Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi h*** et ärsyttää noi huuonetin älypäät. Mikä hiton idea siinä on

Vierailija
14.02.2007 |

et huuto aloitetaan nollasta ja hintavaraus on tyyliin 100¿. Eikö se olisi kaikkien kannalta järkevämpää et laitetaan hinta jolla lähtee, eikä mitään typeriä hintavarauksia. En kyllä aio huutaa keneltäkään sellaiselta. Vaikka tarvetta olisi välikausipuvulle. Boikottiin kaikki hintavarauksen laittajat!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että kun muiden huutiksen asiakkaiden palautteita lukee, niin paljon tulee epäselvyyttä käyttäytymisestä huudon sulkeutumisen jälkeen kun hintavaraus ei ole ylittynyt. Olen nähnyt että annetaan negatiivinen palaute siitä että huutaja ei ole ottanut yhteyttä sulkeutumisajan jälkeen myyjään! Haloo, ei silloin tarttekkaan ottaa yhteyttä jos hintavaraus ei ylity ja se osoittautuu niin isoksi ettei halua sitä maksaa. Toki voi ottaa yhteyttä puoli ja toisin jos haluaa hieroa kauppoja mutta ei ostajalla ole velvoitetta selitellä huutojaan jos hintavaraus ei ylity...

Vierailija
2/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Ja tietysti euron korotus.

Ja sitten vielä kiukutellaan, kun voittohuutaja, joka huutanut vaikka 15e, ei haluakaan ostaa tuotetta hintavarauksella, joka on vaikkapa 50e.

Itse huusin just välikausipuvusta parikymppiä, voitin huudon, myyjä meilasi " Ostatko puvun 50E.lla, joka oli hv" .

Vastasin kohteliaasti, että ei kiitos, ja myyjä sitten veti herneet nenään, nimitteli hupihuutajaksi palautteessa jne.

Huutamani hinnan olisin toki maksanut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan asian eteen mitään tehdä?

Vierailija
4/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa noista asiattomista/aiheettomista palautteista voi ilmoittaa ylläpidolle, ja pyytää poistamaan.

Vierailija
5/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeempi mun mielestä myyjällekin. Tietää heti kun ykskin huuto tulee, että tuote on myyty. Noh, onhan sitten vielä hupihuutajat, mutta harvemmin niitä vastaan tulee.

Ehkä ne myyjät haluaa vedättää hintaa ylöspäin. Mä olen huomannut, että huutoja alkaa tulla kun on ensin se eka huuto sinne saatu. Esim. olen myynyt hintaan 10e jotain tuotetta noin kolme kertaa. Sitten neljäs kerta ja tulee yksi huuto. Se tuo yllättäen mukanaan muut huutajat ja yhtäkkiä hinta on noussut melkein kaksinkertaisesti...

Vierailija
6/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan lähtösummasi summan, jonka tuottesta vähintään haluan ja that' s it.

Vierailija
7/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä hintavaraukset häiritse, minulle se on aivan yhdentekevää onko niitä. Mietin etukäteen mitä olen valmis maksamaan ja huudan sen verran, ylittyipä hv sitten tai ei. Itse käytän hv:ta joskus, useimmiten en koska tavoitteena on vaan päästä kamoista eroon. Mutta hintoihin tuolla alhaisella lähtöhinnalla on tosiaan vaikutusta.

Vierailija
8/8 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kyllä ostajana päässyt hyviin sopimuksiin myös silloin, kun hv ei ole ylittynyt, mutta ymmärrän että ne kyrsii.

itse myyjänä en niitä käytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi