Onko 15,20 euroa tunti kohtalainen,hyvä vai huono
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Huono, alle 25€/h ei kannata mennä mihinkään. Itse en lähtisi alle 32€/h hommiin.
Mielummin olet työtön ja vedät lonkkaa?
No ei ole kummoinen. Mulla on 14,16e, eikä se tästä enää kasva. Paitsi, jos työehtosopimusneuvotteluissa saadaan läpi palkankorotus. En odota henkeäni pidätellen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä varastomiehelle, huono aivokirurgille.
Mitähän kirugit tienaa tunnissa?
Alimman tason perusduunarin palkka jolla ei mitään ammattiosaamista. Eli helposti korvattava.
Suomessa pitäisi minimipalkkojen olla 3000 €/kk bruttona täydestä työajasta, noin 160h /kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko jakolaskua? Sotealan palkat löytyy googlaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Alimman tason perusduunarin palkka jolla ei mitään ammattiosaamista. Eli helposti korvattava.
No eikä ole. Alimman tason palkat alkavat kymmenestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko jakolaskua? Sotealan palkat löytyy googlaamalla.
Ei mua niin paljon kiinnosta että alkaisin googlaamaan🤣
Kyllähän se aika huono palkka on,tosin tiedän hommia mistä saa vieläkin huonommin.
Huono, alle 25€/h ei kannata mennä mihinkään. Itse en lähtisi alle 32€/h hommiin.
Ja ammattisi oli ikuinen luuseri ,kela taxi runkkari.
Noh... ne halveksittavat lähärit tienaa enemmän tunnissa peruspalkkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tes-palkat lähtee noin 15€ ylöspäin amiksilla. Eipä se siitä nouse montaa euroa vaikka pääsisi korkeimpaan palkkaluokkaan.
Joteski työntekijöiltä unohtuu, että työnantaja maksaa tuohon tuntipalkan päälle kuluja, eläkemaksua ym....
Tunti- tai kuukausipalkka kerrotaan 1,5 ni se on se oikea tuntipalkka minkä työntekijä saa, vaikkei sitä palkkakuitissa näekkään
Että erittäin hyvä tuo on!
Keikka-tai osa-aikatyöksi pienehkö palkka. Keikkatöitä olen tehnyt 22€ tuntipalkalla, n.2vk kuukaudessa. Silti kokoaikatyö n.15€ tuntipalkalla tuo huomattavasti paremmat kuukausitulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tes-palkat lähtee noin 15€ ylöspäin amiksilla. Eipä se siitä nouse montaa euroa vaikka pääsisi korkeimpaan palkkaluokkaan.
Riippuu vähän alasta, esim. elintarvikeala on paskemmin palkattu.