Vaalitutkimus 2023: Persujen äänestäjissä työttömiä 22% ja vasemmistoliitossa 13%
Persut on työttömien puolue.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Taas vasuri-fazisti-trolli valehtelee.
Poistoon .
Ilmiannettu myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä valetta. Tuossa raportissa ei ole avauksessa mainittua. Ps on Suomen suurin työssäkäyvien ihmisten puolue.
Ei ole. Lataa PDF Persujen tiedot tutkimuksen löytyy sivulta 128 ja vasemmiston 138.
Väärin meni. Noilla sivuilla kerrottiin kyseisten puolueiden kannatus työttömien keskuudessa, ei suinkaan sitä kuinka moni äänestäjistä oli työtön. Jos minä olen ainoa punainen aasi ja äänestän kokoomusta, kaikki punaiset aasit äänestävät kokoomusta. Mutta siitä ei seuraa että 100% kokoomuksen äänestäjistä on punaisia aaseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä valetta. Tuossa raportissa ei ole avauksessa mainittua. Ps on Suomen suurin työssäkäyvien ihmisten puolue.
Ei ole. Lataa PDF Persujen tiedot tutkimuksen löytyy sivulta 128 ja vasemmiston 138.
Väärin meni. Noilla sivuilla kerrottiin kyseisten puolueiden kannatus työttömien keskuudessa, ei suinkaan sitä kuinka moni äänestäjistä oli työtön. Jos minä olen ainoa punainen aasi ja äänestän kokoomusta, kaikki punaiset aasit äänestävät kokoomusta. Mutta siitä ei seuraa että 100% kokoomuksen äänestäjistä on punaisia aaseja.
Persut oli pienellä erolla suosituin puolue työttömien keskuudessa. PS 22%, kokoomus 21% ja SDP 20%. Jos äänestäjät tulee järkiinsä 2027 niin PS:n ja kokoomuksen kannatus romahtaa työttömien keskuudessa ja häviävät vaalit.
Paljonko vassareissa on julkisella sektorilla loisijoita?