Miesten tuoksu, joka vie jalat alta?
Etsin tuoreelle miesystävälleni joululahjaa. Tässä on hyvin aikaa käydä testailemassa hajusteita.
Hiki, jalkasilsa, ym hajut voi näsäviisaat jättää vastaamatta
Kommentit (42)
Mun mies on alle 30v ja käyttää Jean Paul Gaultierin Le Male Elixiriä. Vie ainakin multa jalat alta, ihana tuoksu! Käy mun mielestä vähän vanhemmallekki ku 30v, mut ei ehkä enää yli keski-ikäiselle.
Ei kannata. Se ukkos on niin nuuka että ei osta sulle mitään kunnollista lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on alle 30v ja käyttää Jean Paul Gaultierin Le Male Elixiriä. Vie ainakin multa jalat alta, ihana tuoksu! Käy mun mielestä vähän vanhemmallekki ku 30v, mut ei ehkä enää yli keski-ikäiselle.
Mielenkiintoista. Mikä tekee tuoksusta sellaisen, että se soveltuu vain tietynikäisille?
En kerro kun en halua, että kukaan muu mies tuoksuu samalta kuin mun mies.
Netistä googlailin parhaita miesten tuoksuja niin löyty tämmönen https://vuodenmies.com/nain-tuoksut-kuin-david-beckham/ eli hankit sille David Beckhamin tuoksun.
Courosta käytin joskus ja naaraita lipui kainaloon ja tanssilattialla sitä kyllä kehuttiin, syytä en tiedä:)
No joskus aikoinaan poikkiksen treenikämpillä oli semmonen tuoksu, että jalat alta naps. Joku kaljan, röökin ja testohien sekoitus. Hrr.
Niin pysäyttävää tuoksua ei ole kuin varusmiestupa, autokuskina palvelleena kun puolenyön jälkeen palas kasarmille ja aukaisi tuvan oven niin tuoksu kyllä tyrmäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Mikä tekee tuoksusta sellaisen, että se soveltuu vain tietynikäisille?
Jaa-a, en vaan osaa kuvitella sitä tuoksua millään papparaisella. Kyllä jotkut tuoksut on kypsempiä kuin toiset, huomaahan sen naistenki tuoksuista. Sopisko chanel 5 18vee nuorelle?
Vierailija kirjoitti:
Up
Selittäkää mulle tämä, Up, onko se ääni kun ottaa kulauksen kiljupöntöstä ja alkaa oksennus tulemaan? Tämä Up kun esiintyy aika usein niin onko se ja sama kommentoija sieltä kiljutonkan viereltä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa Axe.
No ompa kiva lahja joku 2 euron Axe :DDD ehkä yläkouluikäsen poikaystävälle sopiva lahja. Ei taida AP saada apua ku ainoa joka suosittelee laatuparfyymia saa vaan alapeukkuja ja muut vastaukset on Axe, sissijuusto, hiki, treenikämppä ja citymarket-David Beckham..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa Axe.
No ompa kiva lahja joku 2 euron Axe :DDD ehkä yläkouluikäsen poikaystävälle sopiva lahja. Ei taida AP saada apua ku ainoa joka suosittelee laatuparfyymia saa vaan alapeukkuja ja muut vastaukset on Axe, sissijuusto, hiki, treenikämppä ja citymarket-David Beckham..
Tässä kysyttiin tuoksua, joka vie jalat alta. Ei mahdollisimman kallista tuoksua.
https://www.axe.com/fi/p/wild-body-spray-150ml.html/08720181027697