Saat vartin Ikeassa. Mitä ostat?
Minä ostaisin varmaan punssirullia ja puolukkajuomaa. Ai niin, ja jotkut kivat lakanat.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Hodarin
Ostaisin kaksi hodaria ja juoman
Jos ilmaiseksi niin satoja Lamppuja koska niitä kuluu väistämättä. Koko kärryllisen ilmaisia lamppuja itselle ja suvulle loppuelämäksi. Eivät happane hyllyssä joten ovat aikaa kestävä sijoitus!
Vierailija kirjoitti:
En mitään.
En minäkään yhtään mitään. Vuosiin en ole Ikeassa käynytkään.
Sen ruokakaupan ehtisi tyhjentää viimeistä murua myöden. Lihapullia, nakkeja, puolukkahilloa- ja mehua, näkkileipää, karkkia.
Ehtiikö siitä puulaakista vartissa läpi ollenkaan, edes ilman ostoksien keräämistä? Epäilen 😬
Mulla on joku outo pakkomielle Ikea wc mattoon joka on pehmeä ja pylpyröitä siinä. Luultavasti muutkin firmat myyvät niitä. Haluaisin makkariin jalkojen alle lämmikkeeksi, kun istuu sängyn reunalla. Into sellaisiin syntyi kun sukulainen hankki sellaisen johonkin. Pitäisi muistaa hankkia joskus. En tiedä miten se puhdistetaan, voiko pestä. Pidän myös mänty ja koivu kokopuusta, ei ole pakko peittää edes maalilla.
Katsoisin kalleimmat tuotteet nettisivuilta ja ostaisin ne. Sitten palauttaisin ja pitäisin rahat.
Kylpypyyhkeitä, pari kuramattoa ja muutaman korin.
Viimeksi käydessäni IKEAn sivuilla olivat hinnat nousseet sen verran, että eipä siellä asiointi oikein hinta-laatu-suhteen ole houkuttelevaa. Ostaisin klassikko-työkalusarjan (edellinen 10 vuotta sitten ostettu ja joku ruuvimeisselin teristä ja vasaran teräosan tuppi pehmeämpään paukutteluun puuttuu) ja pari kestävää kassia yleiseksi kantoavuksi. Niiden etsimisvaellukseen riittäisi ehkä juuri se vartti.
Kissojen ja koirien petejä ja lahjoittaisin ne löytöeläintaloihin 🐱🐶💚
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi käydessäni IKEAn sivuilla olivat hinnat nousseet sen verran, että eipä siellä asiointi oikein hinta-laatu-suhteen ole houkuttelevaa. Ostaisin klassikko-työkalusarjan (edellinen 10 vuotta sitten ostettu ja joku ruuvimeisselin teristä ja vasaran teräosan tuppi pehmeämpään paukutteluun puuttuu) ja pari kestävää kassia yleiseksi kantoavuksi. Niiden etsimisvaellukseen riittäisi ehkä juuri se vartti.
Niin, ja pari kylppärin mattoa lähtisi sittenkin mukaan. Pitäisi tosin kaikki etukäteen tilata ja maksaa niin, että pelkkä drive-in-nouto riittäisi. Muuten ei kyllä se vartti riitä maton, työkalupakin ja kassien löytämiseen ja maksamiseen.
Aikamoista kiirettä täytyisi kyllä pitää, että vartissa mitään edes löytäisi
Lihapullia tietty. Saan menemään kerralla suuhun ainakin viisi Ikean lihapullaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen ilmaisen vartin? Joskus oli kilpailuja jossa voitti 15 minuutin ostosreissun kauppaan. Jos voittaisin ikeaan niin ottaisin kunnon patjat ja sijauspatjat ja jotkut peitot sun muut päälle.
Ehditkö kiertää kaupan 15 minuutissa?
Minä jäisin kymmeneksi minuutiksi toljottamaan ihmisten ostoskoreja, että mitähän joku on täältäkin löytänyt. Viidessä minuutissa hamstraisin ruokakaupan.
Vierailija kirjoitti:
Minä jäisin kymmeneksi minuutiksi toljottamaan ihmisten ostoskoreja, että mitähän joku on täältäkin löytänyt. Viidessä minuutissa hamstraisin ruokakaupan.
Minä jäisin kymmeneksi minuutiksi toljottamaan söpöä parikymppistä myyjää, että milläköhän hänet nappaisin. Viidessä minuutissa myyjätär olisi jo pauloissani. M56
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista kiirettä täytyisi kyllä pitää, että vartissa mitään edes löytäisi
Näinpä. Itse olen tällaisia noin vartin - puolen tunnin ostoskierroksia harrastanut, kun jotenkin tulee aina mentyä viime tingassa kauppaan ja fillarointimatkaakin on, mutta kyllä on hikistä hommaa se tavaroiden etsiminen, kun sijaintina on "sisustustarvikkeet". En ole niin suunnitelmallinenkaan, että tietäisin tarpeeksi ajoissa tilata keräilyn (siinä varmaan kestää eivätkä anna mitään aikalupausta).
Nyt hommaisin sängyn ja sijauspatjan, jos sellainen vartissa onnistuisi ja ilmaiseksi kävisi, kun parilla käynnillä olen saanut tarvikkeita haalittua kiireisellä etsinnällä :).
Miksi haalit krääsää?