Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin kokkailemaan vasta vanhoilla päivillä. Kunpa olisi aiemmin tajunnut...

Vierailija
02.10.2024 |

Johan alkoi ruuat maistumaan! Vajaa viisikymppinen mies, enkä ole koskaan juuri kokkailut. Pitkälti eineslinjalla mennyt, mitä nyt exä täällä joskus jotain ruokia laittoi. Nyt kun tulot väheni, ajattelin säästää ja tehdä itse. Nyt on elämä mukavaa, kun kaikki ruoka on koko ajan hyvää ja just sellaista kuin haluan. Ei olisi uskonut. Painokin putosi, vaikka nälkää ei nähdä. Leipomaankin rupesin. Tuolla leipätaikina tekeytyy, ja illalla on tuoretta. Mitä yritän sanoa, että elämänlaatu parani. Ei muuta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa. Ruokamaailma on ihan uskomattoman mielenkiintoinen, aina löytyy uutta kokeiltavaa ja maistettavaa. 

Vierailija
22/23 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, onnistuitko heti ruoanlaitossa vai oliko monta epäonnistumista?

Tähän mennessä kaikki tekemäni ruoka on ollut täyttä pashkaa. Siirryin eineslinjalle.

Onneksi jokainen tajuaa, että tämän kirjoittaja ei ole ap vaan joku näitä elämän mustalla puolella eläviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus! Mukavaa nähdä, että suomalainen mies voi vielä aikuisella iällä löytää kokkailun ilot :)

Ruoanlaiton paras puoli on just se, että saa sellaista kuin haluaa. Oon hyvä kokkaamaan itselleni mieleistä ruokaa, tykkään etenkin aasialaisia (laaja käsite, mutta sellaista mausteista) kokata. Harmi vaan kun tuntuu että suomalaisissa ohjeissa on aina kaikkea maustetta kovin vähän. Olen sitten lukenut englanniksi reseptejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä