Saat vartin Ikeassa. Mitä ostat?
Minä ostaisin varmaan punssirullia ja puolukkajuomaa. Ai niin, ja jotkut kivat lakanat.
Kommentit (53)
Jos tarvitsen jotain, menen ja hän sen. Jos en tarvitse, käytän sen vartin siihen että vaan kiertelen ja katselen.
Muotoonommellut lakanat, paistinpannuja, lautasia ja juomalaseja.
Sellaisen ilmaisen vartin? Joskus oli kilpailuja jossa voitti 15 minuutin ostosreissun kauppaan. Jos voittaisin ikeaan niin ottaisin kunnon patjat ja sijauspatjat ja jotkut peitot sun muut päälle.
En mitään kun riittää se vartti kun saan sulta, kuten aloituksessa mainitsit!
Se tekee 7,5 minuuttia per kerros sisältäen maksamisen. Vartissa olen ehkä jossain sohvien kohdalla.
Hmm. Viidessätoista minuutissa ehtisi tyhjentää itämaisten mattojen osaston.
LIhapullat ja muusin, ei siellä muuta ostettavaa olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen ilmaisen vartin? Joskus oli kilpailuja jossa voitti 15 minuutin ostosreissun kauppaan. Jos voittaisin ikeaan niin ottaisin kunnon patjat ja sijauspatjat ja jotkut peitot sun muut päälle.
Noita ei vartissa saa
Lihapullia ja miettisin mitkä ne taikasanat ovat että saadaan eukko ulos.
Viimeksi tänään Ikeassa keittiösuunnittelijan kanssa. Hiton hyvä saada tämäkin projekti pois käsistä. En viihdy hypeltämässä, verkkokauppa on mun juttuni. Vartissa ostaisin kasvispyörykät, kahvin ja juustokakun.
Puolukkahilloa, paistinpannun, puurokupin, tyynyn ja peiton. Ehdinkö?
Lihapullia, mitään muuta hyödyllistä siellä ei ole.
No keräsin sieltä irtotavarapuolelta kaikkea mahdollista mitä voisi antaa esim lahjaksi tai pitää.
En mitään, kun ei ole mitään tarvetta. Silloin kun on, katson mielenkiintoiset tuotteet etukäteen ja tsekkaan ne paikan päällä. Nopein käynti kesti 5 min.
Ja siis olen nainen. Inhoan shoppailua ja tavaroiden hipistelyä. Mieheni ei ole pistänyt tätä pahakseen😆
Mitä tuo vartti siihen vaikuttaa? En mene Ikeaan jos en tiedä etukäteen mitä tarvitsen.