Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaivopuisto, Helsinki

Vierailija
05.10.2024 |

Kertokaapa minulle Helsingin Kaivopuistosta! Minkälainen paikka se on olla, asua? En oikein hahmota koko aluetta kovin hyvin, onko se puisto kuinka iso, onko asuntoja puiston ympärillä joka puolella, vai esim. vain puiston ja meren välillä...? Olen kyllä opiskellut Kaivopuiston, Eiran jne alueita esim. Google mapsin avulla, mutta minun pitäisi nähdä koko paikka omin silmin, jotta ymmärtäisin ja hahmottaisin paremmin. Lähetystöjäkin siellä on, ainakin Iso-Britannian ja Ranskan, onko se sellainen alue, ettei siellä saa liikkua ollenkaan, jos ei ole siellä töissä, vai ovatko lähetystöt ihan tavallisen tien varrella ja niiden ohitse voi kävellä jalkakäytävää pitkin? Päiväkoti siellä on ja Rikhardinkadun kirjasto taitaa olla lähimpänä...? Mitä muuta?

Kiitos avusta!

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuivan oloinen paikka. 

Vierailija
24/25 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivohuone suljetaan. Jes, kaavoitus pääsee käyntiin. Nyt tönö mätänee ja eiköhän ylisuuri koirankusetuspaikka ala täyttyä upeilla kerrostaloilla. pääsemme asumaan uusiin taloihin meren rannalle.

Vierailija
25/25 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikka on Heset.

Ei ole. Hese on hampurilaisravintola. Ja miksi hitossa te maalaiset puhutte monikossa Heseistä tai Hesoista? On vain yksi Helsinki.