Kela leikkasi tukiani 180e/kk eli noin 33% pois käyttörahoistani!! Nyt ei ole enää varaa matkustaa tyttöystäväni luo, ja luultavasti eroamme
Elän siis perustoimeentulotuella, ja perusosa ennenkin meni kokonaan elämiseen, eli mitään ei jäänyt säästöön. Siihenhän se on laskettukin riittävän, eikä ylimääräiseen. Nyt sitten Kela leikkasi minulta pois 180/kk, ja minulla ei ole enää varaa tehdä yhtään mitään muuta kuin ostaa ruokaa ja välttämättömät hygieniatarvikkeet, puhelinlasku ym.
Ei ole enää varaa matkustaa tyttöystäväni luokse, ja hän on antanut ymmärtää ettei ala pelkästään etäsuhteeseen, eikä hän halua olla se joka joutuu koko ajan matkustamaan edestakaisin...Aiemmin se oli noin 50/50.
Kela ja hallitus on vienyt minulta ihmisarvoiseen elämään vaadittavat resurssit, ja tämä tulee johtamaan varmasti pahaan syrjäytymiseen...Kiitti vain...
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai kukaan oikeasti elä tt-tuella ilman verotonta käteistuloa.
Miten niin?? Minä elän...Tai eihän tällä enää voi elää kun kolmasosa leikattu pois. Hengissä saattaa pysyä, mutta millä hinnalla? Mielenterveysongelmat ja syrjäytyminen, kokemus siitä että yhteiskunta on minut hylännyt
Ap
Sulla on jo päässä vikaa.
Muuttakaa yhteen.
Matkusteluun ne jauhelihamiehen rahat sit meni. Ja salikorttiin. Ja kaksioon.
Mumma ja Puppa, koira, kaikki yhdessä nauramaan! 👴🏻👵🏻🐶😚🥳💗
No tienaa rahasi
kouluttaudu
ei se tyttis köyhää olisi muutenkaan katsellut kauaa
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei nyt ole sinun henk. koht. mielipiteestäsi
Onpas! Juuri oman mielipiteensä tänne saa kirjoittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai kukaan oikeasti elä tt-tuella ilman verotonta käteistuloa.
Miten niin?? Minä elän...Tai eihän tällä enää voi elää kun kolmasosa leikattu pois. Hengissä saattaa pysyä, mutta millä hinnalla? Mielenterveysongelmat ja syrjäytyminen, kokemus siitä että yhteiskunta on minut hylännyt
Ap
Kela ei leikkaa paitsi jos asut liian kalliissa asunnossa.
Ero teille olisi tullut kuitenkin. Mä meinaan oon pannut sun tyttistä jo pidemmän aikaa.
T. Työssäkäyvä AlfaMies
Näinhän se menee ja kas sellaista se elämä on. Ei kukaan prsaukisen kanssa muutenkaan jaksa seurustella. Pee aat pummii liikaa.
Olen miettinyt, ja koko ajan haen töitä, mutta en ole saanut.
ap