Mitä se kertoo musta ihmisenä, että työkaveri-mies sanoi että mä en taida tietää itse olevani tosi kaunis nainen?
Analyysejä aiheesta?
Hämmennyin suuresti.
Meillä ei ole mitään "sutinaa", ollaan hyvissä juttuväleissä vaan oltu aina.
Kommentit (47)
Ap:n kysymykseen vastaan, että se tarkoittanee sitä, että sinä et ilmeisesti ole tietoinen, ettei tuollaisia ulkonäkökommentteja sanota työkavereille. Mies kokeilee missä sun rajantaju menee.
Oisko vaan kohteliaisuus. Olisit onnellinen. Kaikki ei kuule tuollaista koskaan.
Tiedostaako naiset oman kauneutensa?
Ei kerro sinusta mitään. Tuo on kiertoilmaisu sille että miehen mielestä olet kaunis/pantava. Kun hän käyttää tuota ilmaisua se kääntää fokuksen sinuun eikä häneen.
Minulle on pari miestä sanonut että näkee minun etsivän vielä elämäni rakkautta. Tuolla tavalla saavat asian tuntumaan siltä että minä etsin miestä ja he ovat siinä tarjottimella. Pelurimiehet osaavat hommansa, fokus siirtyy naiseen ja tämän tunteisiin.
Mielestäni miehet eivät sano työpaikalla tuollaisia asioita naisille, joita kunnioittavat ja jotka ovat ammatillisesti miehen yläpuolella. Minua on sanottu kauniiksi, kissaksi, rakkaaksi ym sekä hakeuduttu seuraani hyvin läheiseen ystävyyteen, lähetetty flirttailevia viestejä ja soiteltu. Kai minä annan sellaisen vaikutelman, että olen söpö ja otettavissa. Itse pyristelen näistä irti joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Tapa, jolla esität asian kertoo sinusta, että kerjäät kehuja esimerkiksi vaatimattomuudesta. Sitähän sinä et ole.
Samat vibat. Ehkä hän ap on yksinäinen ja kirjoittaa siksì tänne?
Vierailija kirjoitti:
Rumuuden ainakin.
Ton lauseen "pointti" on se, että hän alleviivaa sitä, että muut, sinä mukaanlukien, pitävät sinua rumana, mutta HÄN pitää sinua kauniina. Ihan pelkkää alistamalla ylistämistä.
Sanoisin vastaan, että varmaan säkin oot jonkun mielestä hyvän näköinen
Ap, se mies haluaa sinusta tunnetasolla henkisen otteen. Tuollaisia kommentteja ei sanota kenelle tahansa. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole se juttu mistä tässä on oikeasti kysymys.
Tuollaisilla kommenteilla pyritään ihon alle ja ohjailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisilla kommenteilla pyritään ihon alle ja ohjailemaan.
Siinä on myös onnistuttu kun ap on jäänyt miettimään asiaa niin, että tekee asiasta aloituksen av-palstalle perjantai-iltana.
Ai vitsi nää kommentit on niin hyviä!!
Kiitos, eikö olekin kiva että olen niin kaunis ja kuitenkin vaatimaton miesten mielestä, aika herkku. ;)
Kyllähän mua ihan tavallisestikin isketään, puolisoni kanssa näitä sitten mehustelemme. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, se mies haluaa sinusta tunnetasolla henkisen otteen. Tuollaisia kommentteja ei sanota kenelle tahansa. Kokemusta on.
Tämä.
Ei kerro sinusta mitään ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
No tää nyt vaan kiinnostaa, koska itselleni jäi alennettu olo. Ihan kuin jonkun pitäisi mulle kertoa, että olen kaunis. Mä olen kaunis. Ap
Tuskinpa olet.
Hei, olen mä! Tää av on niin viihdyttävä, kun saa kehuja niin heti ollaan porukalla haukkumassa. Mä oon tosi ihana tyyppi miesten mielestä! :) Ap
Eli, jos mies sanoo naista kauniiksi, on se merkki sängyttelyn halusta?
Ei mitään.