Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Luonnon Ozempic"? Mitä nämä 6 arkista keinoa ovat?

Vierailija
02.10.2024 |

Maksumuurin takana juttu iltasanomissa, mutta siinä ilmeisesti puhutaan suolistohormoneista. 

Oisko jollakin tunnukset niin pystyisi referoimaan?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kasvisten lisäämistä ruokavalioon.

Kasvien kuidut ja fytokemikaalit ovat kyllä hyväksi. Ensi vuonnahan kasvisten, hedelmien, marjojen ja sienien vuorokausisuositis nousee 800 grammaan vuorokaudessa. Kasviksia on hyvä syödä huolellisesti vedellä huuhdeltuina raakoinakin. Se tekee hyvää suoliston mikrobistolle, joka kasvaa nimenomaan kun saa kuituja. Myös maitohappokäyneet hapankaali, kimchi ja hapankurkut antavat suolistolle lisää hyvää maitohappobakteeriflooraa.

Vierailija
22/52 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki vegaanit jotka tunnen ovat liikalihavia 

Heidän ruokavalionsa ei ole koostettu oikein. He eivät nuku riittävästi. He ovat stressaantuneita.

Jo 10-15 vuotta sitten eläinkokeissa havaittiin, että saman energiamäärän puolukoista saavien rottien vyötärönympärys oli pienempi kuin yhtä kaloripitoisien rottienherkun syöjillä. Muussa maassa oltaisiin innovoitu vientituotesarja, jossa oltaisiin viitattu rottakokeeseen ja puolukoihin. Täällä ei vieläkään syödä vapaaehtoisesti paljoa puolukoita, vaikka sillä estyy keskivartalon rasvoittuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berberiini on oikeasti toimiva valmiste, eikä ole maksettu mainos. Diabetesta suvussa ja kyseinen valmiste auttaa painonhallinnassa ja makeanhimossa. Paljon edullisempaa kuin mikään ozempic.

Vierailija
24/52 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt Puhdas+ berberiini käytössä. Ei ainakaan vielä mitään vaikutusta syömiseen tai painoonkaan noin 4 viikon jälkeen. Yllättäen yöunet ovat parantuneet valtavasti. Nukun nyt syvää ja yhtäjaksoista unta. Herääminen on helppoa ja olen jo aamuisin virkeä. Beeberiinin lisäksi käytössä on biotiini sekä C- ja D- vitamiini. Ajattelin kokeilla vielä lisätä kromia.

Vierailija
25/52 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai siis että varastamaan toimittajalta!

Sun työpaikalle tulee joku tekemään sun työt ja saa sun palkan? Tykkäisit joo...

Vierailija
26/52 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS:ssa maksumuurin takana juttu ozempicin lopettamisen jälkeisistä dramaattisista seurauksista. 

Kerooko joku mitä siinä sanotaan?

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000010910945.html

Vierailija
27/52 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikalihava? Ei tuollaista sanaa olekaan. Se on ihan vain lihava.

Vierailija
28/52 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppauksen vaikutukset ovat jossain määrin Ozempiccia vastaavat, mutta Novo Nordiskin tuote on kyllä parempi.

Vierailija
29/52 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain luonnon Ozempicejä olisi olemassa, niin ei täällä kukaan kärsisi ylipainosta.

Vierailija
30/52 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipsikaljavegaanit usein korvaavat eläinperäiset tuotteet pelkällä hiilarilla. Soijamakaroonilaatikko on edelleen makaroonilaatikko, ja valkoinen pasta ei edistä terveyttä.

Vierailija
31/52 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nyt Puhdas+ berberiini käytössä. Ei ainakaan vielä mitään vaikutusta syömiseen tai painoonkaan noin 4 viikon jälkeen. Yllättäen yöunet ovat parantuneet valtavasti. Nukun nyt syvää ja yhtäjaksoista unta. Herääminen on helppoa ja olen jo aamuisin virkeä. Beeberiinin lisäksi käytössä on biotiini sekä C- ja D- vitamiini. Ajattelin kokeilla vielä lisätä kromia.

Täytyypä kokeilla. Itselläni listan kaikki muut kohdat on kunnossa, mutta krooninen unenpuute kyllä vaivaa. Eipä sille oikein mitään voi jos ei nukuta vaikka kuinka kaikki ns unihygieniatemput olisi käytetty. Magnesiumia otan jo nyt, ilman sitä en nukkuisi tätäkään vähää.

Vierailija
32/52 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain luonnon Ozempicejä olisi olemassa, niin ei täällä kukaan kärsisi ylipainosta.

Niinpä. Itselle tuli lähinnä mieleen sairastamani korona, joka vei haju ja makuaistin sekä sitä kautta ruokahalun. Sitähän Ozempic tekee. Vie ruokahalun.

Vierailija
33/52 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo Iltalehden, niin ei raaski molempia. Mä sieltä referoin sitten kysyjille joilla ei ole sinne tunnuksia. Sori siitä.

SE ON VARASTAMISTA! "Maksumuuri on digitaalinen este, joka erottaa maksuttoman sisällön maksullisesta toimituksellisessa verkkomediassa. Se on medioiden ansaintakeino, jossa uutisten lukuoikeus rajataan vain niille käyttäjille, jotka ovat valmiita maksamaan sisällöistä."

Vierailija
34/52 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai siis että varastamaan toimittajalta!

Sun työpaikalle tulee joku tekemään sun työt ja saa sun palkan? Tykkäisit joo...

Ei nyt oikein toimi tuo sun vertaus.

Vierailija
35/52 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksappa lokki ihan itse tunnarit niin pääset lukemaan

Mulla on jo Iltalehden, niin ei raaski molempia. Mä sieltä referoin sitten kysyjille joilla ei ole sinne tunnuksia. Sori siitä.

Minkälainen torspo pitää olla jos hankkii jotkut iltapaskalehtien tunnukset?

Vierailija
36/52 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksappa lokki ihan itse tunnarit niin pääset lukemaan

Minkälainen torspo pitää olla jos hankkii jotkut iltapaskalehtien tunnukset?

Tai pyytää varastamaan sisältöä iltapaskasta. Tällä palstalla pyörii koko kansakunnan älyllisen tynnyrin pohjasakkaa

Vierailija
37/52 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IS:ssa maksumuurin takana juttu ozempicin lopettamisen jälkeisistä dramaattisista seurauksista. 

Kerooko joku mitä siinä sanotaan?

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000010910945.html

Mene töihin niin voit lukea itse.

Vierailija
38/52 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto ja ketoruokavalio ovat luonnollisia keinoja vaikuttaa hormonitoimintaan rasvanpolttoa edistävästi. 

Vierailija
39/52 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska heidän ruuassa ei ole täyttävää proteiinia, niin syövät herkkuja, jotka lihottaa.

Karkkia voi syödä vaikka kuinka paljon ja siitä ei tule kylläiseksi kuten ruoasta. Tulee vain etova olo ja väsyttää.

Vierailija
40/52 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huolehtia suoliston mikrobistosta syömällä hapatettuja tuotteita, kuituja, kauraa, marjoja, kasviksia, papuja, linssejä ja etikkasäilykkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi