Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko Mensan jäsenyyttä LinkedIn profiiliin?

Vierailija
05.10.2024 |

Vai onko tästä haittaa ollut jollekin palstalaiselle?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on?

Vierailija
2/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laittanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee, millä alalla on ja mihin pyrkii.

Jos on urallaan linkittynyt jollain tavalla mm. yliopistoihin ja tutkimuslaitoksiin, siitä voi olla selvää hyötyäkin uskottavuuden kannalta.

Useimmilla aloilla kuitenkin erilaisilla muilla taidoilla, kuten sosiaalisilla taidoilla on enemmän painoarvoa.

Itse koen, etten omalla alallani ole hyötynyt asiasta, vaan näyttö tulee oman alan osaamisesta kuin Mensaan kuulumisesta.

Olen myös kuullut, että osassa aloja siitä on jopa haittaa.

Mensalaisilla on tästä juttuakin niin kannattaa niitä seurailla, kun ihmiset kertop konkreettisia alansa esimerkkejä ja välillä osaa yhdistää, että kuka kommentin takana niin osaa myös kyseenalaistaa sen muun ulottuvuuden siinä ihmisessä.

Mensalaisissakin on hyvin erilaisilla ominaisuuksilla, luonteilla ja taidoilla olevia henkilöitä kuin väestössä yleensäkin.

Tiivistäisin siis siihen, että laittaisin tiedon, jos siitä on selvästi hyötyä alallasi eli älykkyydellä on korostunut luonne.

Vierailija
4/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole laittanut. 

Avaa tätä vähän

Vierailija
5/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka älykäs on Linkedinissä?

Vierailija
6/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on urallaan linkittynyt jollain tavalla mm. yliopistoihin ja tutkimuslaitoksiin, siitä voi olla selvää hyötyäkin uskottavuuden kannalta.

Useimmilla aloilla kuitenkin erilaisilla muilla taidoilla, kuten sosiaalisilla taidoilla on enemmän painoarvoa.

Itse koen, etten omalla alallani ole hyötynyt asiasta, vaan näyttö tulee oman alan osaamisesta kuin Mensaan kuulumisesta.

Mensalaisilla on tästä juttuakin niin kannattaa niitä seurailla, kun ihmiset kertop konkreettisia alansa esimerkkejä ja välillä osaa yhdistää, että kuka kommentin takana niin osaa myös kyseenalaistaa sen muun ulottuvuuden siinä ihmisessä.

Mensalaisissakin on hyvin erilaisilla ominaisuuksilla, luonteilla ja taidoilla olevia henkilöitä kuin väestössä yleensäkin.

Tiivistäisin siis siihen, että laittaisin tiedon, jo

Olen toimitusjohtaja ja DI

Ap

Vierailija
7/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
8/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka älykäs on Linkedinissä?

En minä ainakaan

Ap

Vierailija
9/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarvinnut koskaan LinkedIn profiilia.

Vierailija
10/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Kerro kerro missi et?

Vierailija
11/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tarvinnut koskaan LinkedIn profiilia.

🤷

Vierailija
12/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni on saanut töitä LinkedInin avulla? 

Vierailija
13/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni on saanut töitä LinkedInin avulla? 

Kuulemma siellä on pääkallometsästäjiä

Ei ne osaa etsiä muualta

Vierailija
14/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä yliopistossa pitäisin todella omituisena, jos joku kollega toisi esille Mensaan kuulumistaan vaikkapa LinkedIn-profiilissa.

Vierailija
15/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole  Linkedinissä, mutta en varmaan laittaisi. Muutenkaan en yleensä kerro asiasta kuin harvoin. Myönnän, että kerran oli pakko vastata yhdelle idiootiksi haukkuneelle, että sitten taidan olla ainoa sitä laatua Mensassa. Tyyppi on kiertänyt mut sen jälkeen kaukaa. Hyvä niin.

Vierailija
16/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä yliopistossa pitäisin todella omituisena, jos joku kollega toisi esille Mensaan kuulumistaan vaikkapa LinkedIn-profiilissa.

Noh noh, olet vain epävarma

T: DI

Vierailija
17/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole  Linkedinissä, mutta en varmaan laittaisi. Muutenkaan en yleensä kerro asiasta kuin harvoin. Myönnän, että kerran oli pakko vastata yhdelle idiootiksi haukkuneelle, että sitten taidan olla ainoa sitä laatua Mensassa. Tyyppi on kiertänyt mut sen jälkeen kaukaa. Hyvä niin.

😘

Vierailija
18/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä selvästikään tiedä yliopiston työmaailmasta hölkäsen pöläystä. 

Vierailija
19/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laittanut, koska en kuulu Mensaan. Enkä käytä Linkediäkään.

Vierailija
20/39 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan myös lisätä, että kunniatohtori on sama kuin tortori 😤

Hajotkaa siihen

Ap