Normal kauppoja leviää kuin sieniä
Kommentit (25)
No, Normal on nykyajan Tiimari. Kun itse olin koululainen, kaikki ostivat Tiimarista, se oli muotia. Hajukumeja, penaaleja, kyniä, paperia, kirjekuoria, kiiltokuvia, tarroja, tuikkukynttilöitä ja kynttiläkippoja, pesusientä, muffinssivuokia, tusseja, etenkin yliviivaustusseja, valokuvakehyksiä ja -albumeja, se ei ollut sama Tiimari kuin sitten myöhemmin, alkoivat muuttaa brändiään ja myydä synttärijuhlatuotteita hyllykaupalla ja sisustustuotteita laidasta laitaan, tuotteita, joissa on isompi kate ja niitä vanhoja hittituotteita ja niiden erikoistarjouksia karsittiin.. Eihän niitä koululaiset osta ja synttäritkin on vain kerran vuodessa. Myönsivät kyllä, että tuotevalikoiman muutos oli suunta alaspäin, ja konkurssinhan se teki. Joka aikana on jokin lasten/nuorten suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole löytänyt sieltä mitään ostettavaa. Krääsää ja halpaa kosmetiikkaa.
Minä en ole siellä edes käynyt, enkä käy.
Schollin pohjalliset on Normalissa 30% ja jalkarasvat 40% halvempia kuin perus marketeissa. Ei tarvi miettiä mistä ostan noita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi heidän sivuillaan ei näytetä niitä tuoteita joita he myyvät?
Pitää mennä kauppaan katsomaan mitä kaikkea ihanuuksia siellä on, ja aina tulee jotakin ostettua. Kyllä tanskalaiset osaavat kaupankäynnin jalon taidon.
Tietysrti Normal kauppojen sijainti on suunniteltu tuosta lähtökohdasta.
Jossain luki että valikoimat vaihtelevat, eli ei ole samaan tapaan joka kauppa samanlainen mitä muissa "marketeissa".
Minusta tuolla on kiva käydä, esim. olen ostanut pehmeitä(!) täytettäviä matkakokoisia shampoo pulloja, sekä pieniä purkkeja reissuun paljon halvemmalla mitä esim. prisma myy ( 3 purkkia maksoi 3e, prismassa vastaava paketti 7,99e)
Samoin tuolla on " Amerikan juustonaksuja" mitä reissussa tulluut syötyä n. 3e/pussi, vastaavat oli joskus Citymarketin "USA-hyllyssä" lähemmäs 10(!) euroa.
Minusta tuolta löytää hyvin edullisia ja/tai yllättäviä juttuja, en varta vasten käy, mutta kun kohdalle osuu niin aina jotain tarpeellista on mukaan tarttunut.