Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten tuoksu, joka vie jalat alta?

Vierailija
03.10.2024 |

Etsin tuoreelle miesystävälleni joululahjaa. Tässä on hyvin aikaa käydä testailemassa hajusteita.

Hiki, jalkasilsa, ym hajut voi näsäviisaat jättää vastaamatta

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään Axen Wild Mojito & Cedarwood. Tuoksuu viidakkomännyltä ja neilikan lehdiltä. N32

Viidakossa ei ole mäntyjä :D

https://www.axe.com/fi/p/wild-body-spray-150ml.html/08720181027697

Vierailija
22/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissijuusto.

Vierailija
24/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on alle 30v ja käyttää Jean Paul Gaultierin Le Male Elixiriä. Vie ainakin multa jalat alta, ihana tuoksu! Käy mun mielestä vähän vanhemmallekki ku 30v, mut ei ehkä enää yli keski-ikäiselle.

Vierailija
25/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on n. 50v

Ap

Vierailija
26/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Se ukkos on niin nuuka että ei osta sulle mitään kunnollista lahjaa. 

Vierailija
27/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on alle 30v ja käyttää Jean Paul Gaultierin Le Male Elixiriä. Vie ainakin multa jalat alta, ihana tuoksu! Käy mun mielestä vähän vanhemmallekki ku 30v, mut ei ehkä enää yli keski-ikäiselle.

Mielenkiintoista. Mikä tekee tuoksusta sellaisen, että se soveltuu vain tietynikäisille?

Vierailija
28/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro kun en halua, että kukaan muu mies tuoksuu samalta kuin mun mies. 

Vierailija
29/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lagerfeld Classic Karl Lagerfeld

Vierailija
30/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä googlailin parhaita miesten tuoksuja niin löyty tämmönen https://vuodenmies.com/nain-tuoksut-kuin-david-beckham/ eli hankit sille David Beckhamin tuoksun.

Vierailija
31/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Courosta käytin joskus ja naaraita lipui kainaloon ja tanssilattialla sitä kyllä kehuttiin, syytä en tiedä:)

Vierailija
32/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus aikoinaan poikkiksen treenikämpillä oli semmonen tuoksu, että jalat alta naps. Joku kaljan, röökin ja testohien sekoitus. Hrr.

Vierailija
33/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pysäyttävää tuoksua ei ole kuin varusmiestupa, autokuskina palvelleena kun puolenyön jälkeen palas kasarmille ja aukaisi tuvan oven niin tuoksu kyllä tyrmäsi.

Vierailija
34/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Mikä tekee tuoksusta sellaisen, että se soveltuu vain tietynikäisille?

Jaa-a, en vaan osaa kuvitella sitä tuoksua millään papparaisella. Kyllä jotkut tuoksut on kypsempiä kuin toiset, huomaahan sen naistenki tuoksuista. Sopisko chanel 5  18vee nuorelle?

Vierailija
35/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Selittäkää mulle tämä, Up, onko se ääni kun ottaa kulauksen kiljupöntöstä ja alkaa oksennus tulemaan? Tämä Up kun esiintyy aika usein niin onko se ja sama kommentoija sieltä kiljutonkan viereltä?

Vierailija
36/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa Axe.

Vierailija
37/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa Axe.

No ompa kiva lahja joku 2 euron Axe :DDD ehkä yläkouluikäsen poikaystävälle sopiva lahja. Ei taida AP saada apua ku ainoa joka suosittelee laatuparfyymia saa vaan alapeukkuja ja muut vastaukset on Axe, sissijuusto, hiki, treenikämppä ja citymarket-David Beckham..

Vierailija
38/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa Axe.

No ompa kiva lahja joku 2 euron Axe :DDD ehkä yläkouluikäsen poikaystävälle sopiva lahja. Ei taida AP saada apua ku ainoa joka suosittelee laatuparfyymia saa vaan alapeukkuja ja muut vastaukset on Axe, sissijuusto, hiki, treenikämppä ja citymarket-David Beckham..

Tässä kysyttiin tuoksua, joka vie jalat alta. Ei mahdollisimman kallista tuoksua.

Vierailija
39/42 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene miesten sarja

Vierailija
40/42 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carolina Herrera

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi