Paras koiran ruoka?
Mikä olisi paras koiran ruoka? Purina, Royal Canin, Smaak vai joku muu?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Xtra maksamakkara 🥹
Mitä laadukkaampaa ruokaa sitä vähemmän koira p*skoo. Tuollaisista teollisesti prosessoiduista lihoista tulee todella paljon ulostetta ulos koirasta.
Meidän koiralle toimii Dagsmark ja Canagan. Syö 50/50 suhteessa lihaa ja nappuloita.
No eikö se harvemmin saatu herkku ole jonkun toisen rakin paska. Olen nähnyt, kun labbis syö lenkkipolulla paskapökäleitä. Omistaja räpläs kännykkää.
Sitten kotona halitaan ja koira nuolee.
Eläin lääkäris asian kertoo ku kysyt. Koiran ja kissan omistajathan käytävä eläintä eläinlääkäri asema vuositarkistus, jossa hampaatki katsotaan. Eläimen kunnon mukaan sanotaan oikea ruoka ja mitä ostaa kissalle/koiralle, älä unohda kania. Jos hankit koiran tai muun lemmikin, pitää sulla olla rahaa käyttää se eläinlääkäris vuositarkistukses.
Annan vain nappuloita missä ei ole sitä jukka-uutetta
Meillä syödään dagsmarkin kuiva- ja märkäruokia. Kannattaa katsoa netistä https://yleiskone.com/koiranruoka-vertailu/ koiranruoka testejä, niistä saa hyvän yleiskuvan. Brit care ei sopinut meidän koiralle yhtään, tuotti jäätävän isoja pökäleitä.
Suosi merkkejä, jotka ovat olleet kauan aikaa eli kymmeniä vuosia olemassa. Jatkuvastihan putkahtelee uusia merkkejä, jotka mainostavat olevansa huippuja, mutta tälläisillä merkeillä on paljon ongelmia tuotteiden laadussa. Kannattaa myös kiinnittää huomiota mineraali pitoisuuksiin esim, fosforin määrään, että ne ovat maltilliset.
Labbis suostuu syömään meillä pelkästään Nutrimaa (120 euroa säkki).
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen myrkkylihapullaa. Yksi rakki vähemmän sotkemassa täällä paikkoja. Inhoan koiria ja inhoan koiranomistajia, heistä ei ole kuin haittaa. Sotkevat joka paikan elukan eritteillä IHAN JOKA PAIKAN. Kulkevat hihna löysällä tuolla ja muut saa hyppiä ojaan, elukat kuolaavat joka paikan, niitä rahdataan joka paikkaan yöks yöks yöks. Inhoan inhoan inhoan........................hau hau siellä ja hau hau täällä, elukan ripulipaskaa siellä ja täällä, kusta kusta joka paikka väärällään. Hyi helvetti elukan omistajat ja nämä elukat ovat alinta saastaa mitä tiedän. Nykyään näiden paskaperseiden kanssa pitää tunkea kahviloihin ja ruokakauppoihin, hyi helvetti. Itse boikotoin kaikkia kahviloita ja paikkoja mihin näitä paskaperseitä rahdataan. Minun rahojani eivät saa sellaiset yritykset, jotka tykkäävät paapoa näitä saatanan idiotismin kukkasia.
Mene pois!
Koirani nirsoilee ja ei suostu syömään yhtään nappuloita.
Mikä teitä raakaruokkioita vaivaa? Älkää tuhotko koiranne terveyttä
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen myrkkylihapullaa. Yksi rakki vähemmän sotkemassa täällä paikkoja. Inhoan koiria ja inhoan koiranomistajia, heistä ei ole kuin haittaa. Sotkevat joka paikan elukan eritteillä IHAN JOKA PAIKAN. Kulkevat hihna löysällä tuolla ja muut saa hyppiä ojaan, elukat kuolaavat joka paikan, niitä rahdataan joka paikkaan yöks yöks yöks. Inhoan inhoan inhoan........................hau hau siellä ja hau hau täällä, elukan ripulipaskaa siellä ja täällä, kusta kusta joka paikka väärällään. Hyi helvetti elukan omistajat ja nämä elukat ovat alinta saastaa mitä tiedän. Nykyään näiden paskaperseiden kanssa pitää tunkea kahviloihin ja ruokakauppoihin, hyi helvetti. Itse boikotoin kaikkia kahviloita ja paikkoja mihin näitä paskaperseitä rahdataan. Minun rahojani eivät saa sellaiset yritykset, jotka tykkäävät paapoa näitä saatanan idiotismin kukkasia.
NIIN TOTTA.
OLEN ALKANUT INHOTA MYÖS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö se harvemmin saatu herkku ole jonkun toisen rakin paska. Olen nähnyt, kun labbis syö lenkkipolulla paskapökäleitä. Omistaja räpläs kännykkää.
Sitten kotona halitaan ja koira nuolee.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä raakaruokkioita vaivaa? Älkää tuhotko koiranne terveyttä
Raakaruokaa on myös täysravintona. Itse syötän sitä. Ei mitään viljanappulaa ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Werraton
Sivan hirveää perunajauhomoskaa. Koirasi kuolee diabetekseen alle 8v. Lopeta heti tuo pahoinpitely.
Xtra maksamakkara 🥹