Miesten tuoksu, joka vie jalat alta?
Etsin tuoreelle miesystävälleni joululahjaa. Tässä on hyvin aikaa käydä testailemassa hajusteita.
Hiki, jalkasilsa, ym hajut voi näsäviisaat jättää vastaamatta
Kommentit (42)
Muistan ajan, kun Aramis oli kova sana.
Ei ole sellaista tullut vastaan, mutta yksi entinen työkaveri tuoksui aina upean raikkaalta kuin olisi juuri tullut suihkusta. Ihan harmittaa, etten koskaan kehdannut kysyä, mitä tuoksua käytti. Olisin hankkinut sitä itsellenikin :D
Bruno Banana. Toimii ihossa. Suoraan purkista niistettynä ei niinkään hyvä tuoksu.
Eli siis etsit (kö) sellaista, josta itse tykkäisit miehen lisäksi? Pidätkö hedelmäisistä, mausteisista, metsäisistä, raikkaista, pehmeistä jne minkätyylisistä tuoksuista?
Vierailija kirjoitti:
Kloroformi toimii aina.
Myös eetteri
Vierailija kirjoitti:
Bruno Banana. Toimii ihossa. Suoraan purkista niistettynä ei niinkään hyvä tuoksu.
Ettei Bruno Banani?
Vierailija kirjoitti:
Sopii tindernaiselle joka näkee miessukupuolen pelkkänä karkkikauppana.
Polttoöljy vaikutus pitkä aikainen
Hugo Bossin se ihan normaaliversio Boss Bottled.
Itse tykkään Axen Wild Mojito & Cedarwood. Tuoksuu viidakkomännyltä ja neilikan lehdiltä. N32
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikki David Beckham-sarjan miesten hajuvedet tuoksuu tosi hyvältä. Ja niitä myydään ihan Cittarissakin eivätkä maksa hirveen paljoo :)
Ymmärsit kysymyksen väärin.
Ei kysytty markettituoksua joka saa naisen ottamaan jalat alleen.
Kyllä se esinahan alla yön yli marinoitunut virtsa on voittaja-ainesta.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään Axen Wild Mojito & Cedarwood. Tuoksuu viidakkomännyltä ja neilikan lehdiltä. N32
Viidakossa ei ole mäntyjä :D
Mun mielestä kaikki David Beckham-sarjan miesten hajuvedet tuoksuu tosi hyvältä. Ja niitä myydään ihan Cittarissakin eivätkä maksa hirveen paljoo :)