Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs veikkauksia mikä ISO firma menee seuraavaksi konkkaan?

Vierailija
04.10.2024 |

Katselin itse tuota isoimpien firmojen listaa, mutta en oikein osannut poimia sieltä mitää erityistä....

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan kunon kenkäkauppoja ei enää ole. Eikä siis kunnon kenkiä. New Balans lenkkarit olis minulle hyviä, mutta heikko vuori kestää ehjänä minulla vain hetken, joten en niitäkään voi hankkia. 

Suksifirmat ja luistin firmat voi myös lopettaa toimintansa. 

Monoissa on sama vika, metalli kärki murenee hetkessä, vaikka monot ovat täysin ehjät, puhtaat ja lämpimät. Eikä uusia valmisteta. 

Vierailija
22/30 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talidomi eli Talenom.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen hallitus.

Vierailija
24/30 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesivek

Vierailija
25/30 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple

Vierailija
26/30 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone.

Vierailija
27/30 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköistä on, että RTV:n saneerausmenettely, muuttuu konkurssiksi.

Arvioisin myös, että useampi autoliike ketju menee.

Vaateliikkeitä menee.

Ylipäätänsä hyvin harva yksityissektorin ala on Suomessa suojassa konkursseilta.

Vero- ja byrokratia järjestelmä tuhoaa satoja yksityisen sektorin työpaikkoja Suomessa joka vuorokausi. 

On karmeeta että tätä kutsutaan innovaatiotaloudeksi, tai klobalisaatioksi, vaikka maan omat parametrit on pielessä.

Vierailija
28/30 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä täällä jo aiemmin? Vastasin nimittäin jo yhteen täsmälleen samanlaiseen aloitukseen että Stockmann ja Isku.

Stockka on pyristellyt konkurssin partaalla jo pitkään. Isku puolestaan sulki juuri Oulun ison liikkeen ja siirtyi täällä vain verkkokauppaan. Iskun ongelma on se, että tuotteet ovat selkeästi kalliimpia mutta eivät kuitenkaan niin erityisiä, että oikeasti varakkaat haluaisivat ostaa juuri siellä. Design-tuotteet haetaan Vepsäläiseltä, taviskalusteet Sotkasta. Isku menee nurin vuoden sisällä.

Vierailija
29/30 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOOKLE

Vierailija
30/30 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesivek

Vesivek teki meille juuri salaojaremontin ja kaikki meni pieleen. Ulkoistivat kaivuut, mutta eivät antaneet mitään ohjeita kavereille. Kaikki piti vahtia. Rahoituksesta sai heiltä ihan hämäriä tietoja ja myyntiheppu ilmoitti mulle, kun kyselin jotain yksityiskohtia sopimuksesta, että sun miehen kanssahan mä tätä sopimusta teen!