Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri sanoi jotain totaalisen törkeää, tämä on uskomatonta!!!!

Vierailija
05.10.2024 |

Siis kaverini lopetti taannoin tupakoinnin, noin vuosi sitten. Sen jälkeen kaveri alkoi vältellä minua. Poltan siis sisällä ja autossa, kaverikin poltti meillä aikoinaan.

No, kyselin paljon miksi kaveri ei käy enää kylässä ja halua nähdä. Ja kaveri sanoi lopulta, että siksi että haisen tupakalta. Haisen muka niin pahalta, samoin taloni ja autoni ettei hän tahdo nähdä.

Nauroin ensimmäisen kerran kun kaveri sanoi asiasta ja poltin autossa röökiä. Mutta nykyään emme näe välttämättä kuukausiin ja syynä tupakka.

Kaverin mukaan haju tarttuu niin, että hänen pitää pestä moneen kertaan vaatteensa ja itsensä. Kuulemma jopa 5 minuutin kyyti autossani aiheutti pyykki rumban.

Kaveri kertoi myös "ystävänä" minun haiseva hyvin voimakkaasti pinttyneeltä tupakalta. Haju on kuulemma äärettömän vastenmielinen. Ja tämän vuoksi ihmiset jotka eivät tupakoi karttavat minua.

Ratkaisuksi kaveri tarjoutui maksamaan nicorette hoidot minulle. Tässä vaiheessa tajusi lopettaa, kun näki ilmeeni. Kaverin mukaan hän on ainoa, joka sanoo kiusallisesta asiasta suoraan minun parhaakseni. 

Voinko loukkaantua vai mitä tästä pitäisi ajatella? 

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kertaakaan käynyt näyttämässä vauvaa vanhemmilleni, koska polttavat ketjussa. Ja sitä hajua en halua meille, mikä vanhempieni mukana kulkeutuu. Ovat nähneet ainoan lapsen lapsena yhden kerran, ulkona. 

Vierailija
22/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ap on todellinen ystävä ja helmi. Rehellisyys kuuluu ystävyyteen. Miksi et lopettaisi, jos toinen voi maksaa niksatkin sinulle? 

Vierailija
24/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta taas tupakka tuoksui hyvälle monen vuoden lopettamisen jälkeenkin. Tosin ulkosalla. Voi tietysti olla, että hänelle tulee tosi paha olo.

Jos sisällä ja autossa poltetaan, niin ihmiseen/autoon/kotiin ja ihan kaikkeen on PINTTYNYT vastenmielinen vanha röökin haju! Mikään ei ole sen kuvottavampaa!!

ei vain haju,vaan myös pinnat likaantuu,ruskeaa likaa

Vierailija
25/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottikohan ap, että porukka kilpaa kertoo ettei sisällä kämpässä ja autossa polttava haise? Se kaveri on oikeassa ap! Todella wt-meininkiä polttaa sisällä ja autossa, hyi vttu. 

Vierailija
26/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän alkaa tehdä röökiä mieli.

Vierailija
27/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta taas tupakka tuoksui hyvälle monen vuoden lopettamisen jälkeenkin. Tosin ulkosalla. Voi tietysti olla, että hänelle tulee tosi paha olo.

Jos sisällä ja autossa poltetaan, niin ihmiseen/autoon/kotiin ja ihan kaikkeen on PINTTYNYT vastenmielinen vanha röökin haju! Mikään ei ole sen kuvottavampaa!!

ei vain haju,vaan myös pinnat likaantuu,ruskeaa likaa

Joo. Sellainen asunto missä poltetaan sisällä on pilalla. Ihan totaalinen remontti edessä. Ja haju on karsea:(

Vierailija
28/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on kyllä oikeassa. Tupakan haju tarttuu hiuksiin ja vaatteisiin jo siitä kun kadulla menee jonkin tupakoitsijan savupilven läpi, sen haistaa yleensä vielä kotonakin kun riisuu takin ym. päältä.

Vierailija
29/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarini poltti aikoinaan sisällä ja kämpän seinät muuttui ruskeankeltaiseksi ajan myötä. Sen huomasi jos otti vaikka taulun pois seinältä jolloin sen kohdalle seinään jäi valkoinen suorakaide. En edes halua miettiä mitä kaikkea imeytyi tekstiileihin. Lisäksi kaikki tupakoivat lähisukulaiset ja perheenjäsenet on kuolleet ennen aikojaan, mitä en ihmettele ollenkaan.

Vierailija
30/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa polttaa vain ulkona eikä pilata asuntoa ja autoa samalla.

Voit toki jatkaa polttamista mutta siirry edes ulos. Se auttaa jo paljon.

Ehkä sun sit tulee tyytyä ystäviin, jotka polttaa ja annat tuon lopettaneen olla, hän on valintansa tehnyt jo.

Vierailija
31/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun lopetin muutamaksi vuodeksi, koin äärimmäisen vastenmieliseksi tupakan hajun. Valitettavasti aloitin typerän tavan uudelleen. Jotkut tuntemani ex röökaajat taas tykkäävät tuoksutella tupakansavua, mutta pinttynyt tupakan käry haisee kyllä kaikkien mielestä hirveelle. 

