Kiitä jotakuta palstalaista jostain avusta, vinkistä tms.
Kiitos sille, joka joskus antoi vinkin kaakeleiden saumojen homeeseen! Vinkki oli Mellerud homeenpoistaja. Kerrankin kunnon toimiva litku! Ei tarvinnut ku suihkuttaa aine, antaa vaikuttaa ja huuhdella, ja tadaa, home lähti!
Millaisia hyviä vinkkejä te olette saaneet? :)
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso kiitos kaikille asiallisille kommentoijille mielipiteestä riippumatta. Ei ole oikeita tai vääriä mielipiteitä - ainoastaan hyvin tai huonosti perusteltuja. Annatte uskoa ja toivoa paremmasta.
Miten järkyttävää! TOTTA KAI ON OIKEITA JA VÄÄRIÄ MIELIPITEITÄ! Jos sanon, että mielipiteeni on, että sinut pitäisi tappaa. Onko se ihan vaan mielipide, ja jos toimii sen mukaan, niin hälläkö väliä...
Toiminta ei enää ole mielipide vaan teko.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tuesta, jota sain teiltä vaikealla hetkellä. Ero meinasi musertaa, mutta te osaltaan autoitte.
Nyt pärjää jo.
Sain itsekin täältä jeesiä erilaisessa, mutta erittäin vaikeassa elämäntilanteessa kun voimat oli mm. sairauden takia täysin loppu n. 4v sitten. Tuli tosi lämpimiä ja ymmärtäviä kommentteja ja sain niitä voimia joita todella kipeästi tarvitsin. Oli oikeasti paha tilanne ja olen Ikuisesti kiitollinen. 🤍
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille joilla sietkyky on parantunut.
Ei hohhoijjakkaa! Eli sinä kiusaat ja trollaat ja kiität siitä, että saat jatkaa huonoa toimintaasi etkä välitä, oletko aiheuttanut pahaa loukkaamillesi ihmisille/naisille.
Ei kiitos kiitoksestasi. Muuta käytöstäsi ja kiitä itseäsi, se on asiaa ja siitä kiittävät sitten muutkin!
Kiitos tipaton tammikuu ketjun kanssaeläjille! Kohta taas "nähdään" 😄
Mutsi
Kiitos kaikille, jotka ohittavat trollin reagoimatta.
Kiitos sille, joka neuvoi käsirasva O'Keeffe's working handsin! Paras mitä olen ikinä kokeillut (purkki, tuubissa on huonompi)
Kiitos taitaville ja kilteille trolleille, olette piristäneet välillä tylsää elämääni :)
Minullakin eroketju on kiitoksen aihe. Kiitos niille, jotka tsemppasivat, puhuivat järkeä, puhuivat tunteista ja ajan parantamisesta, puhuivat tulevaisuudesta valoisana.
Rehellinen kiitos Allulle.
Luen niitä ketjuja vieläkin, kun töissä on tylsää.
Mitäköhän hänelle nykyisin kuuluu, tietääkö kukaan?
Kiitos kun kerroitte että ei kannata ostaa sähköautoa meinasin mennä retkuun
Kiitos sulle joka jankkaat mistä tahansa aiheesta,se on sitkasta pakkomielle.. mielisairasta hommaa jatka jankkaamista.Kyllä joku päivä joku uskoo että tarvit hoitoa ja lataamo kutsuu.
Kiitos sille, joka neuvoi miten jääkaapin takaseinässä olevan poistovesiaukon sai auki 🌹 Olin sitä yrittänyt monta kertaa eri keinpin putsata, mutta tuloksetta, ja aina vain vettä tuli jääkaapin pohjalle. En ollut ymmärtänyt työntää sinne pitkää johdonpätkää, mutta täältä sain vinkin, ja se toimi 😊
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sille, joka neuvoi miten jääkaapin takaseinässä olevan poistovesiaukon sai auki 🌹 Olin sitä yrittänyt monta kertaa eri keinpin putsata, mutta tuloksetta, ja aina vain vettä tuli jääkaapin pohjalle. En ollut ymmärtänyt työntää sinne pitkää johdonpätkää, mutta täältä sain vinkin, ja se toimi 😊
Joo huomasin tuon aikoinaan minäkin ihan itse, oli reikä tukossa ja johan alkoi tulvimaan kaappi ,työnsin jäykkää johtoa reikään ja rassasin.No älkää nyt sitten käyttäkö likaista mielikuvitusta siitä jäykällä rassaamisesta.
Kevättalvella oli ketju koskien vanhusten hoitoa ja hoivakoteja. Mielenkiintoisia ja hyviä kirjoituksia ja keskustelua. Muistan, että mm. Kaffebullakin osallistui siihen antoisin näkökulmin. Kiitos kaikille keskustelijoille!
Kiitos sille, joka veikkasi Lager-ketjun, kun etsin tyttärelleni perusvaatteita!
Paidat ovat olleet kestäviä hintaansa nähden ja mallit just niin basic kuin haluttiinkin.
Tällä palstalla joku lertoi oman atoopisen ihottumansa johtuvan omasta hiestä. Ainoa mikä auttoi oli 2xpvässä suihkussa käynti ja vaatteiden, mm pyjaman päivittäinen vaihtaminen. Siinä vaiheessa 7v iköisen lapsen kanssa oli kokeiltu kymmeniä eri juttuja, kaikki auttoi hetken ja sit atopia palasi. Mutta tämä auttoi oikeasti. Lapsi on nyt 17v ja atopia on ollut pois sen 10v.
Reipas ja tunnollinen lammas,
Alunperin bongasin sinut koronaketjuista ja kun monet muut riitelivät ja haukkuivat toisiaan, sinun järkevät ja maltilliset kommenttisi loivat toivoa, että ihan kaikki eivät ole seonneet. Ihailin kovasti, kun sanoit, että te suojaatte itsenne ja muiden ei tarvitse suojella teitä. Kiitos siitä! Autoit pysymään järjissään sen maski- ja piikkipakotuksen aikana.
Sen jälkeen olen löytänyt sinut kaikista vanhusketjuista ja sinulla on aina järkeviä ja maanläheisiä kirjoituksia niissä. Olen sieltä saanut jonkin hyvän vinkinkin, enkä varmasti ole ainoa. Myös muissa aiheissa luen aina mielenkiinnolla.
Olet selvästi älykäs, rehellinen (myös älyllisesti rehellinen) ja objektiivinen ihminen, ja mietit asioita laajasti. Autat ja neuvot muita täällä kokemuksellasi ja näkemyksilläsi, joskus mustan huumorin sävyttämänä. Olet ihan huippu ja toivoisin, että mulla olisi elämässäni joku sellainen mutkaton ihminen kuin sinä. Toivottavasti olet päässyt sinne reissuun! <3
Kiitän kaikkia niitä, jotka muistuttavat siitä että oleskeluyhteiskunnan aika on ohi ja jatkossa aikuisten ihmisten on otettava vastuu ja huolehdittava itsestään. Tätä työtä on jatkettava, jotta passivoitumisen aika päättyy.
Kiitos sille, joka muistutti että kotiin sijoitettu uurna saattaa kaatua helposti esim. humalaisen puolison toimesta.
Kiitos kaikille seurasta ja hyvistä keskusteluista!
🇺🇦🇮🇱