Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uudelleen synnyttäjät, neuvoja!!!

14.02.2007 |

Heips!

Ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi kyselen...kun olette käyneet ensimmäisen keran neuvolassa, kuinka piaan/myöhään on seuraava kerta? Kävin esikoisesta alussa kerran kuukaudessa, mutta just vasta kolahti tajuntaan, että kävin tämän kuun alussa ja seuraava neuvola on viikolla 22, onko teilläkin ollut näin pitkä väli vai kuinka?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mut otetaan ainakin kerran kuussa, niin kuin ekankin kohdalla. Itse kävin viimeviikolla, sillo rv 16 ja seuraavaksi rv 20 eli kuukauden kuluttua. onkohan tullu joku virhe?

Vierailija
2/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynniksi, lääkäri rv 13 ja rakenneultra rv 20 joka on yksi käynti ja seuraava normaali neuvola käynti rv 22 jälkeen jolloin saa ne avustus ja rahapaperit. Minulle sanottiin että koska alkuraskaudesta ei voi kuitenkaan tehdä mitään jos esim. kesken menee nin uudelleen synnyttäjän on turha käydä. Uudelleen synnyttäjä kun tietää jo miten raskauden kuuluu mennä ja osaa soittaa jos tulee jotain ongelmia. Näin siis meidän kunnassa aiankin toimitaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alkuun kerran kuussa, vkolta 30 joka toinen viikko ja vkolta 36 alkaen joka viikko.

Vierailija
4/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka neuvolakäynti rv 8, lääkärineuvola rv 11, np-ultra rv 14, neuvolakäynti rv 16, rakenneultra rv 20 ja neuvolakäynti rv 23.

Eli ihan samalla tavalla kuin ensimmäisessä raskaudessa 13v sitten. Paitsi silloin ei ollut rakenneultraa ollenkaan.

Eikä teillä ole lääkärikäyntiä alkuraskaudessa?

5vekaraa + lisänumero rv 31+

Vierailija
5/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eka käynti oli rv 9+, jonka jälkeen seuraava oli just rv 22+. Näitten käyntien välillä oli rakenneultra.

Meillä kylläkin taitaa olla (ainakin näissä asioissa) köyhä kunta, koska samanlainen pitkä väli ollut kaikissa kolmessa raskaudessa...

Vierailija
6/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina olen rv 24 ja olen kaynyt neuvolassa tasan kerran ja ultrassa 3 kertaa (np, rakenne ja yksi ylinmaarainen vuodon vuoksi), seuraava neuvola kaynti on sitten rv27 ja sitten taas 8-10vkon paasta. Koko raskaudessa ' normaali' neuvola kaynteja kertyy ruhtinaalliset 8 kertaa!! Asun siis englannissa ja tama on toinen raskauteni..