Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en kelpaa miehille vaikka olen ihan tavallinen nainen?

Vierailija
03.10.2024 |

Mistä johtuu se etten kelpaa normaalipainoisille tai hoikille miehille jotka on tavallisen näköisiä? 

Olen itse ihan tavallinen nainen jolla on amk koulutus, olen keskituloinen ja olen ihan tavallisen näköinen. 

Miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän oman vauvan imetys tuntuu 💕

Vierailija
2/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitävät joko kiroilevista ja äijämäisistä akoista, jotka käskyttävät miestä. 

Tai piipittävistä ja lässyttävistä näteistä naapurintytöistä. 

Kaikki muu on liian eksentristä miesten aivojen käsiteltäviksi. Jopa se tavallinen normaali nainen. Ehkä olet liian tervejärkinen jännänaiseksi. Osa miehistä kaipaa draamaa, vaikka vannovat itselleen haluavansa muuta. 

Vierailija
4/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun energiassa on jotain mikä ei vedä miehiä puoleensa. Ei ole kiinni kauneudesta, koulutuksesta tai muusta ulkoisesta seikasta. - Oletko antanut lupaa rakastaa itseäsi ja oletko antanut luvan itsellesi rakastaa muita?                                                    Olen jo 61v, ollut naimisissakin, mutta rakkaudet(2) menivät ohitseni, aikakaan ei ollut otollinen.  Tässä vaiheessa elämää ymmärrän, että en ole rakastanut itseäni, opettelen sitä. Ensin täytyy rakastaa itseään että voi rakastaa muita.

Vierailija
5/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei tarpeeksi menevyyttä. Aktiivisuutta, iloa?

Vierailija
6/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kertovat olevansa kovinkin tavallisia, mutta pikkuisen enemmän kun tutustuu löytyy ties mitä luonnevikoja, eikä niiden paljastumiseen mene kovin kauan.

Toisin kuin joku tuolla yrittää väittää, mitään kiroilevia äijämäisiä rekkanaisia aniharva mies kaipaa, ei niitä jaksa edes katsella kavereina, olivatpa tuollaiset miehiä tai naisia.

Vierailija
7/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä maassa ole paljoakaan täysjärkisiä. Koskee sekä miehiä, että naisia.

Vierailija
8/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelevat että olet kuitenkin varattu, turha edes yrittää tutustua.

Vierailija
9/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille? Löydä se yksi mies. Makuja on monia, onneksi. Kaikki ei tykkää kaikista. Kyllä sinäkin löydät sen itsellesi sopivan.

Vierailija
10/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei johdu ulkonäöstä, vaan siitä että olet tavallinen suomalainen nainen ja tavallinen suomalainen nainen nalkuttaa lähes 24/7. 

Jos olisit epätavallinen niin kysyntää olisi ihan jonoksi asti koska kukapa ei haluaisi naista joka ei kokoajan nalkuta. Nap..nap..nap..

Vierailija
11/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet testannut kelpaamistasi?

M

Vierailija
12/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei johdu ulkonäöstä, vaan siitä että olet tavallinen suomalainen nainen ja tavallinen suomalainen nainen nalkuttaa lähes 24/7. 

Jos olisit epätavallinen niin kysyntää olisi ihan jonoksi asti koska kukapa ei haluaisi naista joka ei kokoajan nalkuta. Nap..nap..nap..

Vierailija
13/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet testannut kelpaamistasi?

M

Meinasin kysyä samaa. Online deittailu ei sovi kaikille, mutta entäs harrastukset? Esim paritanssit...

Vierailija
14/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kelpaat monelle, mutta sinulle ei kelpaa kuka vaan?

Vierailija
15/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololooo

Kopsasikko iha ite ja sit vaihoit sukupuolet?

Tämähä sul oli se alkuperänen:

Mistä johtuu se etten kelpaa normaalipainoisille tai hoikille naisille jotka on tavallisen näköisiä? 

Olen itse ihan tavallinen mies jolla on amk koulutus, olen keskituloinen ja olen ihan tavallisen näköinen. 

Miksi naisille ei kelpaa tavallinen mies?

Vierailija
16/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vain tarpeeksi menevä ja jännä. Miehet haluavat aina draamakuningattaren. Kyllähän ne muuta aina ysyttäessä sanovat, mutta katso mitä oikeasti valitsevat! Joko draamakuningatar tai sitten pitää olla nalkuttava pihtari. Mikään muu ei kelpaa. 

Vierailija
17/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trololooo

Mistä johtuu se etten kelpaa normaalipainoisille tai hoikille naisille jotka on tavallisen näköisiä? 

Olen itse ihan tavallinen mies jolla on amk koulutus, olen keskituloinen ja olen ihan tavallisen näköinen. 

Huomasin myös saman. Nyt nähdään miten vastaukset eroavat tai muistuttavat toisiaan kun kysyjänä on nainen vs. mies......

Vierailija
18/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trololooo

Huomasin myös saman. Nyt nähdään miten vastaukset eroavat tai muistuttavat toisiaan kun kysyjänä on nainen vs. mies......

Yleensä kun näitä tulee niin ne poistetaan koska tuovat naisten kaksinaismoralismin esille.

Vierailija
19/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen on yksinkertaisesti se, ettet ole vielä löytänyt sitä "oikeaa", joka haluaa olla kanssasi ja jonka kanssa myös haluat olla. Tadaa.

Kai sitä niinkin voi käydä ettei koskaan löydä sitä kumppania, silloin on vain hyväksyttävä, että on sinkku forever. Elämä on.

Vierailija
20/45 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en sitten ole tavallinen suomalainen nainen, koska minä en nalkuta. Jos mies tekee jotain typerää, esimerkiksi kävelee kuraisilla kengillä olohuoneeseen hakemaan unohtunutta puhelinta, en sano siitä mitään. En sano mitään muutakaan muutamaan päivään vaan annan miehen itsensä keksiä, mikä meni väärin.