Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalitutkimus 2023: Persujen äänestäjissä työttömiä 22% ja vasemmistoliitossa 13%

Vierailija
05.10.2024 |

Persut on työttömien puolue.

https://www.vaalitutkimus.fi/paaraportit/

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko vassareissa on julkisella sektorilla loisijoita?

Vierailija
122/124 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas vasuri-fazisti-trolli  valehtelee. 

Poistoon .

Ilmiannettu myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä valetta. Tuossa raportissa ei ole avauksessa mainittua. Ps on Suomen suurin työssäkäyvien ihmisten puolue.

Ei ole. Lataa PDF Persujen tiedot tutkimuksen löytyy sivulta 128 ja vasemmiston 138.

Väärin meni. Noilla sivuilla kerrottiin kyseisten puolueiden kannatus työttömien keskuudessa, ei suinkaan sitä kuinka moni äänestäjistä oli työtön. Jos minä olen ainoa punainen aasi ja äänestän kokoomusta, kaikki punaiset aasit äänestävät kokoomusta. Mutta siitä ei seuraa että 100% kokoomuksen äänestäjistä on punaisia aaseja.

Vierailija
124/124 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä valetta. Tuossa raportissa ei ole avauksessa mainittua. Ps on Suomen suurin työssäkäyvien ihmisten puolue.

Ei ole. Lataa PDF Persujen tiedot tutkimuksen löytyy sivulta 128 ja vasemmiston 138.

Väärin meni. Noilla sivuilla kerrottiin kyseisten puolueiden kannatus työttömien keskuudessa, ei suinkaan sitä kuinka moni äänestäjistä oli työtön. Jos minä olen ainoa punainen aasi ja äänestän kokoomusta, kaikki punaiset aasit äänestävät kokoomusta. Mutta siitä ei seuraa että 100% kokoomuksen äänestäjistä on punaisia aaseja.

Persut oli pienellä erolla suosituin puolue työttömien keskuudessa. PS 22%, kokoomus 21% ja SDP 20%. Jos äänestäjät tulee järkiinsä 2027 niin PS:n ja kokoomuksen kannatus romahtaa työttömien keskuudessa ja häviävät vaalit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi