Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten näyttää virkeämmältä ja terveemmältä?

Vierailija
04.10.2024 |

Ihmiset ilmeisesti ajattelevat, että olen sairas, masentunut tai väsynyt, kun jatkuvasti joku kysyy, että "miten sinä voit" tai "onko kaikki hyvin". Se on todella ärsyttävää ja saa tuntemaan itseni todella rumaksi.

Mitä voi käytännössä tehdä ulkonäölle, jotta tämä huomauttelu loppuisi? Olen juuri hiljattain esim korostanut kulmakarvojani käymällä kestovärjäyksessä ja omasta mielestäni se nosti ilmettä heti. Olen värjännyt hiukset ja harmaat on peitetty. Olen ostanut uusia mielestäni hienoja vaatteita. Ei näköjään muiden mielestä vaikuta mitään, kun kyselyt vain jatkuvat.

Tämä on oikeasti ärsyttävä ongelma. Lisäksi minkä sille voi, että perusilmeeni on kai jotenkin alakuloinen varsinkin silloin, jos olen keskittynyt johonkin. Jos joku on saanut tällaisen ongelman ratkaistua, niin kertokaa keinot.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tuttavat on ap tosi outoja. Vaikea varmasti olla kokonaan välittämättä, mutta jos vaan pystyt, sano niille muille, että voit hyvin ja et oikein välitä tuollaisista kysymyksistä. Jos oot itse tyytyväinen olemiseesi ja elämään, älä muokkaa sitä toisten kommentien perusteella. 

Vierailija
22/25 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylenkit ulkoilmassa raikastavat ulkonäköä ainakin itselläni. Jos jää välistä, olo on tunkkainen ulkonäköä myöten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin ymmärtää! Mulla on myös outo ongelma. Täällä kun jotkut kehottavat pitämään huolta hyvästä ja riittävästä unesta. No, aina oiken hyvin nukkuneena mä näytän ihan pöllämystyneeltä! Silmät turpoaa ja näytän vielä enemmän uneliaalta koko päivän vaikka olo olisi kuinka virkeä hyvänsä.

Vierailija
24/25 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin hyvin ymmärtää! Mulla on myös outo ongelma. Täällä kun jotkut kehottavat pitämään huolta hyvästä ja riittävästä unesta. No, aina oiken hyvin nukkuneena mä näytän ihan pöllämystyneeltä! Silmät turpoaa ja näytän vielä enemmän uneliaalta koko päivän vaikka olo olisi kuinka virkeä hyvänsä.

Tämä sama on mullakin. Valvotun yön jälkeen näytän virkeälle ja hyvälle. Hyvin nukutun 8 h yöunien jälkeen taas väsyneeltä ja pöhöttyneeltä.

Ap

Vierailija
25/25 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelylenkit ulkoilmassa raikastavat ulkonäköä ainakin itselläni. Jos jää välistä, olo on tunkkainen ulkonäköä myöten.

Totta mutta kyllä se raikkaus katoaa jo tunnin päästä. Näytän hyvältä ulkoilun jälkeen mutta kohta ihan hirveän rumalta.