Miksi en kelpaa miehille vaikka olen ihan tavallinen nainen?
Mistä johtuu se etten kelpaa normaalipainoisille tai hoikille miehille jotka on tavallisen näköisiä?
Olen itse ihan tavallinen nainen jolla on amk koulutus, olen keskituloinen ja olen ihan tavallisen näköinen.
Miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Trololooo
Kopsasikko iha ite ja sit vaihoit sukupuolet?
Tämähä sul oli se alkuperänen:
Mistä johtuu se etten kelpaa normaalipainoisille tai hoikille naisille jotka on tavallisen näköisiä?
Olen itse ihan tavallinen mies jolla on amk koulutus, olen keskituloinen ja olen ihan tavallisen näköinen.
Miksi naisille ei kelpaa tavallinen mies?
Hän testaa, tuleeko naiselle erilaisia vaatimuksia/kommentteja. Seuraavaksi tulee varmaan Vaadinko liikaa miehiltä.... -aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trololooo
Kopsasikko iha ite ja sit vaihoit sukupuolet?
Tämähä sul oli se alkuperänen:
Mistä johtuu se etten kelpaa normaalipainoisille tai hoikille naisille jotka on tavallisen näköisiä?
Olen itse ihan tavallinen mies jolla on amk koulutus, olen keskituloinen ja olen ihan tavallisen näköinen.
Miksi naisille ei kelpaa tavallinen mies?
Hän testaa, tuleeko naiselle erilaisia vaatimuksia/kommentteja. Seuraavaksi tulee varmaan Vaadinko liikaa miehiltä.... -aloitus.
Ei välttämättä edes testaa, vaan koittaa ärsyttää samalla tavalla kuin ne vastaavat miesketjut tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei johdu ulkonäöstä, vaan siitä että olet tavallinen suomalainen nainen ja tavallinen suomalainen nainen nalkuttaa lähes 24/7.
Jos olisit epätavallinen niin kysyntää olisi ihan jonoksi asti koska kukapa ei haluaisi naista joka ei kokoajan nalkuta. Nap..nap..nap..
Minä en sitten ole tavallinen suomalainen nainen, koska minä en nalkuta. Jos mies tekee jotain typerää, esimerkiksi kävelee kuraisilla kengillä olohuoneeseen hakemaan unohtunutta puhelinta, en sano siitä mitään. En sano mitään muutakaan muutamaan päivään vaan annan miehen itsensä keksiä, mikä meni väärin.
Et nalkuta, mutta olet umpikahjo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei johdu ulkonäöstä, vaan siitä että olet tavallinen suomalainen nainen ja tavallinen suomalainen nainen nalkuttaa lähes 24/7.
Jos olisit epätavallinen niin kysyntää olisi ihan jonoksi asti koska kukapa ei haluaisi naista joka ei kokoajan nalkuta. Nap..nap..nap..
Minä en sitten ole tavallinen suomalainen nainen, koska minä en nalkuta. Jos mies tekee jotain typerää, esimerkiksi kävelee kuraisilla kengillä olohuoneeseen hakemaan unohtunutta puhelinta, en sano siitä mitään. En sano mitään muutakaan muutamaan päivään vaan annan miehen itsensä keksiä, mikä meni väärin.
Eihän naiset ikinä nalkuta. Mistään.
Kyllä, tämä on sarkasmia.
Ei ole AP minullakaan tavallisena naisena hyvin mennyt. Olen käynyt ensitreffeillä 34 eri miehen kanssa ja 2/3 heistä antoi minulle pakit. Vain kolme tapailusuhdetta muodostunut.
Juu, on se niin suuri vaiva kun pitää ihan itse tehdä tinderprofiili parilla paskoilla vessaselfieillä jotta saisi tuhansia osumia komeilta miljonääri mallimiehiltä.
On se tavisnaisen elämä niin kauheata. Nyyh nyyh nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Juu, on se niin suuri vaiva kun pitää ihan itse tehdä tinderprofiili parilla paskoilla vessaselfieillä jotta saisi tuhansia osumia komeilta miljonääri mallimiehiltä.
Ei todellakaan riitä pelkkä tinder-profiilin tekeminen :D Yhdenkään mallimiehen kanssa en ole matchannut eikä tavismiehetkään koskaan aloita edes keskustelua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Määrittele tämä yllä mainitsemasi tavisnainen! Minkä ikäinen, näköinen, pituinen ja painoinen on tavisnainen? Mikä on hänen koulutuksensa, taustansa, terveydentilansa ja tulotasonsa?
Sun "tavalliset miehet" on 9 -tason chadeja.
Miten olet markkinoinut pariutumishaluasi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihme että olet ilman jäänyt.
Miksi sun nyt miestä pitäisi saada. Kaalimato.
Tavis naiset ei halua tavis miestä. Ei ole kyse ettei miehelle kelpaa vaan siitä ettei naiselle kelpaa tavis mies. Suomi naiset on kuitenkin maailman nirsoimpia joten ei miehet jaksa enää yrittää tutustua tavis naisiin.
Ei kyse ole ulkonäössä, vaan vähä-älyisyydessä.
Jos et niele et ole vahvoilla kumppaniksi ja onnistuuko perse panot
Ne on kattonu niin paljon jynkkyä ettei ne tavallista naista edes naiseksi ymmärrä. Pitää olla joku instabimbba.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastat siis henkistä väkivaltaa. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole AP minullakaan tavallisena naisena hyvin mennyt. Olen käynyt ensitreffeillä 34 eri miehen kanssa ja 2/3 heistä antoi minulle pakit. Vain kolme tapailusuhdetta muodostunut.
Unohdit kirjautua, Christiina.
Miten mies hyötyy jostakin tavallisesta naisduunarista? M30