Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri sanoi jotain totaalisen törkeää, tämä on uskomatonta!!!!

Vierailija
05.10.2024 |

Siis kaverini lopetti taannoin tupakoinnin, noin vuosi sitten. Sen jälkeen kaveri alkoi vältellä minua. Poltan siis sisällä ja autossa, kaverikin poltti meillä aikoinaan.

No, kyselin paljon miksi kaveri ei käy enää kylässä ja halua nähdä. Ja kaveri sanoi lopulta, että siksi että haisen tupakalta. Haisen muka niin pahalta, samoin taloni ja autoni ettei hän tahdo nähdä.

Nauroin ensimmäisen kerran kun kaveri sanoi asiasta ja poltin autossa röökiä. Mutta nykyään emme näe välttämättä kuukausiin ja syynä tupakka.

Kaverin mukaan haju tarttuu niin, että hänen pitää pestä moneen kertaan vaatteensa ja itsensä. Kuulemma jopa 5 minuutin kyyti autossani aiheutti pyykki rumban.

Kaveri kertoi myös "ystävänä" minun haiseva hyvin voimakkaasti pinttyneeltä tupakalta. Haju on kuulemma äärettömän vastenmielinen. Ja tämän vuoksi ihmiset jotka eivät tupakoi karttavat minua.

Ratkaisuksi kaveri tarjoutui maksamaan nicorette hoidot minulle. Tässä vaiheessa tajusi lopettaa, kun näki ilmeeni. Kaverin mukaan hän on ainoa, joka sanoo kiusallisesta asiasta suoraan minun parhaakseni. 

Voinko loukkaantua vai mitä tästä pitäisi ajatella? 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun raitistuin niin vaihtui pikkuhiljaa kaveripiiri vihervasemmistolaiseen porukkaan. Oikeiston puolella on tyypillistä vetää röökiä ja muistuttaa yksilönvapauksista. Kun tekee töitä ja on omat rahat, niin saa vetää vaikka mitä elimistöönsä.

Sellainen filosofia.

Vierailija
42/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On yhtä hoota joutua tälläisen ihmisen kanssa samaan odotusaulaan tms. Vaikka istuisi kauempana, niin haju on aivan karsea ja pakoon ei pääse. Kassajonossa usein vaihdan jonoa tai jos ainoa kassa niin menen hakemaan jotain "unohtunutta" tuotetta.

Eli päästän takaolijat edelleni, jotta en joudu jonottamaan siinä röökaajan hajussa. Huh mikä saatanan haju noissa sisällä röökaajissa varsinkin on. Haisevat ja kauas. 

Tupakka on hyvä ihmiskarkotin, jos on introvertti niin kannattaa tupakoida. Saa turvavälit ja kukaan ei rakasta tai ala lähentelemään.

Saa olla rauhassa. Toimii kuin hyttyskarkotin, mutta ihmisiin. Kaikki tekopyhät saa siivilöityä pois lähipiiristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaatinut rohkeutta sanoa tuosta asiasta. Olisit iloinen ap, että joku on sinulle ainakin rehellinen. Ja vaikka loukkaannuit, niin kaverisi on täysin oikeassa.

Kysymys kuuluukin, mitä aioit tehdä asialle? 

Vierailija
44/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap nauroi kaverille autossa päin naamaa, kun kaveri sanoi hajusta? Ei mikään ihme, ettei kaveri enää käy. En kävisi minäkään. 

Vierailija
45/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea selittää tupakoivalle sitä hajua, kun ei hän sitä itse haista. Se ei ole enää sama haju kuin polttaessa, vaan sellainen kitkerä ummehtunut katku. Vanhempani poltti sisällä liesituulettimen alla ja kyläilemään mennessäni jätin ulkovaatteet autoon, koska se haju ihan oikeasti tarttui niin ettei pelkkä tuuletus riittänyt.

Vierailija
46/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea selittää tupakoivalle sitä hajua, kun ei hän sitä itse haista. Se ei ole enää sama haju kuin polttaessa, vaan sellainen kitkerä ummehtunut katku. Vanhempani poltti sisällä liesituulettimen alla ja kyläilemään mennessäni jätin ulkovaatteet autoon, koska se haju ihan oikeasti tarttui niin ettei pelkkä tuuletus riittänyt.

Nykyään ihmiset on niin herkkähipiäisiä. Loukkaantuvat vaikka mistä. Haju on yksi sellainen mitä ei kestetätä ja mennään rikki jos haisee vähänkin pahalle.

Loukkaannutaan pitkäksi aikaa. Nepsyisyys on lisääntynyt. On kaikenlaisia erityisherkkiä ihmisiä.

Ennen ei haitannut hajut tai äänet. Nyt itketään pienistä.

Vierailija
47/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihmiset on niin herkkähipiäisiä. Loukkaantuvat vaikka mistä. Haju on yksi sellainen mitä ei kestetätä ja mennään rikki jos haisee vähänkin pahalle.

Loukkaannutaan pitkäksi aikaa. Nepsyisyys on lisääntynyt. On kaikenlaisia erityisherkkiä ihmisiä.

