapsista jos ei edes kotiansa saa hoidettua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän