Ne Riikan työpaikat?
Miksi Riikka ei ole päivittänyt CV:tään?
https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedustajat/Sivut/1392.aspx
Ammatikseen hän ilmoittaa "poliittinen suunnittelija", eli viittaa juurikin ensimmäiseen työpaikkaansa persujen puoluetoimiston kahvityttönä kiitettävässä 40 vuoden iässä. Entä ne aiemmat työpaikat, joiden Riikka vannoi olevan olemassa?
Valtaivarainministeri Riikalla on 340000 euroa sijoitusasuntolainaa.😆
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi viherpunikit eivät käy töissä?
Ei ne oikeisiin töihin pääse
Mikä on oikea työ?
Vierailija kirjoitti:
Palstapersulaisuuteen kuulluu loputtomien vassarialoitusten teko 365 päivää vuodessa 7-23.
Ja elämöinti siihen malliin, että palsta tosiaan on kiinni 23-7. Kiitos tästäkin kokovartalopersaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi viherpunikit eivät käy töissä?
Ei ne oikeisiin töihin pääse
Kuka palkkaisi epävakaan räyhääjän?
Sinähän sen tiedät kun itse olet sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole itsellä työkokemusta, niin on helppoa kurjistaa työssäkäyvien elämää.
Ja kun ei itse tarvitse enää lapsilisiä niin nekin voidaan nyt leikata pois.
Muutoksia ollaan kyllä valmiita tekemään, mutta ei olla itse valmiita osallistumaan niihin muutoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin fiksulta puheelta kuulosta" Näin oululaisvanhemmat kommentoivat Riikka Purran väläytystä
Valtiovarainministerin väläytys lapsilisien poistamisesta rikkailta ei saa kannatusta oululaisvanhemmilta.
Ihmettelen kuinka rikkaille on tämä joku satasen lapsilisä niin tärkeä ettei siitä voisi luopua.
Se kuuluu lain mukaan kaikille. Piste.
Eikö Satosellakin ollut peräti kaksi vuotta työkokemusta jostain omasta nakkikojustaan?
Onhan se Riikka nuollut Mestarin persettä niin antaumuksella, että nousi peräti puolueen johtoon. Mitä mielisairaampia nimimerkki "Riikka" kirjoitteli Mestarin vinkublogiin, sitä enemmän mestarilisko huokaili ja nieleskeli kiihottuneena kielellään lipoen. Fantasia mamulasten ampumisesta lähijunaan oli viimeinen niitti, Mestari laukesi äänekkäästi ulvoen, ja Riikka sai ylennyksen puolueen johtoportaaseen.
No itse olen Riikan ikäinen nainen, en ole vihervassari ja voin milloin tahansa esittää aukottoman ansioluetteloni.
Olen ollut yläasteikäisestä työssä opiskelujeni ohella. Lukiosta lähtien sitten en vain kesäisin vaan ympäri vuoden osa-aikaisena. Yliopiston läpi myös sama homma.
Maisteriksi valmistuttuani minua pyydettiin jäämään yliopistolle tutkimista tekemään, mutta halusin töihin.
En ehtinyt edes omaan publiikkiini ja siitä lähtien olen ollut sitten oman alani erilaisissa asiantuntijatehtävissä tauotta.
Lisäksi olen tehnyt työni ohessa kaksi eri kolmivuotista pitkää erikoistumiskoulutusta.
Ei ole virkavapauksia satunnaisia sairaspoissaoloja lukuunottamatta eikä ole suotu yhtään lastakaan. Enkä siis ollut ollut päivääkään työttömänä, ikinä.
No nyt kun tämä kaikki on selvitetty niin voinen kysyä mielenkiinnosta että mitäköhän töitä tämä meidän vvm Purra on ennen persutoimistoa tehnyt?
Kun niin kovasti huutelee naama punaisena muille, että menkää töihin, niin pitäisi minusta olla naista vastata huutoonsa.
Näin ulkopuolisesta se näyttää ikävästi siltä, että tutkijan hommia on yritetty kyllä, lisäksi kirjoiteltu niin rasistisia törkeyksiä netistä, että on päässyt jonkinlaiseksi kunniapersuksi.
Typot korjattuna: tutkimusta, netissä
Samalla lailla ne lapsilisät rikkaille kuuluu. Hehän kustantavat muutenkin kaiken itse omasta pussistaan ja maksavat siihen päälle isomman summan veroja kuin joku oman laiskuutensa vuoksi köyhyysloukkuun jäänyt pentutehtailija.