Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kauan erotuska kestää?

Vierailija
03.10.2024 |

Vuosi erosta. Ei tää tunnu loppuvan. Oli myös yritys palata yhteen..

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin tuska kesti mulla kaksi vuotta. Kolmannen vuoden aikana en ole enää häntä kaivannut ja oikeastaan siitä eteenpäin olen ajatellut eksästäni vain ja ainoastaan, että "terve menoa".

Tulin jätetyksi noin vuoden suhteen jälkeen ollessani rakastunut tuhannen auringon voimalla. Siitäpä syystä se vuosi tuntui ihan maagiselta ajalta, vaikka en jälkikäteen ajatellen edes tullut kauhean hyvin kohdelluksi.

Uskon, että olisin päässyt nopeammin yli, jos ero ei olisi tapahtunut noin voimakkaassa ensihuumassa.

Eli olit mielikuvitusrakastunut. Yhteyttä kumppaniin ei ollut. Ja nyt kaipaat tuota kuviteltua "rakkautta"? Kyse näkyy olevan siitä että tarvitset jonkun pitelemään itseäsi pystyssä.

Kyse näyttää olevan siitä että olet empatiakyvytön, kuvottava ja itseään täynnä oleva palstatrolli. Mene itseesi. Yök.

-sivusta

Vierailija
42/44 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja tsemppiä, vuosi voi olla lyhyt aika ja tilanteetkin erilaisia. Jossakin vaiheessa se pahin tuska hellittää, mutta anna itsellesi aikaa käsitellä asiat kunnolla. Selviät kyllä. 

Itseni yllätti viime alkusyksystä koettu lyhyt romanssi. Olen jo päälle neljäkymppinen, monenlaista kokenut ja yleensä antiromantikko ja järkevä, mutta nyt tuli vastaan mies, joka vei jalat alta ja jolle avasin sydämeni ihan täysin. Juttu päättyi parin kuukauden jälkeen, kun mies ei pystynytkään erinäisistä syistä heittäytymään juttuun. Olen ollut ihan nyt alkukesään saakka enemmän ja vähemmän rikki tuosta jutusta. En yleensä jää näin vellomaan, suren aikani ja sitten aika nopeasti eteenpäin, mutta nyt jostain syystä jäinkin ihan kiinni ikävään. Pikkuhiljaa helpottaa, mutta joskus lyhytkin juttu voi laittaa kaiken ihan sekaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin tuska kesti mulla kaksi vuotta. Kolmannen vuoden aikana en ole enää häntä kaivannut ja oikeastaan siitä eteenpäin olen ajatellut eksästäni vain ja ainoastaan, että "terve menoa".

Tulin jätetyksi noin vuoden suhteen jälkeen ollessani rakastunut tuhannen auringon voimalla. Siitäpä syystä se vuosi tuntui ihan maagiselta ajalta, vaikka en jälkikäteen ajatellen edes tullut kauhean hyvin kohdelluksi.

Uskon, että olisin päässyt nopeammin yli, jos ero ei olisi tapahtunut noin voimakkaassa ensihuumassa.

Oho. Vuoden mittainen suhde on lyhyt.

Entä ihmiset jotka eroaa kymmenien vuosien avioliitosta, miten pitkään heillä menee toipua?

Vierailija
44/44 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista tuskaa 32,5 vuotta myöhemmin. Akuuttivaihe vei 1,5 v.

Ei paluuta status quo anteen.