Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olette loma-asunnossa niin siivoatteko siellä ennen lähtöä? Loppusiivous pitää maksaa vielä

Vierailija
05.10.2024 |

Huomenna aamulla on lähtö takaisin kotiin ja tää vuokrapaikka olis kiva jättää siistiin kuntoon. Mies sanoo että hän ei imuroi, koska loppusiivous pitää maksaa joka tapauksessa. En ymmärrä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoushullu vauhdissa.

Vierailija
2/6 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin sen mukaan mitä on sovittu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se pitää maksaa joka tapauksessa - siivosit itse tai et? Siinä tapauksessa en todellakaan siivoa. Jos se maksu menee kuitenkin niin siivotkoon itse. Kunhan nyt ei jätä kämppää ihan paskan peittoon.

Vierailija
4/6 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitun mukaan. Olen ollut loma-asunnossa jonka hintaan kuului siivous: pistin roskat roskiin, tiskit koneeseen, yms "perussiistimistä", en imuroinut, pessyt vessaa (toki rannut oli putsattu niiden tullessa) tms. Mökki jonka hintaan ei kuulunut siivous: siivosin annetun ohjeen mukaisesti.

Vierailija
5/6 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin perussiistiin kuntoon, mutten imuroisi. Joku sen kuitenkin vielä siivoaa. Vessa suht siistiksi pyyhkisin pöydän, tiskit pesisin tai laittaisin koneeseen odottamaan siivoojaa. 

Vierailija
6/6 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En imuroi enkä pese lattioita mutta esim tarkistan pytyn, lavuaarin ja suihkun ettei ole hiuksia lattiakaivossa tai paskarantuja. Jääkaapin pyyhin sisältä ja muutenkin siistin keittiöstä omat jäljet. Tiskit koneeseen ja pesen ne.