Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tori tilin poistaa ja aloittaa alusta

Vierailija
04.10.2024 |

Heips. Sain tosi ikävän palautteen myymästäni tuotteesta vaikka se on ollut täysin kuvauksen mukainen ja ehjä lähettäessä. Myin toridiilillä ja ostaja hyväksyi ja kiitti sen saadessaan. Nyt kuitenkin laittoi palautteen kaksi viikkoa oston jälkeen että tuote mennyt rikki Kyseessä siis arabian muki joka oli ehjä hänen saadessaan se mutta meni rikki astianpesukoneessa ja arvosteli huonoksi epärehelliseksi myyjäksi että olen myynyt huonon hauraan tuotteen ja 1 tähti. Voinko poistaa tori tilini kokonaan ja avata uuden ilman että vanhat arvostelut tulee mukana. Harmittaa niin paljon ja tori ei suostu poistamaan hänen arvostelua. Jos näkisin ton arvostelun ostajana niin en ostaisi :( 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm. tuon takia en käytä toridiiliä. Kun ei ole mitään hajua millaisia ne ihmiset on kenen kanssa tekee kauppaa. Torissa on tullut jo aikapäiviä sitten huomattua, että siellä ei aina asiat mene kaikkein helpoimmalla tavalla. Ihme säätöä hyvin usein. Ja toinen syy on tietenkin se etten halua antaa pankkitietojani torille. Maksan mieluummin sen muutaman euron enemmän postimaksuja, kuin otan elämääni lisästressiä kummallisten arvosteluiden muodossa ja aina saisi pelätä että mitä sinne tällä kertaa ilmestyy.. 

Arvosteluja tulee ilman toridiilejäkin.

Vihaan sitä palautejuttua. En pidä et vapaallakin kaikki arvioidaan! On monta hyvää syytä miksi kaikki ei mene täysin putkeen.

Vierailija
22/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nykytorista, mutta aikaisemmin pystyi tekemään uuden tunnuksen. Itse myyn harvakseen ja sähköpostiosoitteen vaihtuessa tein kokonaan uuden tunnuksen, kun oli helpompi vaihtaa niin kuin ruveta sähläämään ylläpidon kautta sähköpostin vaihtoa. Tuolloin tori vielä itse ilmoitti sen vaihtoehdoksi sähköpostiosoitteen muuttamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosta ja anna ostajalle negatiivinen arvostelu

Kannattaa myös ottaa yhteyttä shamaaniin ja langettaa ostajan päälle loppuelämän kestävä kirous

Näin itsekin toimin erityisesti tinkijöiden ja jänkkääjien osalta, yleensä tilaan loitsun jonka voimasta sadat tuhohyönteiset tekevät pesän ostajan peräaukon ympärille.  

No ilmankos se rasva ei olekaan auttanut mitään. Kynnet verillä raapinut ja monet kalsarit menneet puhki.

Vierailija
24/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki ap:lle: jatka käyttöä normaalisti. Tee jatkossa jokaisen ilmoituksen alkuun teksti, jossa kerrot asiasta niin kuin se on. Tallennat sen puhelimesi muistiin, sieltä se on helppoa kopioida tarvittaessa. 

Mikä järki tuossa oikein on? Miksi pitäisi muiden tavaroiden ilmoituksiin kirjoitella vanhoista myynneistä ja arvosteluista?

Minusta tuollainen vanhan jutun selittely saisi jättämään ilmoituksen kokonaan väliin, samoin kaikki agressiivinen teksti missä vain. Lisäksi huvitti tuo puhelimen muistiin tallentaminen, itse teen ilmoitukset tietokoneella, missä on paljon helpompi kirjoitella oikealla näppiksellä. Puhelimen kautta tehdyt myynti-ilmoitukset erottaa yleensä siitä, ettei niissä ole tekstiä juuri lainkaan, usein puuttuu jotain hyvin oleellista tietoa.

Vierailija
25/43 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi lähes samalla tavalla kuin ap.lle! Myin tuotteen ja postitin heti maksun tultua tilille.

Ostaja kiitteli kovasti viestissä, viikon kuluttua laittoi mielivaltaisesti yöllä huonon palautteen? Hmmm oliko puoliso kotona valittanut rahan tuhlaamisesta tms...?

