Tuomas Sakari Matias Salminen sai elinkautisen lapsen raiskaamisesta ja murhasta
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Tässä alibin kuva.
https://alibi.fi/wp-content/uploads/2024/10/B0459D8F-0FD2-4CBB-A9BA-697…
Hevosmies selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekijä on perussuomalaisten jäsen.
Ei ollut, vaan vassari, elämäntapatyötön, mt-ongelmainen
Eikö oo kiva näillä palstoilla kun kummatkin väittää vastakkaista yhtä suurella varmuudella:DD
Vierailija kirjoitti:
No hyi nyt mtv sivustolla selvitetty ne lasta esittävät kuvat 😭 miks ees luin..
Vielä järkympää, että kyseessä on nuori ja ihan normaalin näköinen jätkä, eikä mikään perus pedari raiskari vanha ukko.
Ihan hirvee juttu
Mihin vankilaan lähti? Eikö riihimäellä pitänyt olla vaarallisimmat vangit, mut penttilä istuu sörkassa...
Hyi helvetti. Tuo on täysin sairas yksilö. Psykopaatti.
Tuo sivuhistoria... ihan järkyttävää, mikä hirviö !! Jammu sedän tavoin loppuiäksi lukkojen taakse, tuo ei ole yhteiskuntakelpoinen ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sukua Roope Salmiselle?
Salmisia on Suomessa yli 14000.
Salminen on tavallisimpia nimiä mm. seuraavilla paikkakunnilla:
Helsinki (1 423 henkeä)
Tampere (862)
Turku (823)
Vantaa (540)
Salminen on yleinen sukunimi. Sen on varmaan aikoinaan ottanut moni jonkun salmen lähellä asunut ja niitähän riittää. Eipä taida olla kaikki sukua keskenään. Serkkuni sattuu olemaan etu- ja sukunimikaima.
Vierailija kirjoitti:
Meikä kyl aina fanittaa tekijää, kun suomalaista teiniä/naista raískataan. Mitä brutaalimpi sen parempi. Oon myös tehnyt leikekirjan Ukrainan raískausuutisoinnista :D
Itse taas enfanita, mutta en myöskään itke. MInulle on samantekevää mitä suomalaiselle naiselle tapahtuu. Valitsivat karhun joten minä kävelen ohi.
Vain Hammurabin laki on oikeutta. Nämä nykyiset ovat siihen verrattuna pelkkää pelleilyä.
Ok incelit, ketään ei kiinnosta. Menkää muualle itkemään naisvihaanne.
Ahdistaa niin etten meinaa saada henkeä. Juuri katselin ne valvontakameravideot tutuilta kotikulmilta ja noi googlehaut. Ja mä olen asunut tän ihmishirviön lähitienoilla teinityttöjeni kanssa!
Poikaparan elämä pilalla. No toivottavasti kouluttautuu vankilassa ja pääsee työelämään kiinni.
Täytyy nyt muistaa, ettei teko ollut mitään henkilökohtaista, Tuomaksella oli vain hankala jakso elämässä. Virheitä meistä tekee jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa niin etten meinaa saada henkeä. Juuri katselin ne valvontakameravideot tutuilta kotikulmilta ja noi googlehaut. Ja mä olen asunut tän ihmishirviön lähitienoilla teinityttöjeni kanssa!
Sääli ettei se raískannu niitä perseen.
M54
Miten sairas pitää olla että sanoo noin.
Vierailija kirjoitti:
No hyi nyt mtv sivustolla selvitetty ne lasta esittävät kuvat 😭 miks ees luin..
Vielä järkympää, että kyseessä on nuori ja ihan normaalin näköinen jätkä, eikä mikään perus pedari raiskari vanha ukko.
Ihan hirvee juttu
Mihin vankilaan lähti? Eikö riihimäellä pitänyt olla vaarallisimmat vangit, mut penttilä istuu sörkassa...
No kerro meillekin ettei jokaisen tarvitse antaa klikkausta.
Nyky-yhteiskunta on kyllä mennyt lepsuksi näiden tämänkaltaisten kohtelussa. Niillä ei pitäisi olla mitään oikeuksia. Tuollaisen suunnitelmallisen teon myötä kuuluisi kaikki ihmisoikeudet menettää. Joskus aikoinaan Suomessa muurattiin joku sarjamurhaaja Suomenlinnaan johonkin muuriin, niin että sillä oli joku metri x metri tai kaks tila siellä, en muista pääsikö edes makaamaan siellä. Pieni kalteri-ikkuna oli josta ihmiset sai mennä katsomaan murhaajaa ja ruokaa tuotiin sen verran että hengissä pysyi ja sinne se lopulta kuoli. Siinä on oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Tuomaksen puolustusasianajajan mukaan raiskauksessa ei ollut mitään nöyryyttävää...
Työtään hän vain teki. Jonkun on pakko se puolustusroolikin vetää, koska "asiakkaalla" on siihen oikeus, ja siinä joutuu joskus sanomaan asioita, jotka eivät ole ihan totta tai miellyttävä kuultavaa oikeustajun omaavalle ihmiselle.
Niskalaukaus tollaselle olisi paras ratkaisu, tulisi yhteiskunnalle halvaksikin
Eipä ollut vaan ihan kantaväestöä. No niin ei sitten mitään joo.Varmaan sun sukulainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomaksen puolustusasianajajan mukaan raiskauksessa ei ollut mitään nöyryyttävää...
Työtään hän vain teki. Jonkun on pakko se puolustusroolikin vetää, koska "asiakkaalla" on siihen oikeus, ja siinä joutuu joskus sanomaan asioita, jotka eivät ole ihan totta tai miellyttävä kuultavaa oikeustajun omaavalle ihmiselle.
On selvää että laissa on virhe, jos lainoppinut voi tehdä tuollaisen tulkinnan. Jos asianajaja itse joutuisi samanlaisen teon uhriksi, saattaisi mielipide muuttua. Laissa siis on virhe.
Tässä alibin kuva.
https://alibi.fi/wp-content/uploads/2024/10/B0459D8F-0FD2-4CBB-A9BA-697…