Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*~* Keskiviikko LOKALutuset *~*~*

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille! Ja uusille tervetuloa mukaan... :))

Lapsiluvusta kyselitte.. Elikkäs me ollaan puhuttu 3-4 lapsesta. Kattoo nyt miten jaksaa. Esikoisen kanssa on ollut tää eka vuosi melko helppoa, huolimatta lukuisista korvatulehduksista ja jatkuvasta sairastelusta. Mutta toinen lapsi voikin jo sitten pistää pakan sekaisin kokonaan. Elikkäs kunhan toi toinen ollaan saatu, niin sitten mietitään taas uudelleen montako halutaan.. Itse täytän vasta 21 vuotta kesällä, joten lapsia ehtisi kyllä halutessaan tekemään. Opinnot on vaan kesken niin niitäkin pitää jossain vaiheessa jatkaa.. Mutta pitää katella nyt.. 3-4 on tämän hetken suunnitelma.

Mitäs muuta.. Oireista, mulla ei oikein ole " kunnollisia" oireita. Mitä nyt pientä nippailua ja jomotusta silloin tällöin alamahassa ja alaselässä. Olo on edelleen epätodellinen raskauden suhteen. Aina välillä miettii et onkohan sitä ollenkaan raskaana. Viikot on siis nyt 5+5. Niin vähän vasta. :O Mielialat vaihtelee tosi paljon, siitä raskauden parhaiten huomaa...

Mielihaluista sen verran et ruuasta tekee mieli kaikkea mausteista ruokaa esim. thairuokaa, suolakurkkuja, kirpeitä omenia. Toisaalta kaikki raikkaat hedelmät maistuvat myös.. Sen lisäksi olen alkanut juomaan kivennäisvettä, jota ennen inhosin. Kun taas kinkku yököttää!

Esikois-pojan kuumekin hellitti tänään, onneksi. Eilen olin jo aika huolissani kun kuume kipusi lähemmäs neljääkymmentä astetta. Toivottavasti pahin on takana! Viime yö saatiin jo nukuttuakin, ihanaa!

Mutta eipä tässä taas ihmeitä...

Vierailija
22/22 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiluvusta: Meillä on ollut haaveena kolme lasta, mutta saattaa jäädä kahteenkin (JOS tämä raskaus nyt etenee kunnolla). Täytän maaliskuussa 34 ja saa nähdä, mitä tulevaisuus tuo mukanaan ja millainen tulokas on pikkusisarus on.

Ystävänpäivälahjoista: Sain mieheltäni ison kimpun tulppaaneja. Ne ilahduttavat. En osaa päättää, tykkäänkö enemmän tulppaaneista vaiko ruusuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla