Yli 40v ihonhoidosta kiinnostuneet, miten ja millä tuotteilla hoidat?
Onko joku tuote jonka ostat aina uudestaan ja mikä se on, miksi? Entä käytätkö kauneusklinikoiden palveluja, lasereita tms?
Kommentit (10)
Tummeli on ollut suosikki jo 1960 -luvulta lähtien. Sopii ihan kaikkeen ihonhoitoon ja rypyttömyyteni salaisuus.
Kauneusklinikalla olen käynyt IPL-hoidossa poistamassa maksaläiskiä.
Ehdoton suosikkini on Mizon Snail Essence, tämä tuote on korjannut lähes kaikki iho-ongelmani. Epäpuhtaudet ja pintakuivuus ovat kokonaan pois ja olen tämän käytön aloituksen jälkeen saanut kavereilta kommentteja ihostani, kuinka se on niin hyväkuntoinen ja kuulas (ennen en ikinä, en edes nuorena saanut kuulla tällaista). Olisinkohan 6 pulloa käyttänyt nyt ja voi kääk jos tämä joskus lopetetaan... En halua edes ajatella sitä 😅. N42
Avenen puhdistusemulsio ja kasvovesi ovat sopivia. Voiteita en oikein kykene päivittäin käyttämään - menee jotenkin yli, kasvojen iho ei vedä. Pintakuivuustuntemukset vie tuo Avenen superherkän ihon kasvovesi. Joskus eli pariksi yöksi viikossa panen lähinnä kaulan ja dekoltee-alueen hoidoksi jotain, jolloin olen ehkä tehnyt kevyen kuorinnan ensin. Siihen sopii hyvin vaikka Erisan tai Nivea. En ole laiska enkä epäkiinnostunut. Kokemukseni vain on, että helposti menee ylihoitamisen tuntuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Avenen puhdistusemulsio ja kasvovesi ovat sopivia. Voiteita en oikein kykene päivittäin käyttämään - menee jotenkin yli, kasvojen iho ei vedä. Pintakuivuustuntemukset vie tuo Avenen superherkän ihon kasvovesi. Joskus eli pariksi yöksi viikossa panen lähinnä kaulan ja dekoltee-alueen hoidoksi jotain, jolloin olen ehkä tehnyt kevyen kuorinnan ensin. Siihen sopii hyvin vaikka Erisan tai Nivea. En ole laiska enkä epäkiinnostunut. Kokemukseni vain on, että helposti menee ylihoitamisen tuntuiseksi.
Mitä ihmettä on ylihoitamisen tuntu?
Ylihoitamisen tuntu on juuri sitä, että voiteet eivät imeydy, iho muuttuu raskaan oloiseksi, ja tuntuu miellyttävämmältä, kun on kevyemmin tässä mielessä.
Luonnonkosmetiikkaa olen käyttänyt jo kohta 20 vuotta, mutta mitään suosikkituotetta en osaa nimetä, kun tykkään kokeilla erilaisia tuotteita ja harvoin ostan kahta kertaa samaa. Unna Nordic -kasvohoidossa kävin vielä silloin, kun oli rahaa. Ihonhoitotuotteiden lisäksi käytän gua sha -lastaa ja kinesioteippejä. Meikkiä käytän tosi harvoin, kun iho on kaunis ilmankin.
N42
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkosmetiikkaa olen käyttänyt jo kohta 20 vuotta, mutta mitään suosikkituotetta en osaa nimetä, kun tykkään kokeilla erilaisia tuotteita ja harvoin ostan kahta kertaa samaa. Unna Nordic -kasvohoidossa kävin vielä silloin, kun oli rahaa. Ihonhoitotuotteiden lisäksi käytän gua sha -lastaa ja kinesioteippejä. Meikkiä käytän tosi harvoin, kun iho on kaunis ilmankin.
N42
Erilaisia suihkutettavia kasvovesiä kuluu varmaan eniten mulla. Tällä hetkellä käytössä Natuk ja just tyhjeni Olivia Kleinin sensitive toner.
N42
Ihonpuhdistuksessa käyn joskus. Tuotteet marketista.