Miten kauan erotuska kestää?
Vuosi erosta. Ei tää tunnu loppuvan. Oli myös yritys palata yhteen..
Kommentit (37)
Riippuu täysin kyvystäsi päästää irti tunteesta.
Vellojat on oma lajinsa. Ne mölisee täällä loppuikänsä jostain 1970-luvulla tapahtuneesta "traumaattisesta".
Jatka elämää, se tyyppi ei ole sun arvoinen. Se jätti sinut eikä takaisin tule.
Vierailija kirjoitti:
Vellojat on oma lajinsa. Ne mölisee täällä loppuikänsä jostain 1970-luvulla tapahtuneesta "traumaattisesta".
MÄ jätin miehen..mutta silti tää tuska ei lopu. Mitä jos palaisikin yhteen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vieraannutus on elinkautinen. Lapsista tulee helpommin pudokkaita jne.
Vedä esari päähäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pasi, sua ei usko: kukaan.
Ensinnäkin ap on mies ja toisekseen hänellä ei ikinä ole ollut ihmissuhdetta.
Tää on niin tätä perse-inceleiden parisuhdepakotuspropagandaa taas.
Oli myös yritys palata yhteen..
No mitä pidempään pidätte yhteyksiä niin se kituminen jatkuu. Ei pidä pitää mitään yhteyttä jos ei ole yhteisiä lapsia, ei seurata somessa tai kysellä kuulumisia. Täysi radiohiljaisuus niin vuodessa alkaa helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ite jätit ja nyt vtuttaa :D
Ei ole uskottavaa Pasi.
Ulipojan uliketju. Jätin mielikuvitusnaisen.
Käytä ex ns. loppuun haaveilemalla kaikkea" kaunista" hänestä niin kyllä se ero siitä selkenee. Lainaus merkeissä olevat asiat kiinni ihan omasta näkemyksestä parisuhteessa aiemmin tapahtuneisiin asioihin ja mennisyyteen liittyen.
Haaveile myös yhteenpalaamisesta, lapsista ja aviotumiseta, mutta muista aina, että ei se olisi tämänhetkistä arkipäivää kummepaa.
T: jallu
Tuskaa voi tuntea vain toisen tekemisistä. Jos itse mokaa, seuraa vtutus ja itseinho sekä häpeä, jos ei ole narsisti.
Miestyypillisesti käsitteet ja tunteet menee sulla melkoisesti sekaisin.
Ite teit ja piehtaroit "tuskassa"?
Pakko olla narsismia tuossa.
SAMAN VERRAN kuin rakastuminen.
Se on karman laki.
Rakkaudenhuuma ja eron tuska kestävät noin 2 vuotta.
Yleensäkin suuresta tuskasta/surusta toipuminen kestää 2 vuotta.
Provo, annostelee tiedonjyviä tipoittain. Ristiriitaisuudetkin alkoi jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosin, palasimme yhteen, erottiin taas ja sitten kesän jälkeen yhteen.
Tehtiin lapsi. Sitten erottiin. En jaksanut enää jakaa häntä. Oli pakko lähteä.
Äiti kosti että en tapaisi lasta, olisi halunnut pitää mut ja muut.Vasta nyt kun 25 vuotta meni olen tavannut lastani; kun aikuinen.
Mutta ahdistus erosta lapsestani ei lopu koskaan. Se palaa uniini. Maailma on julma, ja sen tekevät ihmiset
Jutun juoni jäi täysin epäselväksi.
Juonittelu muiden miesten kanssa. joko himosta tai halusta muttei rakkaudesta. Teki huorin. Eli tämä erotuska ikäänkuin jatkuu läpi elämän ainakin lapsen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mietitään samaa. Olotila on ihan kamala. Erosta kulunut vasta 2kk. Oltiin 30 vuotta yhdessä ja kaikki loppui siihen kun mies alkoi pettää. Tuntuu ettei tästä selviä!
Selviät kyllä ja olen pahoillani mitä käyt läpi tällä hetkellä. Jokaisen toipumismatka on erilainen ja eripituinen. Itkut on itkettävä ja surulle annettava riittävä aika. 2 kk on niin lyhyt aika, olet vielä shokkitilassa ja sydän vereslihalla. Niin, tiedän mistä puhun, sillä aivan sama tarina = yhdessä 28 vuotta ja miehellä salasuhde. Kun aikaa kuluu niin helpottaa. Itselläni erosta nyt reilu 2 vuotta ja henkilö on minulle enää lapseni isä. Halaus Sinulle.
Vieraannutus on elinkautinen. Lapsista tulee helpommin pudokkaita jne.