Toinen ostaja, sama -raha tilille - tuote postiin-juttu. Noh, kolmen(!) päivän päästä alkoi kyselemään: MISSÄ TUOTE VIIPYY? (ei siis ollut viesteissäkään ystävällinen, puuttui kiitos, hei jne...Aavistin jo myydessä että tästä seuraa ongelmia, olisi pitänyt jättää kokonaan myymättä...)

Vastasin että; posti jakaa nykyään harvemmin ja en voi ennustaa milloin olisi perillä?

Kohta tuli kettuilu viesti jossa syytti minua valehtelijaksi ja aikoi tehdä rikossyytteen!

Kun posti viimein oli tällä sekopäällä perillä, laittoi tyyliinsä sopivan palautteen minulle.

Torin ylläpito pesee kätensä. Myyjä toimii rehellisesti, saa niskaansa paskaa!

Lopetin koko torin tilin! Myyn nykyään vain huutonetissä.

Ainiin, näitä sekoja torissa tosiaan riittää; yöllä viestittelyä: mä ostan tän ja osoite siinä mukana. Aamulla ei vastata mitään. Kerran eräs alkoi valittaa, että myymääni tuotetta saa timbuktusta 0,50eurolla, hän ei enempää maksa ja sen pitäisi kuulema riittää minulle =) Vastasin hänelle ystävällisesti, että hän voi puolestani hakea sieltä!

ps. Palatkaa muutkin huutonettiin :)

Vierailija
26/43 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen huono arvostelu voi hyvinkin johtua siitä, että ostaja vain olettaa ensi-innostuksessa saavansa parempaa. Minulle kävi todennäköisesti juuri näin. Myin harvoin tarjolla olevaa tavaraa tiedolla vaatii kunnostusta. Kuvissa vielä ongelmat selitettynä ja kuvattuina ja hintakin vielä edullinen. Ostaja halusi kuitenkin ostaa heti. Ilmeisesti tavara oli sittenkin huonompi, mitä hän oletti.

Vierailija
27/43 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori-tilin voi poistaa. Sen jälkeen pitäisi luoda uusi tili uudella sähköpostiosoitteella. Uusi sähköposti on oltava sellainen, mihin sinulla on myös oikeasti pääsy, jotta voit vahvistaa Torin tilisi sitä kautta. Jos olet aiemman tilisi lisävarmistanut pankkitunnuksilla, sitä ei kannattane uuden tilin kanssa tehdä, jotta järjestelmä ei tunnista sinua samaksi henkilöksi.

Vierailija
28/43 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile

Vierailija
29/43 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.huuto.net

siellä voit  esim muokata palautettasi jälkeenpäin,kin

Vierailija
30/43 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasitko mukin tuplalaatikkoon? Olisiko saanut tällin kuljetuksessa?

Oletko jobbari ja ostanut mukin kirpparilta? Se on voinut olla liimattu. Liimaus irtosi astianpesukoneessa.

Vierailija
31/43 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm. tuon takia en käytä toridiiliä. Kun ei ole mitään hajua millaisia ne ihmiset on kenen kanssa tekee kauppaa. Torissa on tullut jo aikapäiviä sitten huomattua, että siellä ei aina asiat mene kaikkein helpoimmalla tavalla. Ihme säätöä hyvin usein. Ja toinen syy on tietenkin se etten halua antaa pankkitietojani torille. Maksan mieluummin sen muutaman euron enemmän postimaksuja, kuin otan elämääni lisästressiä kummallisten arvosteluiden muodossa ja aina saisi pelätä että mitä sinne tällä kertaa ilmestyy.. 

Kyllä mulla on yksi arvostelu ja ei ole Toridiiliä. Mun saama arvostelu on tosin kiitettävä.

Vierailija
32/43 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä toria kahteen vuoteen niin tunnus poistuu automaattisesti.

Vierailija
33/43 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki ap:lle: jatka käyttöä normaalisti. Tee jatkossa jokaisen ilmoituksen alkuun teksti, jossa kerrot asiasta niin kuin se on. Tallennat sen puhelimesi muistiin, sieltä se on helppoa kopioida tarvittaessa. 

Mistä asiasta?

-kirjoittaa jokaiseen ilmoituksen alkuun, että tuli myytyä sellainen hyvässä kunnossa oleva tuote, jonka  ostaja oli hajottanut astianpesukoneessa?

