Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille seksi on paljon vaativampaa

Vierailija
04.10.2024 |

Ensiksi pitää saada erektio, sitten pitää myös saada se pysymään niin kauan, että nainen ensiksi tulee. Myös pitää vielä saada spermatkin tulemaan kullin päästä, muttei saa tulla liian aikaisin tai myöskään jyystää liian kauan.

Kyllä naiset pääsevät paljon helpommalla seksissä vai oletteko eri mieltä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä joutuu harjoittelemaan, että tulee hyväksi. Naisella perustasoon riittää, että osaa levittää jalat erilleen.

Vierailija
2/22 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöä, mieshän saa lopulta kuitenkin, ja nainen vain harvoin, jos silloinkaan, Eli kummalla on helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jalkojen levittäminen kyllä riitä naiselle! 

Vierailija
4/22 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kyllä ikinä ollut miehen kanssa kuka olisi noin ajatellut tai edes tehnyt. Ne tulee aina nopeasti. Ja kiirehtii seksiin

Vierailija
5/22 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet usein vain kuvittelevat noin, mutta tosielämässä se ei toteudu.

Vierailija
6/22 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kyllä sinun kumppanisi ainakaan ole päässeet helpolla, jos luulet tuollaisia. 

Vierailija
7/22 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöä, mieshän saa lopulta kuitenkin, ja nainen vain harvoin, jos silloinkaan, Eli kummalla on helpompaa.

Miehen tehtävä on saada nainen tulemaan, siitä se vaikeus. Jos nainen ei saa on mies epäonnistunut  naisen tyydyttämisessä. Ei miehen vastuu siitä mihinkään  muutu, vaikka kuinka haukkuisi naista kylmäksi yms. Joko kemiat tai taito ei miehellä riitä. Toki naisenkin pitää tehdä itse parhaansa saadakseen. En seurustelisi naisen kanssa jota  en saisi tulemaan eikä kykyni riittäisi. 

Vierailija
8/22 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä kanssasi, naisen ei tarvi tehdä mitään ja itse naisena annan miehelleni välillä, vaikka en itse yhtään halua, se ei mieheltä onnistu.

N.42v

Vierailija
9/22 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä miehillä on paljon isommat paineet onnistua seksissä....

Vierailija
10/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo onhan se vaativaa, mutta se viehätys ja suuri nautinto tulee paljolti just siitä, että se on vaativaa ja saa olla vaativa naiselle. Vaativia työntöjä, kiihkeää kuumaa... Parasta on se kun tekee naiselle sen nautinnon, on itse vallassa suvereenisti, käyttää isoja lihaksia ja dominoi. Nainen alla, minä päällä. Suutelukin pitää minusta olla kuumaa ja siinäkin mä johdan. Siitä tulee itselle niin urosolo.

Vierailija
11/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli mies ei saa, se on miehen vika. Mikäli naisten saamattomuus pistettäisiin myös naisten viaksi, ehkä naisetkin kantaisivat vastuuta seksin toimivuudesta.

Vierailija
12/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei jalkojen levittäminen kyllä riitä naiselle! 

Juuei. Välillä pitää pyllistääkin.

Vierailija
13/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään vaativaa. Ei mikään noista.

Vierailija
14/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo onhan se vaativaa, mutta se viehätys ja suuri nautinto tulee paljolti just siitä, että se on vaativaa ja saa olla vaativa naiselle. Vaativia työntöjä, kiihkeää kuumaa... Parasta on se kun tekee naiselle sen nautinnon, on itse vallassa suvereenisti, käyttää isoja lihaksia ja dominoi. Nainen alla, minä päällä. Suutelukin pitää minusta olla kuumaa ja siinäkin mä johdan. Siitä tulee itselle niin urosolo.

Varmasti ihanaa kun nainen voihkii ja esittää nauttivansa . Must be enjouable.

Vierailija
15/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli mies ei saa, se on miehen vika. Mikäli naisten saamattomuus pistettäisiin myös naisten viaksi, ehkä naisetkin kantaisivat vastuuta seksin toimivuudesta.

Ruudinkeksijä vauhdissa!

Vierailija
16/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan naisesta. Kyllä itse tulen monesti ekana ja sitten hoitelen naisen jälkeen päin.

Vierailija
17/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että tuo ristiriita on ikävää, kun täytyy kiihottua, mutta ei saa kiihottua liikaa ja sitten taiteilla siinä välimaastossa, että laukeaa oikeaan aikaan.

Vierailija
18/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan naisesta. Kyllä itse tulen monesti ekana ja sitten hoitelen naisen jälkeen päin.

Siinä vaan kiinnostus tippuu sadasta nollaan, kun laukeaa. Toki se palautuu siitä jonkin ajan kuluttua jonkin verran.

Vierailija
19/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sehän se vasta vaativaa miehelle on , kun pitää saada tuo naisensa ensin lämpenemään asialle, että suostuis. Kyllä sen jo sitten hoitelee, kun nainen on halukas ja suostuu.  Paitsi jos jollain on käynyt niin hyvä tuuri oman naisen valinnassa, että hän suorastaan pyytää tai jopa vaatii.  Kyllähän minäkin sellaisesta aina haaveilen, mutta sitten herään.

Vierailija
20/22 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sehän se vasta vaativaa miehelle on , kun pitää saada tuo naisensa ensin lämpenemään asialle, että suostuis. Kyllä sen jo sitten hoitelee, kun nainen on halukas ja suostuu.  Paitsi jos jollain on käynyt niin hyvä tuuri oman naisen valinnassa, että hän suorastaan pyytää tai jopa vaatii.  Kyllähän minäkin sellaisesta aina haaveilen, mutta sitten herään.

Se on miehestä kuule kiinni. Joka päivä pyydän mieheltäni, ja kas aina se vaan suostauu! Mutta mies antaakin mulle ihania orgasmeja jokapäivä  ja moninkin tavoin. Samoin minä sitten hänelle. ja kyll on tyytyväinen mies ja niin minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme