Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten perustelit itsellesi ettet odottanut avioliittoon asti (Neitsyys)

Vierailija
05.10.2024 |

Olen kuullut että jos odottaa voi sanoa tyyliin että. 

"minä valitsin sinut, en ole ollut kenenkään kanssa, annan sinulle sen ainoan luojalta saadun lahjan eli koskemattoman itseni ja olen sinun, vain sinun enkä tyydytä sinua toiselta opitulla tavalla"

itse en tykkää ajatuksesta ollenkaan.. kuulin ekan ja vikan kerran " mun ex tykkäsi kun nuolin sitä pi''uu näin "

tuntui kun olisi tullut petetyksi etukäteen. outoa että moni nainen haluaa että mies toistaa naiselle muilta naisilta opittua.. onko todella niin? itse ajattelen että odotan avioliittoon jotta tiedän saavani perheen ja sitten yhdessä tutkimme mistä tykkäämme. koska ihmisiä on monia, siten myös asioita joista tykkää. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propsit sinulle, että elät tavalla jonka koet itsellesi oikeaksi. Minä puolestani en vain ole koskaan ajatellut, että neitsyys olisi mikään itseisarvo. Ei siitä ollut myöskään kiire päästä eroon, mutta en myöskään kokenut että siinä olisi mitään säilyttämisen arvoista. Itselleni on tärkeintä, että puuhailen pelkästään sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa aidosti haluttaa puuhailla, ja että en puuhaile kenenkään selän takana.

Vierailija
2/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelin siten että en halunnut avioon henkilön kanssa jonka kanssa seksi ei toimi ollenkaan.Se että aletaan avioon menon jälkeen "tutkimaan" mistä toinen pitää ja mistä ei on melkoisella varmuudella tuomittu epäonnistumaan. Jos toinen kuten minä sattuisi pitämään vähän raisummasta menosta, kuten sitomis- ja lievistä alistumisleikeistä ja mies olisikin ollut täysi "nössö" niin olisin joutunut elämään koko elämäni vain fantasioissani saaden vain lähetyssaarnaaja seksiä pimeässä makuuhuoneessa.

Itse otin asian puheeksi aina heti alussa ja asiaahan testattiinkin kohtuu nopeasti seurustelun alkuvaiheessa. Lopulta löytyi se oikea ja nyt saamme kumpikin sellaista seksiä kuin kumpikin on aina toivonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan kokea ja kokeilla. Tietää millaista seksi on muun kuin vain yhden kanssa.

Vierailija
4/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Ei pidä mystifioida seksiä. 

Vierailija
5/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse sitä erityisemmin perustella. En suhtaudu seksiin samalla tavalla kuin sinä, jolloin minun seksielämäni voi olla erilainen. En myöskään halunnut miestä, joka suhtautuu seksiin kuten sinä. 

Vierailija
6/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana se olisi täysin järjetöntä odottaa, enkä miehenekään halunnut että nainen on kokematon. Koska se on parempi että jo tietää mutta haluaa sut silti. 

Vierailija
7/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinannut mennä naimisiin ja paneskelin ympäriinsä, nyt olen naimisissa, eikä puolisoa haittaa minun entiset naimiset yhtään ja jos haittaisi, potkaisin pihalle. 

Vierailija
8/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nelikymppisenä minulla olisi yhä poikuus tallella jos olisi ryhtynyt avioliittoa odottelemaan. On sen verran ongelmia pään kanssa (luottamushommia, välttelevä kiintymyssuhdemalli ja kaikkea muuta sontaa), että en ole saanut parisuhteita toimimaan. Muutamissa lyhyissä seksisuhteissa on kuitenkin tullut saatua ja jaettua nautintoa. Ne ovat tuntuneet tervehdyttäviltä, positiivisilta yhteyksiltä toiseen ihmiseen.

Vierailija
9/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en olis saanut nautiskella vapaasti heti kun olin kypsä seksuaalisesti . Onko tämä kysymys jotenkin vain toiselle sukupuolelle? Jos on, en viis veisaa!

Vierailija
10/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meillä edes on sana naiselle joka ei ole harrastanut seksiä? 

Vierailija
11/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimäisen tyttöystäväni kanssa olimme kummallekin ensimäiset seksikumppanit. Sen jälkeen vielä parikymppiseksi asti ajattelin, että jos ja kun alan joskus seurustelemaan jonkun kanssa, ja päädymme yhteen, haluaisin hänen olevan neitsyt. Myöhemmin tajusin ajatusteni älyttömyyden. Joskus myöhemmin tapasin yhden tytön johon ihastuin ihan hulluna, ja hän oli seksuaalisesti täysin kokematon. Kun menimme sänkyyn, tajusin kuitenkin, että olemme seksuaalisesti täysin yhteensopimattomia. 

Vierailija
12/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos nuorena rakastuu tyttö ja poika niin he menevät kihloihin sitten koulut ja naimisiin sitten lapset. Molemmat on neitsyitä. Mutta on pareja että ihastutaan ja syntyy lapsi mutta suhde ei toimi. Erotaan. Sitten on väkisin makaamiset erikseen jolloin uhrilta ei kysytä mitään. On myös parittajat sutenöörit pilaamassa unelmia. Parasta on kasvaa aikuiseksi ja sitten rakastua tai vain mennä yhteen. Kun on täysi ikäinen tietää millaista elämää ja missä haluaa elää. Hienoa jos löytää kumppanin arkeen ja juhlaan. Jakamaan asumiskulut ja ilon aiheet. Aikuisena. Niitä neitsyys juttuja on ollut HAAREMISSA Arabiassa kun sulttaani otti vaimoja elätettäväksi ja piti olla siksi neitsyt että se lapsi mikä syntyy on sen sulttaanin eikä muiden. Sulttaani elätti ne lapset.Nykyään on elatusmaksut ja isyystestit. Ja yksi puoliso rakkaudesta. Nykyään on ehkäisy käytä sitä. 

Vierailija
13/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut mieleen että seksi pitäisi säästää avioliittoon. Ei vaikken kocin nuorena sitä seksiä edes aloittanut. 

M46

Vierailija
14/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloittajan mielestä mun pitäisi olla neitsyt edelleen 50+ vuotiaana? Kaikki eivät halua/pääse avioliittoon.

Vierailija
15/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin seksiä

Vierailija
16/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin seksiä, en ajatellut koskaan mennä naimisiin ja muutenkin näen avioliiton läninnä juridisena sopimuksena, en tuollain raamatullisesti.

Vierailija
17/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut uskossa viellä silloin ja käsitykset olivat täysin maailmallisia tuossa asiassa. Nyt  tilanne olisi toinen, jos joutuisin tuon kysymyksen eteen. En kuitenkaan kersku sillä miten mentäis . 

Vierailija
18/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin seksiä, en ajatellut koskaan mennä naimisiin ja muutenkin näen avioliiton läninnä juridisena sopimuksena, en tuollain raamatullisesti.

Siveellisyys- ja moraalihygieniapastori Puhto

Hyi!

Kuinka alas voi nainen vajota?

"Halusin / haluan seksiä..."

Vierailija
19/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottanut avioliittoon asti koska avioliitto ei koskaan ollut päämääränä.

Vierailija
20/26 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En perustellut mitenkään koska ei käynyt mielessä että pitäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi