Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kellään on varaa yhtään mihinkään?

Vierailija
05.10.2024 |

Esim. Matkailuun edes kotimaassa. 

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on varaa. Lähden talvella rukalle viikoksi laskettelemaan. Olin viime talvellakin, maksoi vain 1800 koko reissu. Olen työtön mutta olen pikkuhommia pimeesti tehnyt tässä koko kesän taas.

Näinhän se on, että rikollisilla riittää rahaa kunnes tulee katkera loppu. Älä sitten itse epäoikeudenmukaisuutta, kun kaikki peritään takasin ja pimeän työn teettäjä on konkassa ja syytteessä. 

Vierailija
62/62 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on varaa. Lähden talvella rukalle viikoksi laskettelemaan. Olin viime talvellakin, maksoi vain 1800 koko reissu. Olen työtön mutta olen pikkuhommia pimeesti tehnyt tässä koko kesän taas.

Näinhän se on, että rikollisilla riittää rahaa kunnes tulee katkera loppu. Älä sitten itse epäoikeudenmukaisuutta, kun kaikki peritään takasin ja pimeän työn teettäjä on konkassa ja syytteessä. 

Sanoo kultaporsas joka saa mediaani 3500eur tulon valtion kassasta sen saman joka maksaa jopa miljoonan eläkkeitä haalii ulkomaalaisia pyörittää 700 000 virkarälssiä ja pitää politiikalla satoja tuhansia työttömänä 590 euron korvauksella. Ainoa keino työttömällä voittaa on ettei pelaa suomi-peliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla