Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkeakosken surmaaja teki vauva.fi hakuja.

Vierailija
05.10.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010742691.html

Näköjään tänne kirjoittelee kaikenlaisia tapauksia.

Kommentit (303)

Vierailija
301/303 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On syytä tutkia, onko vauva.fi-palstalla vaikutuksia, jotka edesauttavat ihmisen päätymistä vakaviin väkivaltatekoihin.

Mä olen melko varma, että kun aikanne haukutte kaikki miehet inkkeleiksi, niin joku saattaa radikalisoitua ja silloin saatte kokea ihan oikeaa naisvihaa. En oikein ymmärrä, miksi naisten pitää kerjätä verta nenästään.

No kato pitää ymmärtää ettei naiset kanna mitään vastuuta teoistaan.

Jos nainen alkaa vihaaman miehiä luettuaan 2 vuotta ulílaudan tylytystä, se on ymmärrettävää ja miesten vika.

Jos mies alkaa vihaamaan naisia luettuaan 2 vuotta vauva-palstan tylytystä, se on sairasta ja miehen/miesten vika.

Naisissa ei ole koskaan mitään vialla. Palvokaa vulvaa.

Olen kohdullinen ja vulvallinen miesvihaaja. Sitä vihan määrää ei kukaan voi edes ymmärtää. Silti minulla ei ole mitään intoa edes vahingoittaa miehiä. Miehissä ja naisissa on perustavaa laatua oleva ero. Kun me naiset vihaamme miehiä, niin me pysymme heistä mahdollisimman kaukana: Emme halua seksiä, emme halua nähdä heitä jne. No mitä tekee naisia vihaava mies? Alkaa etsimään heitä käsiinsä ja tökkimään peniksellään jne. Jos vihaat naisia, niin PYSY EROSSA HEISTÄ! Toimii loistavasti! Ei tarvitse puhua, ei nähdä, ei kommunikoida. Helppo ratkaisu siis!

Älä viitsi, naiset tekevät paljonkin vahinkoa miehille. Pysyisittekin kaukana mutta ei.

Täällä sinäkin olet kommunikoimassa miesten kanssa. Miksi? Lähdes nyt luikkimaan ja muista, se puhelinkin on miehen kehittämä. 

Vierailija
302/303 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IL juttussa oli hakenut Lenkkipolku sanaa. Ja Stalkkeri. Varmaan kannustaa nyt naisia menemään lenkille nuo kummat haut eli monia karmii. Pitäisi ihmisten voida silti liikkua ulkona. Sillalla mies käveli myös kameran kuvissa. Hänen kohteena oli ilmeisesti nuorempi henkilö. Ehkei olisi mennyt miesten tai mummatyyppien kimppuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/303 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nykynuorilla ja yleensä nettisukupolvilla ja nettielämää elävillä on hämärtynyt todellisuudentaju. Hehän eivät koskaan ole todellisuudessa, vaan elävät verkon kautta. Onhan meillä uusi kansallisuuskin: Instagram-Amerikkalaiset, jotka luulevat Instagramia koskevien lakien, sääntöjen ja kaiken siellä näkemänsä olevan Suomen lainsäädäntöä. Imevät ja omaksuvat amerikkalaiset kapitalistiset ajatusmallit ym. Pahimmat puhuvat lapsilleen englantia.

Kyllä. Unhoittavat kristillisen kommunismin hyvyyden itsekkyyden ja ahneuden kapitalismiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi