ahdistaa, mies töissä nyt 7päivää putkeen, jäljellä vielä
kaksi työpäivää.
Yleensä on töissä 5pvä/vko, mutta nyt joku erikoistilanne.
Tänään olen yrittänyt soittaa miehelleni omaan puhelimeen - ei vastaa ja työpuhelimeen - on kiinni.
Raskaushormoonien vaikutuksen alaisena alkaa epäilykset heräämään ja olo on surullinen/vihaisen/itkuinen ja mielessä pyörii mitä inhottavanmia ajatuksia.
Yleensä miehellä on aina töissä työpuhelin päällä, koska pomo tms. soittaa siihen..
Jotenkin tuntuu, ettei kehtaa kellekään kaverillekaan soittaa ja kertoa pahasta olostani, vähän aikaa sitten oli vähän vastaava tilanne ja mieheni sanoi että " koska susta on noin vainoharhanen tullu" ...
Eli kai mä vaan sitten tullu vainoharhaseks..
Kiitos kun sain purkaa.
Kommentit (5)
pomo on.. Tai sen työkavereita..
..ja luulempa, että saisin hyvän maineen kun alkaisin perään soitteleen ja kyseleen :((
Luulen, että se tulee tyytyväisenä puol kolmelta kotiin ja sanoo että " tehtiin ruokatunti ja päästiin jo nyt" ei oo kiva...
ÄRSYTTÄÄ.
t.ap
tuskin se itsekään haluaisi olla 7:ää päivää kiinni töissä. Ole ystävällinen, kun hän tulee kotiin, niin hän huomaa kuinka ihanaa kotona on ja että sinne on kiva tulla.
Osuit naulankantaan!!
Voi kun jaksaisi ja muistaisi aina ajatella niin.
Jotenkin vaan alkaa itsellä olemaan veto vähissä kun " yksin" pyörittänyt arkea monta päivää. meillä on kaksi pientä ennestään ja nyt odotan kolmatta.
Kaikkee ne hormoonit teettää :)
Toivotaan et se mies sieltä kohta vaikka jo soittelis..
Yleensä siis soitetaan aina aamulla kun lapset on heränny, et mitä iille kuuluu..
Tänään ei vaan onnistunut..
monta päivää jo pyörittänyt arkee?? Niin mikä siinä on niin ihmeellistä?
Ja ei se mieskään siellä töissä ole huilaamaassa ja jouda koko ajan lirkuttelemaan puhelimessa...
Mikä ihme se on että ei selvitä enää muutamasta päivästä ilman että mies on pelastamassa??
tivaisin heti mieheltä, miksi ei ole puhelin auki niinkuin yleensä!? miksi nyt pomo ei mukamas voisi soittaa!? etkö voi soittaa hänen työpaikalle varmistaaksesi hänen oikeasti olevan töissä eikä pahojaan tekemässä?