Sydämen vajaatoiminta?? BNP tulos
Itsellä arvo oli 210. Onko muilla kokemusta kuinka paha tuo arvo on? Pitäisi olla alle 130. Vähän huolettaa. Soittoaika lääkärille vasta kuun lopussa.
Kommentit (28)
Ei ole korkea luku tuo. Mulla oli 1500
Eihän toi luku mikään vajaatoiminta vielä ole. Stressikin voi sitä nostaa.
Minulla oli infarktin jälkeen lähemmäs 4000, nyt laskenut lääkkeillä 1500:n. Mutta samalla laskenut sivuvaikutuksena myös verenpaineet, äsken kun mittasin, oli 67/47. Aika hutera olo, sanoisin 😵💫
Vierailija kirjoitti:
Mietin voiko rasitus vaikuttaa. Oli kovatehoinen treeni kovilla sykkeillä edeltävänä päivänä..
Jos sinulla olisi sydämen vajaatoiminta, et pystyisi kovatehoiseen treeniin kovilla sykkeillä. Itse pystyin pahimmassa vaiheessa kävelemään noin 30 askelta. Nykyään voin paremmin.
t. sydämen vajaatoimintaa 14 vuotta sairastanut
proBnp nousee jopa kymmeniin tuhansiin vakavassa sydämen vajaatoiminnassa, joten ole huoleti. Lisäksi, kuten edellinen kirjoittikin, silloin et todellakaan pystysi kovatehoiseen urheilusuoritukseen.
Vierailija kirjoitti:
proBnp nousee jopa kymmeniin tuhansiin vakavassa sydämen vajaatoiminnassa, joten ole huoleti. Lisäksi, kuten edellinen kirjoittikin, silloin et todellakaan pystysi kovatehoiseen urheilusuoritukseen.
JA tulisi verisiä sylky-ysköksiä.
Lisälyöntejä ollut jo vuosia.