Miksi en kelpaa miehille vaikka olen ihan tavallinen nainen?
Mistä johtuu se etten kelpaa normaalipainoisille tai hoikille miehille jotka on tavallisen näköisiä?
Olen itse ihan tavallinen nainen jolla on amk koulutus, olen keskituloinen ja olen ihan tavallisen näköinen.
Miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen?
Kommentit (45)
Useinhan se vaatii jonkinlaisen kohtaamisen toisen ihmisen kanssa. Jos ei tapaa ihmisiä, harva tietää sinun olemassaoloasi.
Sekin, että kaikki miehet eivät jää samoja mielipiteitä. Voit siis olla toisen mielestä tutustumisen arvoinen ja toiset mielestä taas et.
Sosiaaliset tilanteet on nykyisin vähän harvemmassa, kun monet tapaavat netin kautta, mutta ymmärtääkseni se maailma on kovin ulkonakökeskeinen. Kyllähän ulkonäöllä on tottakai merkitystä kasvokkainkin näkemisessä, mutta useimmiten siinä tutustuu myös kaikkeen siihen muuhun, mitä se henkilö tuo itsessään: eleet, luonteen, puhetavan sekä sen, miten hän arvostaa itseään ja muita ihmisiä puheessaan.
Ihan tavallinen olen itsekin ja ihan tavallisen miehen kanssa. Itselleni on ollut yllätys, miten deittailumaailma tuntuu koventuneen viimeisten vuosien aikana. Toki olen vain puheiden ja lööppien varassa.
Vastaus on kysymyksessäsi. Tavallinen suomalainen nainen vihaa suomalaista miestä ja kukapa nyt sellaista haluaisi, Siis muutu hieman erikoisemmaksi ja lopeta se vihaaminen ja käskyttäminen ja pomoilu.
Niin kukapa tietää ehkä me tapaamme jossain.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet testannut kelpaamistasi?
M
Meinasin kysyä samaa. Online deittailu ei sovi kaikille, mutta entäs harrastukset? Esim paritanssit...
En ole ap, mutta tuota harrastusasiaa olen pohtinut. En vaan keksi mitään itseäni kiinnostavaa harrastusta kokeiltavaksi, siis sellaista missä tapaisi uusia ihmisiä. Jos aloitan jotain vain ihmisiin tutustuakseni, niin en tiedä montako kertaa jaksaisi käydä, jos ei muutamalla ekalla kerralla ketään tapaa.
Harrastuksia toki on, mutta sellaisia joita tulee yksin tehtyä. Tänäänkin olin useamman tunnin reppu selässä eväät mukana haastavassa maastossa samoilemassa. Kivaa oli, mutta enpä tuollakaan reissulla tavannut kuin kaksi peuraa.
Tämähän se. Vuosiin en ole kelvannut kenellekään, vaikka oma vaatimustasoni on tavallinen, mukava, työssäkäyvä nainen joka haluaa minua.
Tavallinen mies, kunnollinenkin vielä ja hoikka