Tuomas Sakari Matias Salminen sai elinkautisen lapsen raiskaamisesta ja murhasta
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tekijän tausta. Valkeakoskella hänet varmasti tunnetaan. Millainen lapsuus, vanhemmat, oliko jotakin mielenterveysongelmia? Teko on niin raaka ja poikkeuksellinen, että vaikea uskoa että olisi 'tavallisen perheen tavallinen poika'.
Teko on niin raaka ja poikkeuksellinen, ettei tuollaista silmitöntä pahuutta selitä mikään kotikasvatus. Psykopatia on nykytiedon mukaan synnynnäistä - kasvatuksella voi tutkimusten mukaan jonkin verran vaikuttaa siihen, lähteekö psykopaatti rikoksen polulle vai tuleeko tästä häikäilemätön menestyjä, mutta ei mitenkään varmuudella (monet asiat, synnynnäinen älykkyys, kaveripiiri, sosioekonominen asia ym. vaikuttaa). Itselläni heräsi tästä jutusta kuultuani lähinnä sääli tekijän vanhempia kohtaan, ei niinkään syyttely ja viha. Vaikka en oleta heidän olevan täydellisiä vanhempia, enkä edes tiedä, ovatko hyviä, niin tuollaista pahuutta ei vanhempi pysty lapseen kylvämään, ellei ole itse joku sadistikiduttajamurhaaja.
Oliko Tuomas neitsyt ja häpeissään siitä ja piti päästä jo eroon. No nytpä jäi panohommat siihen aika pitkäksi aikaa.
Hakuja oli "miksen saa matcheja tinderissä" ja "liian pieni penis". Kertonee mietteistään. Oliko joku joskus sanonut peniksensä koosta jotain, oliko lähettänyt esim kuvan jollekkin? Jostain tämä naisviha nousi.
Vierailija kirjoitti:
Tekijän äiti:
https://www.hameensanomat.fi/kaupunkiuutiset/angelica-salminen-perusti-…
Mistä niin päättelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikä kyl aina fanittaa tekijää, kun suomalaista teiniä/naista raískataan. Mitä brutaalimpi sen parempi. Oon myös tehnyt leikekirjan Ukrainan raískausuutisoinnista.
Lisättäköön tähän vielä, että bonuspointsit persraískauksesta.
Sellaistako toivot itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikä kyl aina fanittaa tekijää, kun suomalaista teiniä/naista raískataan. Mitä brutaalimpi sen parempi. Oon myös tehnyt leikekirjan Ukrainan raískausuutisoinnista :D
Itse taas enfanita, mutta en myöskään itke. MInulle on samantekevää mitä suomalaiselle naiselle tapahtuu. Valitsivat karhun joten minä kävelen ohi.
Näinkö ajattelet mummoistasi, äidistäsi ja siskostasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikä kyl aina fanittaa tekijää, kun suomalaista teiniä/naista raískataan. Mitä brutaalimpi sen parempi. Oon myös tehnyt leikekirjan Ukrainan raískausuutisoinnista :D
Itse taas enfanita, mutta en myöskään itke. MInulle on samantekevää mitä suomalaiselle naiselle tapahtuu. Valitsivat karhun joten minä kävelen ohi.
Näinkö ajattelet mummoistasi, äidistäsi ja siskostasi?
Ja tyttäristäsi, jos joskus raukka sellaisia saat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekijän äiti:
https://www.hameensanomat.fi/kaupunkiuutiset/angelica-salminen-perusti-…
Minkähänlainen lapsuus on pojalla ollut...
Äiti ainakin näyttää täyspäiseltä, mutta minkähänlainen on ollut (eksoottinen?) isä...
Äiti on romanijuurinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tekijän tausta. Valkeakoskella hänet varmasti tunnetaan. Millainen lapsuus, vanhemmat, oliko jotakin mielenterveysongelmia? Teko on niin raaka ja poikkeuksellinen, että vaikea uskoa että olisi 'tavallisen perheen tavallinen poika'.
Teko on niin raaka ja poikkeuksellinen, ettei tuollaista silmitöntä pahuutta selitä mikään kotikasvatus. Psykopatia on nykytiedon mukaan synnynnäistä - kasvatuksella voi tutkimusten mukaan jonkin verran vaikuttaa siihen, lähteekö psykopaatti rikoksen polulle vai tuleeko tästä häikäilemätön menestyjä, mutta ei mitenkään varmuudella (monet asiat, synnynnäinen älykkyys, kaveripiiri, sosioekonominen asia ym. vaikuttaa). Itselläni heräsi tästä jutusta kuultuani lähinnä sääli tekijän vanhempia kohtaan, ei niinkään syyttely ja viha. Vaikka en oleta heidän olevan täydellisiä vanhempia, enkä edes tiedä, ovatko hyviä, niin tuollaist
Teko ei ole mitenkään poikkeuksellisen raaka. Et hirveästi ilmeisesti tunne henkirikoksia jos tällainen on mielestäsi poikkeuksellisen raaka teko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tällekin sarjamurhaajalle nyt paljon postia naisilta vankilaan? Kyllä vain. Sellaista se aina tuppaa olemaan.
