Kehtaisitko lähteä ostamaan karkkia/sipsejä yms. tähän aikaan just pe-iltana?
Siis yksin pitäisi käydä. Eikä ostaa mitään kulissia siihen päälle.
Kommentit (41)
Kehtaisin toki, mutta en viitsi kun kävin jo saunassa ja juon kaljaa sohvalla yöpuvussa.
Ei ei voi mennä eikä kehtaa: se on kielletty!!
Tietysti. Mitä tarkoitat kulissilla?
Kulissiksi kori kaljaa niin kaikki hyväksyvät.
Vielä ehtii kaljaakin hakea jos on nopea!
Pitää kaupassa reppana kun pitäisi olla sitten jo kaupungilla bilettämässä.
Totta kai. Viikolla en viitsisi lähteä
Vierailija kirjoitti:
Tuota että ostetaan vaikka kaljaa ja makkaraa niin että olisi muka mies odottamassa, tai sitten jotain perheellisten tavaraa.
Kehtaan mennä ja kehtaan ostaa vaikka tampooneitakin samalla reissulla.
Nyt kun sanoit niin voisin kyllä käydä hakemassa vähän sipsiä ja dipin :)
Mitä kehtaamista siinä on? Kauppa myy ja minä ostan. Kun raha vaihtaa omistajaa saan sitä vastaan ostaa mitä kaupan valikoimista ihan itse haluan.
N50
Kävin just ostamassa 13 eurolla pelkkää karkkia Candytownista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota että ostetaan vaikka kaljaa ja makkaraa niin että olisi muka mies odottamassa, tai sitten jotain perheellisten tavaraa.
🤣. Ihan kun ketään kiinnostaisi. Sitä paitsi jos joku ostaa kaljaa ja makkaraa ja herkkuja niin saatan ajatella et syö kaiken itse, en todellakaan mitään miestä odottamassa. Koska niin mä teen. Enkä yleensä jaksa edes katsoa mitä muut sieltä kaupasta ostaa.
Ei se kassa jaksa tähän aikaan asiaa miettiä vittuakaan ja ketään muuta ei kiinnosta/ saa tietää.
Kyllä kehtaisin. Mutta en kyllä jaksa lähteä kun on jo yöpuku päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣. Ihan kun ketään kiinnostaisi. Sitä paitsi jos joku ostaa kaljaa ja makkaraa ja herkkuja niin saatan ajatella et syö kaiken itse, en todellakaan mitään miestä odottamassa. Koska niin mä teen. Enkä yleensä jaksa edes katsoa mitä muut sieltä kaupasta ostaa.
Ihmettelen usein samaa; Onko nämä aikuisia tarinoineen ? 😂
Kyllä kehtaan.