Wtf?? Tupakoija haisee KUVOTTAVALTA eikä sillä ole mitään tekemistä nepsyyden kanssa!! Kyllä röökaajat ennenkin haisivat. Hyi, miten kehtaat täällä puomustella hajuasi!!! 

Vierailija
48/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juuri tämä. Tupakoitsija haisee ihan koko ajan, vaikka polttamisesta olisi tunteja. Ja se vanha tupakan lemu on maailman pahin haju. Yäk! 

Vierailija
49/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä loukkaantua, mutta onko siitä hyötyä kenellekään. Fiksuin reagointi olisi lopettaa tupakointi, mutta jos et sitä halua tai pysty, niin sit hyväksyt että tämä kaveruus taitaa hiipua. Se haju on aika pökerryttävä ja hallitseva enkä todellakaan itse hakeutuisi koteihin ja autoihin jossa poltetaan sisällä. Voithan ehdottaa tapaamisia lenkkeilyn tai kahvilakäynnin merkeissä, jolloin ei ole sellaista kontaktia että haju tarttuu tai hallitsee tilaa. 

Terkuin toinen tupakoinnin lopettanut

Näinhän se menee.

On ihan ok loukkaantua, mutta tosiaan se ei tee sitä totuutta asiasta olemattomaksi. Joko se pitää hyväksyä ja tehdä asialle jotain tai sitten elää asian kanssa ja katsoa kuinka tuo ystävyys sen kestää.

Tupakoinnin aiheuttamat hajuhaitat pinttyy usein tekstiileihin ja vaatisi erityistä huolellisuutta hygieniassa eli mikä on vaikeaa suorittaa sisätiloissa, kuten autossa.

Vierailija
50/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen tilanne kuin ap:n kertoma. Olen itse lopettanut tupakoinnin kauan sitten. Ystäväni on tuollainen haisuli. Polttaa sisällä. Siellä haisee niin paha pinttynyt tupakka, että en ole yli vuoteen käynyt, vaikka asumme samassa kaupungissa. Haju tarttuu vaatteisiin ja hiuksiin. Kuljen julkisilla liikennevälineillä ja hävettää tulla haisevana kotiin, samaa sanoo toinen ystäväni, joka siellä myös käy harvakseen. Myös työpaikalla sisällä tupakoivan asiakkaan jäljiltä huone haisee järkyttävän pahalta, ei tuuletuskaan auta. Omassa lähipiirissäni ei kukaan ole polttanut sisällä yli neljäänkymmeneen vuoteen tätä yhtä henkilöä lukuun ottamatta. 

Vierailija
51/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä fossiilit edes polttaa enää nykyaikana?

Vierailija
52/55 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tupakoitsija haisee ihan jäätävän pahalta. Vaikea olla oksentamatta sen hajun takia:(

Vierailija
53/55 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä esiintyy paljon ja vanhempikin väestö valittaa ihan kaikesta. Kansa on heikentynyt. On liian kuuma ja ei kestetä ottaa mitä luonto antaa. Valitetaan vain hajusta ja lämmöstä.

Kovuus on kansassamme kadonnut tyystin. Tilalla on vaivaisia valittajia. Nepsykansaa.

Vierailija
54/55 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas erikoinen trolli. Harmi että tämäkin poistuu pikapikaa. 

Ansaitsee kuitenkin yhden pisteen siitä että jaksoi jaaritella loputtomiin pääsemättä ikinä asiaan.

1/5

Tämä ap-ääliö sortuu aina tolkuttamaan siis, siis, siis, yhdyssanoja se saatanan ääliö ei osaa vieläkään. Ap, miksi et tajua, että olet äärettömän huono, jos olisin noin huono, tappaisin itseni. Suosittelen ap, kestävä naru, kunnon solmu ja vahva oksa. 

Vierailija
55/55 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi veikkosta virkkoot täyttä totta!

Minun lapsuuden Turussa oli paskavankkurit, jotka haki ulostetta taloista, koska suurin osa oli ulkohuussitaloja. Vankkurit kulki pitkin hippoksen tietä ja keräsi ulostetta. Voi sitä hajua, eikä kukaan itkenyt tupakin hajua tai paskan hajua. Elämään kuuluu hajut.

Nykyajan nuoret ja aikuiset on herkkähipiäisiä!

Muistan pikkutyttönä itärajalla ruumiiden löyhkän. Kukaan ei sanonut mitä se oli, mutta kyllä me lapset tiedettiin ja kun Turkuun muutettiin, niin se kakan lemu oli uskomatonta.

Se kuuluu elämään. Hassuinta on että tupakasta itketään, mutta kun seisot autotien vierellä ja hengittelet pakokaasua, niin ei haittaa yhtään.

Kukaan ei huomaakaan pakokaasua, kun se no niin yleistä. Kun autot yleistyi, niin me huomattiin se pian. Se oli kuuskytlukua kun autoilu yleistyi.

Vielä ei kukaan itke autojen pakokaasua, mutta tupakka on hyi hirveää. Vanhemman velvollisuus nuhdella jälkipolvelle järkeä päähän.