Kotona sisällä polttava tupakoitsija ei itse usein haista sitä, tästäkin kokemusta lähipiirissä.

Vierailija
32/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasioiden kuulemisesta ei saisi loukkaantua ainakaan silloin, kun niiden sanomisella on hyvä tarkoitus. Sinun parhaaksesi se on, jos lopetat keuhkojesi savustamisen ja elimistösi ennenaikaisen rappeutumisen.

Vierailija
33/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun lopetin muutamaksi vuodeksi, koin äärimmäisen vastenmieliseksi tupakan hajun. Valitettavasti aloitin typerän tavan uudelleen. Jotkut tuntemani ex röökaajat taas tykkäävät tuoksutella tupakansavua, mutta pinttynyt tupakan käry haisee kyllä kaikkien mielestä hirveelle. 

Kotona sisällä polttava tupakoitsija ei itse usein haista sitä, tästäkin kokemusta lähipiirissä.

Ole itse lopettanut. Ja tupakan haju on nykyään vastenmielisin haju, jonka tiedän. Jos tupakoitsijat itse tietäisivät, kui ka pahalta ne haisevat niin harva enää polttaisi. 

Vierailija
34/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tupakoit jopa sisällä ja autossasi, niin todennäköisesti tupakanhaju on todella pinttynyt sinuun ja ympäristöösi, jossa tupakoit. Ikävä kyllä, etenkin nyt, kun kaverisi lopetti tupakoinnin, niin saatat oikeasti haista hänen mielestään aivan sietämättömältä. Tiedän todellakin sinun kaltaisesi ihmistyypin, joka elää tupakankatkussa niin, että muut pökertyvät siitä hajusta. Nykyään lähes kaikki tupakkaa polttavat ihmiset tupakoivat ulkona. Nekin ihmiset kyllä haittaa tupakoitsijoiksi, mutta he eivät todellakaan haise niin pahasti kuin sisätiloissa tupakoivat. Jos et pysty lopettamaan, niin voisitkohan harkita, että polttaisit vain ulkona? 

On yhtä hoota joutua tälläisen ihmisen kanssa samaan odotusaulaan tms. Vaikka istuisi kauempana, niin haju on aivan karsea ja pakoon ei pääse. Kassajonossa usein vaihdan jonoa tai jos ainoa kassa niin menen hakemaan jotain "unohtunutta" tuotetta.

Eli päästän takaolijat edelleni, jotta en joudu jonottamaan siinä röökaajan hajussa. Huh mikä saatanan haju noissa sisällä röökaajissa varsinkin on. Haisevat ja kauas. 

Vierailija
35/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-tupakoitsijoille tupakka haisee yleensä vielä pahemmalle kuin muille. En minäkään haluaisi tavata sinua.

Hyvä ystävyys on tupakasta kiinni? Ei hyvää päivää mikä ääliö olet.

olet samaa mieltä ehkä narkkareista ja alkoholisteistakin ? 

Vierailija
36/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on ihan oikeassa. Pinttynyt tupakanlemu on ällöttävä. En minäkään menee autoon tai asuntoon, jossa on tupakoitu.

Vierailija
37/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tupakka haise ellei polta askia tai paria päivässä. Kannabis pikemminkin löyhkää ja tarttuu kaikkialle.

Jos tupakoi viisikin tupakkia päivässä, niin ei haise ja tartu kuin vartin verran polttamisesta. Kannabiksen haistaa useita tunteja henkilöstä ja nämä kuvittelevat ettei muut tiedä.

Monesti haju leijailee kadulla useita kymmeniä minuutteja röyhyttelystä. Kamala haju.

Vierailija
38/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on todennäköisesti oikeassa, kuka ihme enää polttaa autossa röökiä muutenkaan? Toipuvat addiktit ottavat usein etäisyyttä entisiin addiktikavereihin, ja nikotiinihan on todella addiktoivaa. 

Vierailija
39/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole itse lopettanut. Ja tupakan haju on nykyään vastenmielisin haju, jonka tiedän. Jos tupakoitsijat itse tietäisivät, kui ka pahalta ne haisevat niin harva enää polttaisi. 

Lopetan aina työttömänä polttamisen, mutta työstä tulevat stressit aiheuttavaat tupakoinnin. Työttömänä voin olla vuodenkin polttamatta. Nyt on tullut poltettua viisi vuotta putkeen kun sain töitä.

Vierailija
40/55 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi on kyllä oikeassa. Tupakan haju tarttuu hiuksiin ja vaatteisiin jo siitä kun kadulla menee jonkin tupakoitsijan savupilven läpi, sen haistaa yleensä vielä kotonakin kun riisuu takin ym. päältä.

Tämä. Esimerkiksi junalla matkustamista on pitänyt vähentää, kun ne ovat nykyään niin täynnä. Moni polttaa röökiä juuri ennen junaan astumista ja jos juna on täysi, en voi väistää. Saisivat mennä jonnekin samaan vaunuun kaikki.