Tekemistä syksyn pimeyteen?
Miten olette saaneet syksyn pimeät illat ja sadepäivät kulumaan? Varsinkin kun on pidempään vapaata niin itse vaan pyörin kotona saamatta mitään aikaiseksi.
Kommentit (9)
Aloitin piirrustusharrastuksen ja viisiosaisen kirjasarjan.
Youtubesta katsellut mykkäelokuvia 1900-luvun alusta.
Vierailija kirjoitti:
Käsityöt. Toinen tapa olisi perinteiseen tapaan syyssiivous, kaapeista aloitettuna.
Koko syksynkö siivoat?
Näköjään jo nyt tulee liian aikaisin pimeää.
Tuntuu vaan että kun hommat on tehty, siivoukset hoidettu, leipomukset leivottu ja telkkaria tuijotettu, niin on ihan tyhjä olo ja aikaa tapetaan vaan kerrostalokaksion ikkunasta ulos katsomiseen. Voiko olla turhauttavampaa kuin se. Sateiset viikonloput varsinkin ihan kamalia. Ap
Joskus mä toivon että mulla olisi tämä ongelma. Kaikkea kivaa tekemistä on niin paljon, että aina surettaa kun vapaa-aika riittää vain murto-osaan. Nyt vanhassa omakotitalossa toki juttu vain korostuu, mutta on mulla ollu sama aina.
Teen käsitöitä, puutarhahommia, remontoin, kokkaan, maalaan, piirrän, kutsun ystäviä kylään, juon teetä kynttilän valossa, katson leffoja, nukun aamulla pitkään itseasiassa syksy on usein sellainen pieni helpotus kun ulkohommat vähenee ja ehtii välillä kattoa sen leffan tai saunomaan pitkään. Ulkohommatkin on kivoja mutta tunnit loppuu päivästä.
Käsityöt. Toinen tapa olisi perinteiseen tapaan syyssiivous, kaapeista aloitettuna.