Miksi se harmittaa sinua?
Ohis mutta ei harmita.
Kertoo kaiken tarvittavan suomalaisista naisista
Onko sinulla tytärtä?
Vierailija kirjoitti:
Oikea tuomio, kerrankin!
Varmaan viettää 4 vuotta oikeassa vankilassa ja loput 6 vuotta avovankilassa joka ei ole mikään suljettu laitos. Pääsee myös varmasti lomailemaan monta kertaa ennen kuin pääsee täysin vapaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sairas tyyppi-kohdeltakoon häntä huonosti kiven sisässä
Ei tule tapahtumaan, menee suoraan ns. lisko-osastolle missä mm. Vilja- Eerikan murhannut on, siellä saavat olla turvassa keskenään.
Eli eristykseen. Siitä ei kuuppa ikinä parane, kun huudat yksinäisyyttäsi 10 vuotta eikä vartijat ikinä katso sua silmiin.
Lisko-osasto ei ole mikään eristysselli :D , se on oma osastonsa ns. pelkääjävangeille. Siellä he saavat olla rauhassa ja turvassa muilta, mahdollisesti heille vaarallisilta vangeilta.
Voiskon en Ylilaudankonjo sulkea? Liian monta murhaaja sieltä sukeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vaarallinen yksilö, kun ei piittaa yhteiskunnan säännöistä ja suunnittelee rikokset etukäteen. Tuleva sarjamurhaaja, joten kerrankin ajattelivat tuomion loppuun asti.
10 vuoden kuluttua hän jo liikkuu vapaana keskuudessamme, mahdollisesti nimeään vaihtaneena että saa jatkaa touhujaan helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Jos Pressana olisi vielä Tavja niin hän armahtaisi poloisen.
Jokainen "elinkautis"vanki armahdetaan jossain vaiheessa, myös silloin kun vanki itse ei hae armahdusta. Ihan sama kuka on presidenttinä.
"Teko ei ole mitenkään poikkeuksellisen raaka. Et hirveästi ilmeisesti tunne henkirikoksia jos tällainen on mielestäsi poikkeuksellisen raaka teko."
Kyllä se on henkirikosten kokonaismäärään suhteutettuna poikkeuksellista ja harvinaista, että kirjaimellisesti huvikseen murhataan tuntematon ihminen. Lähes aina kyse on henkilöiden välisistä suhteista tai jonkin hyödyn tavoittelusta, velanperinnästä tms. Kuristaminen on luultavasti kestänyt pitkään ja alkanut jo r ai sk auksen aikana. Voinut tapahtua kokonaan sen aikana. Tätähän ei tiedä kukaan muu 100 % varmuudella kuin tekijä, että missä järjestyksessä tapahtumat ovat edenneet ja kauanko ne ovat kestäneet.
Vierailija kirjoitti:
Kutsu käy demareiden isoksi kihoksi johonkin mukavaan johtopaikkaan.
Pervopersut ulisee ja valehtelee, kun tietävät että kyseessä oli heidän oma ällötys.
Vierailija kirjoitti:
Voiskon en Ylilaudankonjo sulkea? Liian monta murhaaja sieltä sukeutunut.
Tuomas oli etsinyt tietoa vauva.fi-palstalta.
Vauva myös poistettava sun logiikalla.
Jos ei olisi Ylilautaa, niin ei olisi yhtä vahvaa näyttöä tämän teon suunnitelmallisuudesta, eikä murhatuomio olisi välttämättä mennyt läpi. Eivät ne siellä toisiaan pysty painostamaan rikoksiin. Jotkut hölmöt päästelevät siellä höyryjä, koska heillä ei ole ketään, jolle puhua, ja kusevat tällä tavalla omaan nilkkaansa.
Parahin ap, ei se ole vielä niin sanotusti kiveen hakattu.
Veikkaanpa että kun pääsee pois niin naiset on hänestä kiinnostuneita. Niin käy aina kuuluisille rikollisille, vaikka olisi kuinka karmea rikos kyseessä.