- että muuten myymäni tuotteet ovat kyllä ihan hyviä, paitsi yksi ja sekin on sen vika, koska itse pisti koneeseen ja siellä hajosi.

👀🤶🤷🏼🤷🏼🤦🏻🤷🏻💃🏼💃🏼😢😩😬😬

Vierailija
34/43 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos yksi arvostelu on huono? Sinun kaikki muut arviosi ovat hyviä. Siellä voi ihmiset arvioida ihan huonon päivän takia.

Etiäpäin vaan. Jatkat sillä samalla.

voihan olla, että se oli jo hauras se muki? toki ehkä kannattaa pestä sitten käsin. En tiedä.

Vierailija
35/43 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi lähes samalla tavalla kuin ap.lle! Myin tuotteen ja postitin heti maksun tultua tilille.

Ostaja kiitteli kovasti viestissä, viikon kuluttua laittoi mielivaltaisesti yöllä huonon palautteen? Hmmm oliko puoliso kotona valittanut rahan tuhlaamisesta tms...?

Toinen ostaja, sama -raha tilille - tuote postiin-juttu. Noh, kolmen(!) päivän päästä alkoi kyselemään: MISSÄ TUOTE VIIPYY? (ei siis ollut viesteissäkään ystävällinen, puuttui kiitos, hei jne...Aavistin jo myydessä että tästä seuraa ongelmia, olisi pitänyt jättää kokonaan myymättä...)

Vastasin että; posti jakaa nykyään harvemmin ja en voi ennustaa milloin olisi perillä?

Kohta tuli kettuilu viesti jossa syytti minua valehtelijaksi ja aikoi tehdä rikossyytteen!

Kun posti viimein oli tällä sekopäällä perillä, laittoi tyyliinsä sopivan palautteen minulle.

Torin ylläpito pesee kätensä. Myyjä toimii rehellisesti, saa niskaa

Ai?

minulle kun tuli tuollainen hullu, niin laitoin suoraan tori ylläpidolle viestin. He näkivät kaiken meidän kommunikointimme, ja poistivat sieltä sen kakkiaisen jutut. Kirjoittivat minulle, että juu tuossa näkee sen että se on ihan kettuilua se palaute. Juurikin sitä aggressiota.

Vierailija
36/43 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pas kaa on huutonetissä. 

Vierailija
37/43 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tehdä ostajasta toriin ilmoitus! Onnistuu jos on viestit vielä tallella 

No, eiköhän tori ole tuon jotenkin käsitellyt, kun aloittaja kertoo jo aloituksessa:

"Harmittaa niin paljon ja tori ei suostu poistamaan hänen arvostelua."

Te luette tosi huonosta näitä aloituksia. Ei ole ensimmäinen ketju!

Juu, ja vanha ketju.

Vierailija
38/43 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tehdä ostajasta toriin ilmoitus! Onnistuu jos on viestit vielä tallella 

No laitoin niille viestiä ja sanoivat ettei ole rikkonut sääntöjä niin eivät poista 😳

Niin tämä tuli jos aloituksessa selville useammalle, mutta ei näköjään kaikille.

Vierailija
39/43 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen on törkeintä ostajan vedätystä, että myyjä manipuloi arvosteluja. Kyseisen alustan uskottavuus romahtaa vähitellen. Sama trapahtuu kaikille muillekin alustoille, joissa arvosteluja pääsee manipuloimaan.

Ei kai siinä mitään manipuloida vaan kerrotaan myyjän taholta faktat.

Ostaja monipuloi, rikkoo itse ja syyttää myyjää. Viikkojen päästä.

Heh 

Vierailija
40/43 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin huijaa ostajaa jonka jälkeen ostaja tekee arvostelun ja nyt sinä valitat ja mietit että miten saat sen arvostelun pois ettei muut näe millainen huijari olet että pääset jatkamaan huijaamista. Juuri sinun kaltaisten epärehellisten myyjien takia kaikki tietää että myyjä ei koskaan ole rehellinen ja jokainen myyja on huijari. Olisit perkele ollut rehellinen! Ja ihan oikeasti hyvä vaan että sinusta löytyy toi tieto että ostajat tietävät vältellä sinun kaltaista huijaria

A lykaapio 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi