Vaalitutkimus 2023: Persujen äänestäjissä työttömiä 22% ja vasemmistoliitossa 13%
Persut on työttömien puolue.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
annatko persettä jankuttajahomo?
Miksi persut ei myy persettään? Hyvä idea! Loppuu se perusLoisiminen!
VOISIN samalla kun panen sua perseeseen ni hakata sun jankuttavaa päätä seinään.
Tynkkynenkö se siellä haaveilee? Luulin aina että Sebu in ns. ottavalla puolella
Oli kyse mustien miesten kanssa jörnimisestä tai Kelasta, niin selvä on että persut on ottava osapuoli. Kaikki tilastot puhuu puolestaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
annatko persettä jankuttajahomo?
Miksi persut ei myy persettään? Hyvä idea! Loppuu se perusLoisiminen!
VOISIN samalla kun panen sua perseeseen ni hakata sun jankuttavaa päätä seinään.
Tynkkynenkö se siellä haaveilee? Luulin aina että Sebu in ns. ottavalla puolella
Oli kyse mustien miesten kanssa jörnimisestä tai Kelasta, niin selvä on että persut on ottava osapuoli. Kaikki tilastot puhuu puolestaan. 😂
Sairaspentu pisti taas vähän tosi fiksua juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kato persun jankuttaja kusipää alottanu paskanpuhumisen jo.nyt ei muuta ku jankuti jankuti.
Miten tämä tutkimis on paskanpuhimista? Lähde on aloituksessa.
apina syö paskaa
Niinhän ne persut tekevät. Apinalauma kun ovat. M52
tää jankuttaja on jäänyt 7v pojan tasolle on just niin lapsellistasettiä
ON aika tapaus. helppo arvata että vanhemmat on käyttänyt päihteitä kun lapsesta tullut vammainen.
Opettelisitko kirjoittamaan suomea? M52
Se kirjoittaa fluenttia "työtöntä persua". 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kato persun jankuttaja kusipää alottanu paskanpuhumisen jo.nyt ei muuta ku jankuti jankuti.
Miten tämä tutkimis on paskanpuhimista? Lähde on aloituksessa.
apina syö paskaa
Niinhän ne persut tekevät. Apinalauma kun ovat. M52
tää jankuttaja on jäänyt 7v pojan tasolle on just niin lapsellistasettiä
ON aika tapaus. helppo arvata että vanhemmat on käyttänyt päihteitä kun lapsesta tullut vammainen.
Opettelisitko kirjoittamaan suomea? M52
PILKUNVIILA
Olen kusipää ainoastaan niille, ketkä ansaitsevat sen. M52
Ne on niitä akateemisia valtiotieteilijöitä yms. , jotka eivöt ole tehneet opiskelujen aikana normaaleja töitä päivääkään vaan asuvat puolison/vanhempien luona tai soluissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Persut on akateemisten julkisella sektorilla työskentelevien työllisten puolue sekä poliisien puolue. Yliopiston tutkijoita jne.
Vihreät ovat koulutetuin sekä vähiten työttömiä sisältävä puolue. Pakko myöntää, vaikka vasuri olenkin. Ap oli kylläkin hiukan väärässä. Persut ovat pääosin taparikollisten puolue, joka kumma kyllä pitää myös paljon poliisejakin sisällään. M52
Vierailija kirjoitti:
Vasurit on valehtelevaa saastaa.
Eikö tilastot kelpaa persulle? Pitäiskö lukee suomenuutisissa tai Riikan somessa että uskoisit? 😂
Mene töihin, ja vie muut persut mukanas! Loppuu se perusLoisiminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Persut on akateemisten julkisella sektorilla työskentelevien työllisten puolue sekä poliisien puolue. Yliopiston tutkijoita jne.
Vihreät ovat koulutetuin sekä vähiten työttömiä sisältävä puolue. Pakko myöntää, vaikka vasuri olenkin. Ap oli kylläkin hiukan väärässä. Persut ovat pääosin taparikollisten puolue, joka kumma kyllä pitää myös paljon poliisejakin sisällään. M52
M52 = mulkku 52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tilastot kelpaa persulle? Pitäiskö lukee suomenuutisissa tai Riikan somessa että uskoisit? 😂
JANKUTIJANKUTIJANKUTIJANKUTIJANKUTIJANKUTIJANKUTI..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JANKUTIJANKUTIJANKUTIJANKUTIJANKUTIJANKUTIJANKUTI....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Oletko jankuttamisen sijaan kokeillut töitä? Tilastojen perusteella saattaisit olla työpaikkasi oma lumihiutale persu. Ei muita pers uli uleja lähimaillakaan työmaata. 😂
Pierasin emännän naamalle kävi itkemään ja lähti ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52 = mulkku 52
Tuonko pitäisi loukata minua? En juurikaan välitä persujen vittuilusta. Nuo kommentit kertovat minulle sen, että olen jo voittanut, joten kiitos. M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52 = mulkku 52
Tuonko pitäisi loukata minua? En juurikaan välitä persujen vittuilusta. Nuo kommentit kertovat minulle sen, että olen jo voittanut, joten kiitos. M52
Hyvä mulkku52 jaksaajankuttaa klo23 asti.
Vasurille tunnusomaista:
-valehtelu
-matala älykkyyosamäärä
-matala koulutus
-jankuttaja
-oppimaton
-kykenemätön arvioimaan ympäristöä
-kykenemätön arvioimaan omaa suoritustaan
-sosiopaatti
Vierailija kirjoitti:
Vasurille tunnusomaista:
-valehtelu
-matala älykkyyosamäärä
-matala koulutus
-jankuttaja
-oppimaton
-sosiopaatti
Ei kuuntele, kieltää totuuden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52 = mulkku 52
Jaksaajankuttaa ei ole yhdyssana. Ja ei, en jaksa koska ei ole vastusta. M52
Kylläpä vasemmistolla on taas epätoivo pinnassa, kun kaivetaan jotain vanhoja ketjuja esiin ja niissäkin väitteet täyttä paskaa
Kukaan muu ei nytkään ole ulissut leikkauksista, kuin vasemmiston kannattaja
Vierailija kirjoitti:
Vasurille tunnusomaista:
-valehtelu
-matala älykkyyosamäärä
-matala koulutus
-jankuttaja
-oppimaton
-sosiopaatti
Sosiopaatit hakeutuvat ja turvautuvat äärivasemmistolaisiin liikkeisiin. Maailman julmimmat diktaattorin ovat vasemmistolaisia, mm. Pol Pot, Stalin, Havez, Ortega..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52 = mulkku 52
<
EI voinut kirjoittaa sillein. vituunmulkku totakaan ei voi erikseen kirjoittaa.
PILKUNVIILAAJA kusipääkin tuli .N37