Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaan juurihoito

Vierailija
05.10.2024 |

Kertokaa kokemuksia, siis todenmukaisia. Olen jonossa kyseiseen toimenpiteeseen. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tuossa kallistahan tuo on. Itsellä meni 900 e yksityisellä yhden hampaan juurihoitoon ja kun seuraavan kerran kävin julkisella kertoivat että se on epäonnistunut ja koko hammas piti repiä ulos.

Vierailija
2/6 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaanjuuri tapetaan terävällä neulalla, voit varmaan kuvitella miltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyksenä tuli se, ettei toimenpide tuntunut missään, ei ennen, eikä jälkeen operaation. Olin kauhutarinoiden perusteella varautunut melkoisiin kipuihin. Puudutettiin toki huolellisesti. 

Vierailija
4/6 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla juuri hoidetut hampaat ovat kestäneet vaihtelevasti. Yksi kesti 40 vuotta, yksi viisi, yhteen on tehty uusi hoito ja se on ollut suussa nyt yli 20 vuotta. Itse hoito ei kummoinen ole. Aina se ei onnistu hyvin. 

Vierailija
5/6 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tulehtunut mutta hermo vielä toimiva voi olla aikamoista kidutusta, minulla kävi näin joka tökkäsyllä tuli kuin sähköisku, 2viikkoa oli silmäluomia pois pelistä ja suupieli roikkui ja kuola valui rinnuksille.

Vierailija
6/6 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tuntunut miltään (no puudutukset toki olivat epämukavan tuntuisia ja ne härvelit, jotka kiinnitettiin hampaisiin, mutta ei nyt mitenkään sellainen oimenpide mistä erilaisilla palstoilla luodaan kauhukuvia). Julkisella tehtiin, sain hyvät puudutukset. Hammas oli vielä ns. elossa. Taisi koko toimenpide kestää yli tunnin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi