Sirpa Selänne avautuu HS:ssä: äänestän Trumpia ja vihaan Suomen verotusta
https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000010624381.html
Sirpa Selänteestä on tullut intohimoinen republikaani.
Kommentit (652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usassa maksaa terveydenhoito ja koulutus.
Suomessa maksaa sekä terveydenhoito että koulutus niin kuin kaikissa maissa.
Ei meidän lapset ainakaan maksa peruskoulusta mitään lukukausimaksuja eikä muitakaan maksuja. En minäkään aikoinaan.
Yksityiskoulut on sitten erikseen. Jenkeissä niitä riittää ja on alkanut ilmaantua tännekin. Mutta peruskoulutus on ilmainen.
Julkisen puolen terveydenhoito on halvempaa kuin yksityisen sektorin tuottama.
Kumman mielipide yhteiskunnallisista asioista on turhempi, eläköityneen lätkäjätkän vai hänen vaimonsa. Vaikea päättää, onko turhempaa sakkia edes olemassa, ei ihan heti tule mieleen.
Aivanko SIRPA vihaat , miksi sitten tulet Suomeen ?
Sirpalla on varmasti vankka historia verojen hoitamisesta, että kyllähän siltä kannattaa mielipidettä tiedustella.
Jos noi oikeasti on jotain rikkaita, niin kai niillä on nyt varaa palkata verojuristi tai kirjanpitäjä etsimään kaikki porsaanreiät laista, ettei niitä veroja tarvitse maksaa. Ihme noloa kitinää aikuisilta ihmisiltä.
Miten kukaan itseään kunnioittava nainen voi äänestää trumpin kaltaista naisia kähminyttä ja halveksivaa huonotapaista törkeitä loukkauksia latelevaa ukkelia? En tosin ymmärrä miten kukaan normaaliälyinen ihminen ylipäätään voi mokomaa äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin ketjusta näkee kuinka rahanahneita ja kateellisia suurin osa on. Ei helvata - onneks ei tarvii asua tollasten idioottien keskellä. Aina kun on kyseessä RAHA alkaa samainen jankutus kun ahneet köyhät kokoontuu haukkumaan niitä, joilla sitä on. Auttaiskohan hypnoosihoito tohon järjettömään kateuteen?
Once again: minä en ole kateellinen noille golf-kärryissään körötteleville jenkkisenioreille. Minun maailmassani tuollainen näyttäytyy varsin pitkästyttävältä elämältä. Olkoonkin jääkiekkokaukalon kokoinen koti ja palmut ja altaat. No thanks, not my cup of tea.
Jotkut kun näkee sellaisten henkilökohtaisten kaunojen ulkopuolelle, laajemmalle vaikutusalueelle, yhteiskunnalliselle tasolle. Se vain, ettei tuolla miehensä elättämällä ja ylläpitämällä rouvalla oikeasti ole mitään saumaa arvostella Suomen verotusjärjestelmää, josta rahoitetaan kaikille yhteisiä palveluja alkaen lasten neuvoloista kouluihin, infrasta maanpuolustukseen, monenmoisiin julkisiin palveluihin ja kansan sivistystä ja virkistystä ylläpitämään kirjastolaitosta esim. Rouva kun saa kaiken halutessaan miehensä lomsasta, ei voi ymmärtää kuinka tärkeitä julkiset palvelut ovat suurelle kansanosalle. Kehityksessä mentäisiin 1950-luvulle, mikäli naisen ensisijainen tehtävä olisi avioliitto, lapset ja kodinhoito. Ja mahdollisimman rikas mies tavoitteena, jotta tuo edellämainittu hoituu näppärämmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen vilpittömästi iloinen, että he onnistuivat pakenemaan tästä maasta, jossa kansallismielisyyttä ei sallita. Pääsisinpä itsekin täältä pois.
Siinäpä vasta kansallismielinen :D.
Haaveilee maastamuutosta ja ihailee maahanmuuttajapariskuntaa Jenkeissä.
Voiskohan tuo kääkkä olla hiljaa?
Harris ei vastaa yhdessäkään haastattelussa sille esitettyihin kysymyksiin, aina rupee ilmestymään ruskeeta suu pieliin ku jotai paskaa pitää keksiä. Ja ne sen kiertelyt ja kaartelut on saanu muutamissa haastatteluissa ihan haastattelijatki jo kysymään et mitä vittua sä selität? Ihan täys nolla ehdokas, oli ihon väri mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiviäkin kiinnostaa jonkun Sirpan mielipiteet. Miehensä tienannut omaisuutensa kumipalaa jahdaten.
Itse en kehtaisi elää tällaisen rinnalla. Mutta kukin kykyjensä mukaan. :)
Sunki mies jahtais mielummin kuminpalaa ja jääny miljonäärinä eläkkeelle nelikymppisenä mut se ei ollu tarpeeks hyvä semmoseen.
Siks se joutuu ajamaan rekkaa 2300€ palkalla seittemänkymppiseks.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta mieheni on keskisuuren yrityksen toimitusjohtaja. Itse olen eläinlääkäri. Ei tarvitse hävetä sitä, mistä elanto tulee. :)
No mut Selänne tienas silti yhessä kauessa Mighty Ducksissa enemmän ku te kaks koko 50-vuotiaiden työurienne aikana. Niin sä et voi sanoa että se kuminpalasen lyöminen häkkiin on turhempaa ho
Sori, mutta olemme jo miljonäärejä. Töitä ei tarvitsisi enää meistä kummankaan tehdä. Teemme kuitenkin, koska koemme työmme antoisaksi.
Toista se on kumipalan orjalla. Enkä ihmettele - banaalimpaa tapaa tienata on vaikea kuvitella. :)
- se eläinlääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiviäkin kiinnostaa jonkun Sirpan mielipiteet. Miehensä tienannut omaisuutensa kumipalaa jahdaten.
Itse en kehtaisi elää tällaisen rinnalla. Mutta kukin kykyjensä mukaan. :)
Sunki mies jahtais mielummin kuminpalaa ja jääny miljonäärinä eläkkeelle nelikymppisenä mut se ei ollu tarpeeks hyvä semmoseen.
Siks se joutuu ajamaan rekkaa 2300€ palkalla seittemänkymppiseks.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta mieheni on keskisuuren yrityksen toimitusjohtaja. Itse olen eläinlääkäri. Ei tarvitse hävetä sitä, mistä elanto tulee. :)
Jännä että tuolla taustalla kuitenkin antautuu noin asenteelliseen kommentointiin. Ei näköjään tulotaso tai koulutus takaa sivistystä. (eri)
Mikä lienee oma sivistystasosi, kun tällä palstalla kommentoit?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Harris ei vastaa yhdessäkään haastattelussa sille esitettyihin kysymyksiin, aina rupee ilmestymään ruskeeta suu pieliin ku jotai paskaa pitää keksiä. Ja ne sen kiertelyt ja kaartelut on saanu muutamissa haastatteluissa ihan haastattelijatki jo kysymään et mitä vittua sä selität? Ihan täys nolla ehdokas, oli ihon väri mikä tahansa.
Huomattavasti fiksumpi ihminen kuin trumppi, joka ehdokkaana pahasti miinuksella. Eikö republikaaneilla oikeasti ole ketään normaalia ihmistä laittaa ehdokkaaksi...
Elä jauha paskaa. sinä et ole eläinlääkäriä nähnykkään, saatika miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän elättänyt itse itseään päivääkään?
Pitäis sitten suun kiinni.
Olen samaa mieltä, että itseään elättämättömät saisivat pitää suun kiinni myös Suomessa.
Kouluja käymätön junttihan hän on, ihan niin kuin miehensäkin🤭
Vierailija kirjoitti:
Niinkö luulet? On varmasti vaikeaa olla noin katkera.
-se eläinlääkäri :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkö se täällä Selänteen tolkun perhettä dissailen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkö se täällä Selänteen tolkun perhettä dissailen?
Tolkun? Wt bimboja koko perhe.
Eri
Kuten Jenna Simulan pyssyleikkeihin miljoona euroa.
Ja niin ryntää kohtajoku persu hyvesignaloimaan: "Mutku kriisit ja itsepuolustus"
Joopa joo.