Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri sanoi jotain totaalisen törkeää, tämä on uskomatonta!!!!

Vierailija
05.10.2024 |

Siis kaverini lopetti taannoin tupakoinnin, noin vuosi sitten. Sen jälkeen kaveri alkoi vältellä minua. Poltan siis sisällä ja autossa, kaverikin poltti meillä aikoinaan.

No, kyselin paljon miksi kaveri ei käy enää kylässä ja halua nähdä. Ja kaveri sanoi lopulta, että siksi että haisen tupakalta. Haisen muka niin pahalta, samoin taloni ja autoni ettei hän tahdo nähdä.

Nauroin ensimmäisen kerran kun kaveri sanoi asiasta ja poltin autossa röökiä. Mutta nykyään emme näe välttämättä kuukausiin ja syynä tupakka.

Kaverin mukaan haju tarttuu niin, että hänen pitää pestä moneen kertaan vaatteensa ja itsensä. Kuulemma jopa 5 minuutin kyyti autossani aiheutti pyykki rumban.

Kaveri kertoi myös "ystävänä" minun haiseva hyvin voimakkaasti pinttyneeltä tupakalta. Haju on kuulemma äärettömän vastenmielinen. Ja tämän vuoksi ihmiset jotka eivät tupakoi karttavat minua.

Ratkaisuksi kaveri tarjoutui maksamaan nicorette hoidot minulle. Tässä vaiheessa tajusi lopettaa, kun näki ilmeeni. Kaverin mukaan hän on ainoa, joka sanoo kiusallisesta asiasta suoraan minun parhaakseni. 

Voinko loukkaantua vai mitä tästä pitäisi ajatella? 

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas erikoinen trolli. Harmi että tämäkin poistuu pikapikaa. 

Vierailija
2/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tupakoitsijoille tupakka haisee yleensä vielä pahemmalle kuin muille. En minäkään haluaisi tavata sinua.

Vierailija
4/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas erikoinen trolli. Harmi että tämäkin poistuu pikapikaa. 

Ansaitsee kuitenkin yhden pisteen siitä että jaksoi jaaritella loputtomiin pääsemättä ikinä asiaan.

1/5

Vierailija
5/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi tarkoittaa vain sinun parastasi ja valitettavasti hän on oikeassa hajun suhteen.

Huomaat sen sitten, kun olet lopettanut, tisin kämppäsi on röökattu pilalle...

Vierailija
6/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että joku sanoo suoraan asiasta. Mitä jos ap ottaisit onkeesi? Kaveri tarjoutui maksamaan jopa niksat niin tuskin sanoi pahalla? Hän ei ehkä Vaasa kestä enää röökin hajua. 

Vierailija
7/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on 

tupakoitsijat haisee kauhealle 

Vierailija
8/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tupakka tuoksui hyvälle monen vuoden lopettamisen jälkeenkin. Tosin ulkosalla. Voi tietysti olla, että hänelle tulee tosi paha olo.

Vierailija
9/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväsi tarkoittaa vain sinun parastasi ja valitettavasti hän on oikeassa hajun suhteen.

Tämä. Itsekin entisenä tupakoitsijana olen sitä mieltä että aloittajan keveri on tosi ystävä. Ystävyyteen kun kuuluu myös rehellisyys.

Vierailija
10/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta taas tupakka tuoksui hyvälle monen vuoden lopettamisen jälkeenkin. Tosin ulkosalla. Voi tietysti olla, että hänelle tulee tosi paha olo.

Jos sisällä ja autossa poltetaan, niin ihmiseen/autoon/kotiin ja ihan kaikkeen on PINTTYNYT vastenmielinen vanha röökin haju! Mikään ei ole sen kuvottavampaa!!

Vierailija
11/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jo valmiiksi. No kaverisi on oikeassa. Ihminen joka polttaa sisällä ja autossa, on vaan tunkkaisen tupakan hajuinen. Kun se jää ja tarttuu vaatteisiin, hiuksiin. Eikä pahalla, vaan jostain syystä tupakassa on se tunkkaisuus ehkä sen valmistaja tietää miksi. Ellei ole joku muu kasvi tai joku puu. Jos hän ei itse polta niin haistaa kaiken. Etkö muista lapsuudesta itse haistaneesi muiden tunkkaisuutta tai junavaunussa. Herkästi aistiva haistaa vielä voimakkaammin, kuulee äänet kovempana ja valot kirkkaita. 

Vierailija
12/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-tupakoitsijoille tupakka haisee yleensä vielä pahemmalle kuin muille. En minäkään haluaisi tavata sinua.

Hyvä ystävyys on tupakasta kiinni? Ei hyvää päivää mikä ääliö olet.

Vierailija
13/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä loukkaantua, mutta onko siitä hyötyä kenellekään. Fiksuin reagointi olisi lopettaa tupakointi, mutta jos et sitä halua tai pysty, niin sit hyväksyt että tämä kaveruus taitaa hiipua. Se haju on aika pökerryttävä ja hallitseva enkä todellakaan itse hakeutuisi koteihin ja autoihin jossa poltetaan sisällä. Voithan ehdottaa tapaamisia lenkkeilyn tai kahvilakäynnin merkeissä, jolloin ei ole sellaista kontaktia että haju tarttuu tai hallitsee tilaa. 

Terkuin toinen tupakoinnin lopettanut

Vierailija
14/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tupakoit jopa sisällä ja autossasi, niin todennäköisesti tupakanhaju on todella pinttynyt sinuun ja ympäristöösi, jossa tupakoit. Ikävä kyllä, etenkin nyt, kun kaverisi lopetti tupakoinnin, niin saatat oikeasti haista hänen mielestään aivan sietämättömältä. Tiedän todellakin sinun kaltaisesi ihmistyypin, joka elää tupakankatkussa niin, että muut pökertyvät siitä hajusta. Nykyään lähes kaikki tupakkaa polttavat ihmiset tupakoivat ulkona. Nekin ihmiset kyllä haittaa tupakoitsijoiksi, mutta he eivät todellakaan haise niin pahasti kuin sisätiloissa tupakoivat. Jos et pysty lopettamaan, niin voisitkohan harkita, että polttaisit vain ulkona? 

Vierailija
15/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Itsekin entisenä tupakoitsijana olen sitä mieltä että aloittajan keveri on tosi ystävä. Ystävyyteen kun kuuluu myös rehellisyys.

Tosi ystävä ei tupakoinnin takia ystävyyttä lopeta.

Vierailija
16/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on harkittava, mitä ajattelet asiasta. Toisaalta kaverisi suora puhe on mennyt jollain lailla perille, siis syvälle, mutta mietit pitäisikö loukkaantua. Kaverin puhehan varmaankin on täyttä totta. Olisiko ollut fiksumpaa jättää se sanomatta ja liukua ilman selitystä tapaamisistanne? Ehkä, mutta toisaalta ehkä ei, niin ei ainakaan tullut väärinkäsityksiä. Eikö hänen puheensa järkytä sinua sikäli, että se motivoisi tupakoinnin lopettamiseen tai edes tupakointikäyttäytymisen muuttamiseen?

Vierailija
17/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ulkona tupakoiva voi myös haista, sekin tarttuu ja suu voi tuoksua muille tupakalta, hengitys. Siihen vielä kahvi päälle. Osalla valkosipuli. Parfyymi ei peitä.

Vierailija
18/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tupakoit jopa sisällä ja autossasi, niin todennäköisesti tupakanhaju on todella pinttynyt sinuun ja ympäristöösi, jossa tupakoit. Ikävä kyllä, etenkin nyt, kun kaverisi lopetti tupakoinnin, niin saatat oikeasti haista hänen mielestään aivan sietämättömältä. Tiedän todellakin sinun kaltaisesi ihmistyypin, joka elää tupakankatkussa niin, että muut pökertyvät siitä hajusta. Nykyään lähes kaikki tupakkaa polttavat ihmiset tupakoivat ulkona. Nekin ihmiset kyllä haittaa tupakoitsijoiksi, mutta he eivät todellakaan haise niin pahasti kuin sisätiloissa tupakoivat. Jos et pysty lopettamaan, niin voisitkohan harkita, että polttaisit vain ulkona? 

Tämä! Kun sisällä ja autossa poltetaan, niin tupakan haju pinttyy silloin todella voimakkaasti ihmiseen. Eli ap haisee todella pahalle. Ja koska entisillä tupakoitsijoilla se tupakka haju tekee muutenkin pqhaa, niin ap haisee ihan sietämättömältä. 

Vierailija
19/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ulkona tupakoiva voi myös haista, sekin tarttuu ja suu voi tuoksua muille tupakalta, hengitys. Siihen vielä kahvi päälle. Osalla valkosipuli. Parfyymi ei peitä.

Juu kyllä kyllä, ulkona tupakoiva haisee myös. Mutta voi hletti sitä hajua, jos asunnossa ja autossa poltetaan! Silloin vasta ihminen haisee. 

Koko auto ja asunto löyhkäävät pinttyneeltä tupakalta. Paikat pitää otsonoida ja rempata lattiasta kattoon, jos sinne tupakoimaton haluaa joskus muuttaa. 

Auto on romutus tavaraa. Hyi vttu mikä haju silloin on kaikessa, jos sisällä tai autossa poltetaan. Aloittajalle annan vinkin lopettaa tupakointi. Vasta sen jälkeen ap ymmärtää, mistä hänen ystävänsä puhui. 

Vierailija
20/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi ystävä ei tupakoinnin takia ystävyyttä lopeta.

Mutta kenenkään ei ole pakko mennä sellaiseen asuntoon tai autoon, missä poltetaan sisällä. Siihen saa ap tottua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi