Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihmeissäni 8v tyttöni käyttäytymisestä

Vierailija
05.10.2024 |

Luonnehtisin häntä rauhalliseksi ja araksi lapseksi. Tutussa porukassa eloisakin, mutta ujostelee vieraammassa porukassa. Ei suostu menemään harrastukseen mihin ilmottauduttiin, koska kaverinsa ei sinne päässyt. Koitin puhua, että siellä tutustuu uusiin tyyppeihin ja voi löytää lisää kavereitakin, mutta en lopulta pakottanut aloittamaan, kun pisti jarrut päälle. 

Tänäänkin ollut hankala päivä. Olen tehnyt siivoushommia ja ehdottanut haluaisiko kutsua kaverin kylään, mutta ei käynyt. Valittaa tylsyyttä ja ehdotan mitä tahansa, niin ei käy. Lopulta annan homehtua puhelimen ääreen ja ihan lyö pää tyhjää miten tämä on tällaista. Läksyt on ihan silkkaa painajaista. Huutaa ja heittelee kynää ja mikään ei suju. Lähtee kyllä hyvillä mielin aina kouluun.

Miten teillä muilla menee? Takkuaako tällä tavoin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyin itse samalla tavalla kuin tuo ekanohta kun olin sairaalloisen ahdistunut ja pelkäsin ihmisjoukkoja, olin tosin pari vuotta vanhempi. En mitään disgnosoi mutta kannattaa pitää mielessä!

Toka kuulostaa siltä että lapsi ei ehkä oo vielä oppinut omaa oppimistyyliään ja läksyt alkaa jo vähän vaatiakin jotain, niin lapsi turhautuu. En olisi huolissani mutta kannattaa tukea lasta pohdiskelemaan oppiiko kuuntelemalla, tekemällä, lukemalla, keskustelemalla..

Vierailija
2/3 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa naimisiin Muhamatin kanssa. Juuri oikea ikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan kysellä tytöltä onko jotain mielen päällä mistä ois hyvä jutella, mutta ei kanssani juttele, eikä ole lapsi jota voisi halata, kun työntää pois. Ollaan eri huoneissa, koska haluaa olla rauhassa.